اخبار خودرو ایران
تشریح اقدامات توسعه ای گروه بهمن در نیمه دوم سال

حضور گروه بهمن با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو مشهد 1401

پنجشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 پیکاپ کاپرا2 (1)

بیست و دومین دوره نمایشگاه خودرو مشهد در حال برگزاری بوده و خودروسازان مختلف خصوصی و دولتی با قدرت تمام در این رویداد مهم خودرویی حضور پیدا کرده اند. گروه بهمن با تمام زیرمجموعه های خود در نمایشگاه مشهد حضور پیدا کرده و ضمن رونمایی نسخه فیس لیفت پیکاپ کاپرا 2، طی یک نشست خبری از برنامه های خود در نیمه دوم سال 1401 خبر داد.

به گزارش خودرونویس، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن ضمن اشاره به بازدید بسیار خوب از محصولات گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد اظهار کرد که علی رغم تحریم ها و مشکلات متعدد، گروه بهمن اهداف خود مبنی بر تحقق برنامه های توسعه ای را دنبال کرده و قصد دارد طی ماه مهر و آبان سدان ریسپکت و کراس اوور لوکس و اسپرت دیگنیتی پرستیژ را به بازار عرضه کند.

گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 پیکاپ کاپرا2 (1)

مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد که این شرکت در حوزه خودروهای تجاری نیز برنامه افزایش تولید کشنده امپاور را با قدرت دنبال می کند و در خصوص کامیونت ها نیز تیراژ تولید کامیونت فورس در حال افزایش بوده و قصد دارد طی 6 ماه دوم سال جاری دو برابر شش ماه ابتدایی سال محصول تجاری از انواع سگمنت ها تولید کند. علیمرادلو اظهار کرد که به طور کلی تیراژ تولید محصولات سواری و تجاری گروه بهمن نسبت به سال گذشته دو تا سه برابر شده است.

گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 پیکاپ کاپرا2 (1)

مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد که این شرکت ضمن افزایش تیراژ تولید، موجب اشتغالزایی نزدیک به 6000 هزار نفر شده و روند استخدام این شرکت همچنان ادامه دارد. این در حالیست که دو سال پیش تعداد کارکنان این شرکت نزدیک به 3000 نفر بود. بیوک علیمرادلو اظهار کرد که طی شش ماه ابتدایی امسال گروه بهمن محصولات جدیدی را راهی بازار کرده و تولید اتوبوس را در شرکت اسنا آغاز کرده است.

شرکت اسنا شرکتی بوده که ابتدا فعالیت خود را با ون دلیکا آغاز کرده بود و سپس اتوبوسهای BRT را نیز تولید کرد. اما طی 7 8 سال اخیر فعالیت آن بسیار محدود شده بود و حال با آمدن زیر چتر گروه بهمن بار دیگر چرخ تولید آن به چرخش در آمده است. مدیرعامل گروه بهمن از دنبال کردن مراحل تست و توسعه موتورسیکلت کار برقی خبر داد و اظهار کرد که این شرکت قصد دارد موتورسیکلت کار برقی را جایگزین موتورسیکلت کار بنزینی کند که در توان های 3، 4، 5 و 8 کیلووات تولید خواهد شد.

گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 پیکاپ کاپرا2 (1)

جلیل هاشمی مدیرعامل اسنا اظهار کرد که واردات اتوبوس های دست دوم به ضرر تولیدکنندگان داخلی اتوبوس بوده و در شان مردم ایران نیست. وی همچنین خبر داد که از ابتدای امسال مدرن تری و لوکس ترین اتوبوس 12 متری کشور در شرکت اسنا تولید شده و تقاضای زیادی برای خرید آن ایجاد شده است. همچنین در شش ماه دوم سال 1401 قرار است که اتوبوس های دو تکه یا BRT جدید در شرکت اسنا تولید شود که تحولی بزرگ در سیستم حمل و نقل درون کلانشهرها ایجاد خواهد کرد.

بهزاد حق بر مدیرعامل شرکت سیبا موتور شریک تجاری FAW چین اظهار کرد که این شرکت یکی از معتبرترین برندهای چینی در حوزه خودروهای تجاری بوده و تاکنون 10 هزار دستگاه از انواع محصولات تجاری FAW در ایران عرضه شده است. مدیرعامل سیبا موتور اظهار کرد که در حال حاضر 5 مدل کامیونت و کشنده از برند FAW فاو به بازار ایران عرضه می شود و این شرکت قصد دارد با عرضه کشنده های فاو FAW 460 و 550 سهم خود را از بازار خودروهای تجاری ایران افزایش دهد.

گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 پیکاپ کاپرا2 (1)

رونمایی بهمن از کاپرا 2 در نمایشگاه خودرو مشهد

پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت بهمن موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1401 رونمایی شد. این خودرو در واقع نسخه بروزرسانی شده پیکاپ کاپرا 2 معمولی بوده که صرفا در نمای جلو تغییراتی نسبت به مدل قبلی کرده و از همان مشخصات فنی بهره می برد. بیوک علیمرادلو اظهار کرد که گروه بهمن طی ماه های پیش رو فروش کاپرا 2 را آغاز خواهد کرد و سپس در اوایل سال 1402 فروش پیکاپ کاپرا 3 که پیشتر با نام بهمن G9 را آغاز می کند.

گروه بهمن نمایشگاه خودرو مشهد 1401 پیکاپ کاپرا2 (1)

مدیرعامل گروه بهمن همچنین از عرضه خودروی برقی سواری در سال 1402 خبر داد و اظهار کرد در حال تست و همگام سازی خودروی برقی متناسب با شرایط و استانداردهای ایران است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟