اخبار خودرو ایران
گزارش رویدادهای نمایشگاه قسمت اول

در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 چه خبر است؟

پنجشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

بیست و دومین دوره از نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1401 در حال برگزاری بوده و بیشتر خودروسازان خصوصی و دولتی در این رویداد مهم خودرویی شرکت کرده اند. نمایشگاه خودرو مشهد 1401 از امروز نهم شهریور 1401 تا شنبه دوازدهم برگزار می شود و ساعت بازدید بین 16 تا 22 است.

به گزارش خودرونویس، نمایشگاه خودرو مشهد همواره یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی در کشور بوده و اهمیت آن برای خودروسازان مختلف با نمایشگاه تهران برابری می کند و یا حتی مهم تر است. به همین جهت بسیاری از خودروسازانی که در نمایشگاه تهران شهر آفتاب 1401 حضور نداشتند، در این رویداد مهم خودرویی شرکت کرده اند.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور و خاورمیانه در نمایشگاه خودرو مشهد با چند دستگاه از جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود شرکت کرده است. ایران خودرو دو دستگاه از کراس اوو جدید هایما 8S را در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان به این کراس اوور زیبا و جدید جلب شده است. هایما 8S جدیدترین محصول ایران خودرو بوده و این شرکت قصد دارد با عرضه این کراس اوور از بازار شاسی بلندهای لوکس چینی در ایران سهم خواهی کند. ایران خودرو قصد دارد که هایما 8S را در سایت خراسان خود تولید کند و طی ماه های آتی باید شاهد عرضه این خودرو به بازار باشیم.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

در کنار هایما 8S ایران خودرو نسخه های دنده ای و اتوماتیک تارا را به همراه پژو 207 با بدنه دو رنگ و پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای را به نمایشگاه مشهد آورده بود. همچنین ایران خودرو دو دستگاه خودرو تیونینگ شده توسط آپکو شامل یک تارا و یک دستگاه هایما اس 7 را نیز در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 به نمایش گذاشته بود. ایران خودرو در کنار نسخه معمولی وانت آریسان 2، یک دستگاه وانت آریسان 2 با کاربری خدماتی و یک دستگاه وانت آریسان 2 با کاربری جمل متوفی را نیز در نمایشگاه خودرو مشهد آورده بود. در کنار این موارد ایران خودرو دیزل نیز کامیون کشنده آتامان، کامیون کشنده فوتون آیومان H5 و کامیونت تازه رونمایی شده آترین پلاس و اتوبوس برقی آتروس e را نیز با خود به نمایشگاه مشهد آورده بود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور مدیران خودرو با محصولات فونیکس و ام وی ام در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

شرکت مدیران خودرو با محصولات برند ام وی ام و فونیکس خود در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 حضور پیدا کرده بود. محصولات سبد ام وی ام این شرکت در این رویداد مهم خودرویی شامل ایکس22 پرو و آریزو 5 فیس لیفت، ایکس 55 پرو بود. همچنین مدیران خودرو برند لاکچری و پریمیوم فونیکس را نیز در نمایشگاه خودرو مشهد پرزنت کرد و محصولات این زیربرند شامل فونیکس تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و سدان آریزو 6 پرو را نیز به نمایش گذاشت.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور گروه بهمن با محصولات مختلف در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

گروه بهمن با محصولات مختلف خود اعم از سواری و تجاری در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 حضور پیدا کرده است. این شرکت در این رویداد مهم خودرویی پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت را رونمایی کرد و در کنار آن کراس اوور دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را نیز به نمایش گذاشته بود. ضمن اینکه گروه بهمن سدان تازه رونمایی شده ریسپکت و کراس اوور قدرتمند دیگنیتی پرستیژ را نیز در این رویداد مهم برای عموم به نمایش گذاشته بود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

بهمن دیزل هم محصولات تجاری خود اعم از کامیونت های فورس، کامیون کشنده امپاور و دیگر محصولات تجاری خود را به نمایشگاه خودرو مشهد آورده بود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور فردا موتورز در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

شرکت فردا موتورز هم در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 با محصولات برند FMC حضور پیدا کرده است. این شرکت دو کراس اوور اف ام سی FMC SX5 و اف ام سی FMC T5 را به همراه سدان اف ام سی FMC 511 در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته است. همچنین شرکت خودروسازی فردا در نمایشگاه مشهد مینی ون یا همان MPV لوکس با طراحی فضایی اف ام سی FMC M4 را برای بار دوم پس از نمایشگاه تهران در حضور بازدیدکنندگان رونمایی کرد.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

حضور ایلیا موتور در نمایشگاه خودرو مشهد با دایون Y5

ایلیا موتور اولین در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 اولین حضور خود را در رویدادهای نمایشگاهی به ثبت رساند. این شرکت که در حال حاضر تنها یک محصول اسیووی شاسی مستقل آفرودی به نام دایون Y5 را به بازار عرضه می کند، در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 حضور یافت. ایلیا موتور ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1401، از آغاز به کار نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در مشهد نیز خبر داد. نکته مهم، حضور یک دستگاه دایون Y5 تیونینگ شده و مجهز به اکسسوری های آفرودی مختلف در غرفه ایلیا موتور بود که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

 

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد 1401

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟