شرایط فروش خوردو

شرایط فروش گروه بهمن

دوشنبه - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه
بهمن-موتور

شرکت سیبا موتور شرایط ثبت نام نقدی کشنده تک محور FAW J6P 460 را اعلام کرد.

فروش ون باری اینرودز با قیمت جدید (فروردین 1403)

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون‌باری اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل 1403 تحویل خریداران می‌شود.

بهمن موتور طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را برگزار می‌کند. در این طرح نقدی و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت یا اتمام ظرفیت نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

فراخوان تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی نوبت زمستان ( طرح عادی و جوانی جمعیت)_ اسفند 1402

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از نحوه تکمیل ثبت‌نام خودروی فیدلیتی خبر داد. این خبر مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌های جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان 1402 شرکت کرده‌اند.

بنابراین متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت 10:00 یکشنبه مورخ 5 فروردین 1403 تا ساعت 24:00 دوشنبه 20 فروردین از طریق سایت bahman.iranecar.com اقدام کنند.

فراخوان تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی نوبت زمستان ( طرح عادی و جوانی جمعیت)

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فرآیند ثبت‌نام خودروی دیگنیتی را اعلام کرد. این اطلاعیه مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان 1402 نوبت آنها اعلام شده است.

بنابراین متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت 10:00 یکشنبه مورخ 5 فروردین 1403 تا ساعت 24:00 دوشنبه 20 فروردین از طریق سایت bahman.iranecar.com اقدام کنند.

فروش نقدی کشنده تک محور فاو FAW J6P 460_ اسفند ۱۴۰۲

شرکت سیبا موتور شرایط ثبت نام نقدی کشنده تک محور FAW J6P 460 را اعلام کرد.

این طرح فروش به صورت آنلاین از ۱۰ صبح روز شنبه۱۲; اسفند تا ساعت ۱۶ مورخ ۲۰ ماه جاری برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه یکی از عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. محصولات عرضه شده در این طرح هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ تحویل مشتریان می‌شود.

در این طرح فروش ثبت نام و شماره گذاری به نام مشتری نهایی امکان پذیر است (به این معنی که سند دسته اول بوده و به نام مشتری صادر خواهد شد.)

همچنین امکان خرید بیمه بدنه در زمان خرید مطابق با جدول زیر برای مشتریان فراهم شده است.

طرح فروش اقساطی ون اینرودز تمدید شد_ اسفند 1402

به جهت استقبال مشتریان، فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با قیمت قطعی، تا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

بنابر آخرین بخشنامه فروش بهمن موتور، به جهت استقبال مشتریان فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با قیمت قطعی، تا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

آغاز فروش فوری وانت کارا تک کابین ویژه اعیاد شعبانیه_ بهمن 1402

بهمن موتور در نظر دارد از صبح امروز دوشنبه 30 بهمن ماه 1402 فروش با قیمت قطعی و تحویل فوری وانت کارا تک کابین را ویژه اعیاد شعبانیه آغاز نماید.

این طرح از ساعت 10 صبح امروز تا زمان تکمیل ظرفیت بر روی سایت این شرکت (درگاه نمایندگی) فعال خواهد بود.

شرایط فروش:

طرح فروش وانت کارا، کاپرا و ون‌باری اینرودز_ دی 1402

بهمن موتور سه محصول وانت کارا تک کابین تیپ۴، وانت کاپرا۲ و ون باری اینرودز را می‌فروشد.

متقاضیان می‌توانند برای انجام فرآیند خرید از ساعت ۱۰ صبح شنبه مورخ ۳۰دی ماه تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ از طریق عاملیت‌ها مندرج در سایت گروه بهمن اقدام کنند. محصولات این طرح فروش هفته سوم اسفند تحویل خریداران می‌شود.
در این نوبت فروش قیمت وانت کارا تک کابین تیپ۴، حدود ۴۸۲میلیون تومان و وانت کاپرا۲ حدود ۹۶۳میلیون تومان و ون باری اینرودز حدود ۷۹۴میلیون تومان اعلام شده است.

در این روش عرضه همچنین امکان انتخاب طرح‌های مختلف بیمه بدنه به صورت اختیاری جهت عرضه محصولات مطابق جدول فراهم شده است.

شرایط خرید کامیون امپاور و کامیونت فورس ابلاغ شد _ دی 1402

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده امپاور و کامیونت فورس که قرار است فردا دوشنبه 4 دی ماه عرضه شود را ابلاغ کرد.

مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۴ دی است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز مذکور خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰ درصد است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر ۵ دستگاه خودرو را دارد.


اشخاصی که در عرضه های قبل موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش دارند.

تالار خودرو بورس کالای ایران فردا ۴ دی ماه میزبان عرضه ۲۰ دستگاه خودرو کامیون کشنده امپاور و ۲۰ دستگاه خودرو کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری متعلق به شرکت بهمن دیزل است.

شرایط فروش کشنده فاو 460 دنده دستی اعلام شد_ آذر 1402

فروش ویژه کامیون کشنده فاو J6P 460 برای آذرماه 1402 اطلاع رسانی شد.

ثبت نام نقدی کشنده تک محور فاو J6P-460 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 1402/09/19 تا ساعت 16 ظهر روز شنبه مورخ 1402/09/25 از طریق درگاه عاملیت به شرح جدول ذیل ارائه می‌شود.

جزئیات فروش:

قیمت
مصرف کننده (تومان)
موعد
تحویل
رنگ
4،067،208،000 هفته دوم
بهمن 1402
سفید

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن موتور (آذر 1402)

بهمن موتور وانت کارا دو کابین تیپ 4، وانت کارا تک کابین تیپ 4 و کاپرا2 را به روش نقدی از طریق عاملیت‌ها می‌فروشد.

این طرح فروش از روز یکشنبه 10 صبح مورخ ۱۹ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای خرید این محصولات می‌توانند از طریق درگاه عاملیت‌ها اقدام کنند.

تمامی این محصولات مدل ۱۴۰۲ هستند که هفته دوم بهمن سال جاری تحویل می‌شوند.

در این نوبت فروش قیمت وانت کارا تک کابین ۴۸۱ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان و به همین ترتیب قیمت وانت کارا دوکابین تیپ۴ نیز ۵۱۶میلیون و ۷۷۲ هزار تومان وانت کاپرا۲ نیز ۹۶۳ میلیون ۲۰۳ هزار تومان تعیین شده است.

طرح فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ (آذر 1402)

بخشنامه جدید محصولات بهمن موتور ویژه واجدین شرایط سامانه جامع یکپارچه ویژه آذرماه 1402 طرح عمومی (عادی) اعلام شد.

بخشنامه جدید محصولات بهمن موتور ویژه واجدین شرایط سامانه جامع یکپارچه ویژه آذرماه 1402 طرح عمومی (عادی) اعلام شد.

متقاضیان می توانند از روز پنجشنبه 9 آذرماه تا پایان روز سه شنبه 14 آذرماه با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت به ثبت نام و واریز وجه (مطابق جدول ذیل) اقدام نمایند.

جزئیات فروش:

نام محصول رنگ تریم قیمت موعد تحویل
دیگنیتی پرایم سفید یا مشکی
براساس موجودی
مشکی یا قرمز
براساس موجودی
1/249/600/000 هفته اول
اسفند 1402
دیگنیتی پرستیژ 1/442/000/000

جزئیات فروش نقدی وانت کارا و کاپرا با تحویل فوری_ آبان 1402

شرکت بهمن موتور سه محصول «وانت کارا تک کابین تیپ۴» و «وانت کارا دوکابین تیپ۴» و «وانت کاپرا۲ » را نقدی و از طریق عاملیت‌های این شرکت می‌فروشد. بر همین اساس این خودروها هفته چهارم آذرماه ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می‌شود.متقاضیان می‌تواند ازساعت ۱۰:۰۰ تاریخ سوم آبان تا پایان روز نهم آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به عاملیت‌های مجاز بهمن موتور که در سایت bahman.ir معرفی شده‌اند، نسبت انجام فرآیند خرید محصول اقدام کنند. در این طرح فروش محدودیتی در تعداد خرید برای هر کد ملی وجود ندارد.

فروش فوری محصولات بهمن موتور (آبان 1402)

بخشنامه جدید محصولات بهمن موتور ویژه واجدین شرایط سامانه جامع یکپارچه ویژه آبان ماه 1402 طرح عمومی (عادی) اعلام شد.

بخشنامه جدید محصولات بهمن موتور ویژه واجدین شرایط سامانه جامع یکپارچه ویژه آبان ماه 1402 طرح عمومی (عادی) اعلام شد.

متقاضیان می توانند از روز شنبه 29 مهرماه تا پایان روز سه شنبه 2 آبان ماه با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

فروش فوری محصولات بهمن موتور (ویژه خودرو فرسوده)_ مهر 1402

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات شرکت بهمن موتور میتوانند از ساعت 10 صبح فردا سه شنبه مورخ 25 مهرماه 1402 لغایت 30 مهرماه 1402 در سایت شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جزئیات شرایط فروش:

فروش فوری محصولات بهمن موتور ( ویژه خودرو فرسوده)

نحوه تکمیل وجه طرح یکپارچه (جوانی جمعیت و عادی) فیدلیتی اعلام شد_ مهر 1402

متقاضیان فیدلیتی که پیشتر از طریق سامانه یکپارچه در طرح «جوانی جمعیت» و «عادی» ثبت نام کرده‌ و نوبت آنها آبان ۱۴۰۲ اعلام شده نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

بر همین اساس این گروه متقاضیان از ساعت ۱۰ روز شنبه ۲۲ مهر ماه تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به تکمیل وجه از طریق bahman.iranecar.com اقدام کنند.


در فرآیند ثبت نام آنلاین لازم است مدارک شناسایی، کدپستی و آدرس دقیق و منطقه شهرداری محل سکونت، شماره تلفن متقاضی و همچنین شماره شبا و شماره حساب به همراه نام بانک و کد شعبه مربوط متقاضی مطابق با اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را در اختیار داشته باشد.
همچنین تکمیل وجه تنها از طریق یک تراکنش امکان پذیر است لذا نسبت به رفع محدودیت سقف جابجایی در برخی کارت‌های بانکی اقدامات لازم صورت گیرد.

فروش نقدی فوری محصولات بهمن دیزل_ مهر 1402

شرکت بهمن دیزل تعداد محدودی از سه محصول خود را به صورت نقدی و با قیمت قطعی به فروش می رساند.

کامیون فورس 6تن (کابین خوابدار) بدون کاربری، کامیون فورس 12 تن به همراه کاربری و کامیون کشنده امپاور BD500 سه محصول شرکت بهمن دیزل است که با قیمت قطعی به فروش می رسد. این طرح فروش از ساعت ۱۰صبح چهارشنبه 12 مهر آغاز و تا ساعت ۱۶ یک‌شنبه 16 مهر یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

ثبت نام فقط به صورت آنلاین بوده و از طریق آدرس www.bahman.iranecar.com امکانپذیر است. موعد تحویل خودروهای نیز حداکثر تا هفته اول آذر است.


فروش فوری خودروی فیدلیتی (شهریور 1402)

طرح فروش فوری خودروی فیدلیتی ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از روز سه شنبه 21 شهریورماه ساعت 10 صبح لغایت 28 شهریورماه 1402 در سایت فروش بهمن موتور فعال خواهد بود.

جزئیات فروش:

طرح فروش محصولات بهمن موتور (ویژه خودرو فرسوده)_ شهریور 1402

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه شهریورماه 1402 (طرح خودرو فرسوده) از پس فردا آغاز خواهد شد.

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات شرکت بهمن موتور میتوانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 6 شهریورماه 1402 لغایت 13 شهریورماه 1402 در سایت شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جزئیات شرایط فروش:

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور (شهریور 1402)

فروش نقدی محصولات بهمن موتور ویژه شهریورماه 1402 از امروز بمدت 5 روز فعال گردید.

طرح جدید فروش مطابق جدول ذیل از امروز سه شنبه ساعت 10 صبح از طریق درگاه نمایندگی های مجاز فعال گردیده است.

شرایط فروش:

فروش فوری محصولات بهمن موتور (ویژه خودرو فرسوده)_ مرداد 1402

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده با محصولات شرکت بهمن موتور میتوانند از تاریخ یکشنبه 8 مردادماه 1402 لغایت 11 مردادماه 1402 در سایت شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جزئیات شرایط فروش:

نحوه تکمیل ثبت‌نام متقاضیان عادی محصولات بهمن موتور اعلام شد_ تیر 1402

متقاضیان عادی محصولات بهمن موتور که در طرح سامانه یکپارچه نوبت آنها از سوی وزارت صمت شهریور اعلام شده است، می‌توانند به صورت آنلاین از ساعت ده صبح شنبه ۳۱تیر تا ساعت ۱۶روز شنبه ۷مرداد ۱۴۰۲ فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.

در این نوبت محصولات فیدلیتی پرایم تیپ۱ و فیدلیتی پرایم تیپ۲ و ریسپکت پرایم; و وانت تک کابین و وانت دو کابین عرضه می‌شود. این فرآیند از طریق پرتال http://bahman.iranecar.com امکان پذیر است که با ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

نحوه تکمیل وجه متقاضیان موعد شهریور محصولات بهمن موتور اعلام شد

شهروندانی که در طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضی محصولات بهمن موتور بوده و بر مبنای نوبت‌دهی وزارت صمت موعد تحویل آنها شهریور اعلام شده است، می‌توانند به صورت آنلاین از ساعت ده صبح شنبه ۳۱تیر تا ساعت ۱۶روز شنبه ۷مرداد ۱۴۰۲ فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند. در این نوبت محصولات فیدلیتی پرایم تیپ۱ و فیدلیتی پرایم تیپ۲ و ریسپکت پرایم عرضه می‌شود. این فرآیند از طریق پرتال http://bahman.iranecar.com;امکان پذیر است که با ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور با قیمت جدید_ تیر 1402

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهاي داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادي و جوانی جمعیت که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهاي داخلی در خرداد ماه سال جاري نسبت به انتخاب محصولات بهمن موتور اقدام نموده و اولویت ایشان تائید و  پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه براي ایشان از طریق سامانه محصولات بهمن موتور ارسال گردیده است می توانند از روز چهارشنبه مورخ 1402/04/21 بمدت 6 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی بهمن موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط فروش:

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
دیگنیتی پرایم 1/249/000/000 هفته آخر مرداد 1402
فیدلیتی پرایم (تیپ 1) 1/123/000/000
فیدلیتی پرایم (تیپ 2) 1/148/000/000
کارا تک کابین 448/000/000
کارا دوکابین 469/000/000

فروش نقدی بهمن موتور با قیمت جدید (خرداد 1402)

شرایط فروش محصولات بهمن موتور با موعد تحویل فوری و قیمت قطعی به صورت آنلاین از طریق شبکه نمایندگی های فروش در سراسر کشور از صبح امروز سه شنبه 2 خرداد لغایت 4 خردادماه 1402 آغاز شده است.

جزئیات شرایط فروش:

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل رنگ
کارا تک کابین 448.000.000 هفته دوم تیر 1402 سفید
کارا دوکابین 469.000.000
کاپرا 949.000.000

عرضه جدید وانت کارا در بورس کالا _اردیبهشت 1402

شرایط عرضه وانت کارا تک کابین و دوکابین در بورس کالا در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1402 اعلام شد.

شرایط عرضه وانت کارا تک کابین و دوکابین در بورس کالا در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1402 به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید برابر 50 درصد قیمت پایه است.

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور (ویژه مادران)_ بهمن 1401

در راستاي ابلاغ قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت از سوي مجلس شوراي اسلامي، امكان ثبت نام براي مادراني كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ قانون مذكور (1400/08/24) متولد شده اند، برای محصولات شرکت بهمن موتور از طريق سايت فروش اينترنتي فراهم شده است.

همچنين به اطلاع ميرساند اطلاعات منتخبين طرح مذكور به سازمان ثبت احوال ارسال ميگردد، تا پس از شناسايي مادران حائز شرايط، امكان واريز وجه براي ايشان ميسر گردد.

این طرح از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 1401/12/12 فعال خواهد شد.

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
فیدلیتی تیپ 1 844.000.000 اسفند 1401
فیدلیتی تیپ 2 859.000.000
دیگنیتی 935.000.000
اینرودز 559.000.000
کارا تک کابین 325.000.000 اردیبهشت 1402
کارا دوکابین 337.500.000
رسپکت 737.000.000

فروش فوری محصولات بهمن موتور ( ویژه خودرو فرسوده)_ دی 1401

در راستای ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال 1401 (طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) امکان پیش ثبت نام (قرعه کشی) یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای متقاضیان مشمول و حائز شرایط، در قالب طرح “جایگزینی خودروهای فرسوده” به صورت آنلاین، از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1401/10/10 لغایت پایان روز دوشنبه مورخ 1401/10/12 و از طریق سایت فروش بهمن موتور به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده فراهم گردیده است.

 

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور – آذر 1401

مرحله جدید فروش نقدی با تحویل فوری محصولات شرکت بهمن موتور از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

دور جدید فروش نقدی محصولات شرکت بهمن موتور از تاریخ شنبه 19 آذرماه 1401 ساعت 10 صبح تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

طرح فروش نقدی محصولات بهمن دیزل – شهریور 1401

این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/06/23 تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
شیلر 6 تن 930.000.000 هفته دوم آبان 1401
فورس 6 تن 980.000.000
امپاور 3.350.000.000
فاو تک محور 2.593.000.000
مینی بوس سحرپلاس 1.580.000.000

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل اعلام شد_ مرداد 1401

شرایط ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 24 مرداد ماه تا ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 25 مرداد یا تا زمان تکمیل ظرفیت با شرایط اعلام شده ارائه می گردد.

شرکت بهمن دیزل شروطی را در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت بهمن دیزل به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد و و جه واریز شده به حساب مبدا مسترد خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام صرفا از طریق سایت http://Bahman.iranecar.com امکان پذیر است؛ همچنین ثبت نام کامیون های فورس و شیلر صرفا به همراه کاربری امکان پذیر است و امکان تغییر کاربری به هیچ عنوان میسر نبوده، همچنین زمان ساخت کاربری به زمان تحویل خودرو افزوده شده است.

کامیون شیلر 6 تن با قیمت 847 میلیون و 380 هزار تومان، کامیون فورس 6 تن با قیمت 893 میلیون و 251 هزار تومان، کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار با قیمت 929 میلیون و 948 هزار تومان، کامیون فورس 8.5 تن کابین خوابدار با قیمت 983 میلیون و 964 هزار تومان، امپاور با قیمت 3 میلیارد و 630 هزار تومان و مینی بوس سحرپلاس با قیمت یک میلیارد و 439 هزار تومان به فروش می رسند.

شرایط فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور _ مرداد 1401

خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دوکابین تیپ 4، کاپرا 2، ون باری اینرودز روز یکشنبه 10 صبح مورخ 23 مرداد 1401 تا ساعت 16 همان روز و تا پایان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رسند.

فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی خواهد بود. زمان تحویل خودروها هفته دوم مهرماه 1401 است. کلیه محصولات با سود سالیانه انصراف 13 درصد و جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهانه و با مدل 1401 به فروش می‌رسد. متقاضیان جهت شرکت در این طرح فروش بایستی به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه نمایند.

کلیه محصولات عرضه شده در طرح فروش اعتباری محصولات بهمن موتور با نرخ سود سالانه 20 درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد. در این طرح فروش محصولات در اقساط 12 الی 18 ماهه صورت می پذیرد و کلیه محصولات با مدل 1401 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. موعد تحویل خودروهای طرح فروش اعتباری هفته دوم مهرماه 1401 است.

شرایط فروش بهمن موتور

شرایط فروش بهمن موتور1

طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور – مرداد 1401

شرایط ثبت نام نقدی-اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز یکشنبه 1401/05/23 ساعت 10 صبح تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام شد.

طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور

 

شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز _ خردا 1401

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور، ثبت نام نقدی ون باری اینرودز با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز سه شنبه مورخ 1401/03/24 ساعت 10 صبح تا ساعت 16 پنجشنبه مورخ 1401/03/26 یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گرد.

زمان تحویل خودروها هفته دوم مردادماه 1401 اعلام شده است.

ثبت نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس www.bahman.iranecar.com قابل انجام است.

بدیهی است این نوع از خودروهای حمل بار مزایای زیادی نسبت به وانت دارند از جمله حفاظت از بارکه می تواند مهمترین دلیل انتخاب ون های باری بجای وانت باشد یا به بیان دیگر در مواردی که حفاظت از بار برای بنگاه اقتصادی حائز اهمیت است، ناگزیر از ون های باری استفاده می کنند. همچنین رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین که نتیجه ی پیشرفت تکنولوژی و اپیدمی کرونا می باشد باعث شده است که احتیاج به ون های باری در شبکه مویرگی توزیع برای این کسب و کارها بیش از پیش احساس شود. دلیل دیگر ظاهر شکیل تر و حرفه ای تر ون های باری نسبت به وانت ها است. لذا بنگاه های اقتصادی یا استارت آپ هایی که قصد دارند حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارند از این ون ها استفاده می کنند.

گفتنی است خودروی اینرودز دارای موتور پرقدرت 1.5 لیتری (DK15-06 NA) با حداکثر قدرت موتور 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (N.m) و گیربکس 5 سرعته دستی می باشد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS)، 2 کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا 9 اینچی و… اشاره کرد.

شرایط فروش ون باری اینرودز

شرایط فروش دیگنیتی ‌پرایم و فیدلیتی پرایم در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

شرایط فروش دیگنیتی ‌پرایم و فیدلیتی پرایم در سال ۱۴۰۱ اعلام شد
خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت آنلاین به فروش می رسند.

 

دیگنتی و فیدلیتی

بر اساس اعلام بهمن موتور، فروش نقدی اعتباری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق پرتال https://bahman.iranecar-com انجام خواهد شد.

گفتنی است این فروش تا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بهمن موتور به منظور عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی، رهن سند خودرو به مدت یک سال را در دستور کار قرار داده است.

 

طرح جدید پیش فروش وانت کارا – فروردین 1401

گروه بهمن در نظر دارد وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین را بصورت پیش فروش و با قیمت غیرقطعی عرضه نماید.

شرایط پیش فروش 3 ماه با قیمت غیرقطعی کارا تک کابین و دوکابین تیپ 4 به صورت اینترنتی (به تعداد محدود) از روز شنبه مورخ 1401/01/27 ساعت 10 صبح تـا روز چهارشنبه مورخ 1401/01/31 ساعت 16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول فوق و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

فروش فقط از طریق سایت شرکت بهمن موتور امکان پذیر است.

خودرو پیش پرداخت (تومان) تحویل رنگ
کارا تک کابین 127.000.000 هفته آخر تیرماه سفید
کارا دوکابین 134.000.000

شرایط فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی اسفند ماه اعلام شد_اسفند 1400

جدیدترین فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با موعد تحویل اردیبهشت سال ۱۴۰۱، روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه به فروش می رسند.

شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند. 
براساس اعلام شرکت بهمن موتور فروش فوری خودروهای دیگنیتی و فیدلتی ۵ و ۷ نفره از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ اسفند برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق وبسایت https://bahman.iranecar.com انجام خواهد شد.
گفتنی است این فروش تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فیدلیتی ۵نفره با قیمت ۷۸۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، فیدلیتی ۷ نفره با قیمت ۷۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دیگنیتی با قیمت ۸۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.
همچنین بهمن موتور به منظور اطمینان در عرضه خودرو به مصرف کنندگان، رهن سند خودرو را به مدت یکسال در نظر گرفته است.

فروش نقدی محصولات شرکت بهمن موتور ویژه اسفندماه 1400

شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی (مدل 1401) به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 1400/12/17 ساعت 10 صبح تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

طرح جدید فروش نقدی :

خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان) موعد تحویل
کارا تک کابین 250.924.000 255.700.000 هفته دوم اردیبهشت
کارا دوکابین 268.900.000 268.000.000
کاپرا2 568.900.000 568.900.000

فروش نقدی کشنده مدرن و پرقدرت امپاور ویژه اسفند ماه

شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کشنده امپاور BD500 خبر داد.

براساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کشنده تک محور امپاور BD500 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ 1400/12/14 ساعت 10 تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 1400/12/16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

بر این اساس کشنده امپاور BD500 با قیمت دو میلیارد و 700 میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی به فروش می رسد و ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com)  قابل انجام است.

کامیون کشنده امپاور Empower بهمن دیزل

تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال 1401 اعلام‌ شده است.

این خودرو یکسال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.

در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.

کشنده امپاور BD500 مجهز به موتور 6 سیلندر خطی 11800 سی سی، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو  5(EEV)، سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دنده به همراه ریتاردر، سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع ،تاخو گراف، رینگ فولادی (9*22.5) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی ،سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEBS) وسیستم کنترل پایداری الکترونیکی(ESC)  و…می باشد.

شرایط-فروش-بهمن

شرایط پیش فروش کامیون شیلر بهمن دیزل ویژه بهمن ماه _ بهمن 1400

بهمن دیزل اعلام کرد؛ از فردا 10صبح  مورخ  28بهمن 1400 پیش فروش کامیون شیلر 6 تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت 16 دوم اسفند ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کامیون شیلر 6 تن با قیمت غیر قطعی و پیش پرداخت 447 میلیون تومان پیش فروش می شود. خرید خودرو صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار  (bahman.iranecar.com) امکانپذیر است. تحویل این خودروها هفته آخر خرداد 1401 اعلام‌ شده است.

بهمن-دیزل

گفتنی است این خودرو ۳۷۶۰ سی سی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیون مجهز به توربوشارژ و اینترکولر با استاندارد آلایندگی یورو 5 است. این خودرو دارای ترمزهای پنوماتیک، رینگ فولادی (6×17.5) و تودوزی پارچه ای به رنگ طوسی می باشد. شیلر 6 تن از سیستم ترمز بادى، ترمزABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ٦.٤٥ مترى بهره می‌برد.

کامیون-شیلر

 

فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن ماه اعلام شد _ بهمن 1400

شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ  به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند.

براساس اعلام شرکت بهمن موتور این فروش فوری از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۲ بهمن برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق سایت https://bahman.iranecar.com انجام خواهد شد.

دیگنتی و فیدلیتی

همچنین بهمن موتور به منظور اطمینان در عرضه خودرو به مصرف کنندگان، رهن سند خودرو را به مدت یکسال در نظر گرفته است.

شرایط فروش و قیمت در جدول زیر قابل مشاهده است:

شرایط-فروش-گروه-بهمن

 

طرح جدید فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور _ بهمن 1400

شرایط فروش نقدی و اقساطی با قیمت قطعی به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ 1400/11/09 ساعت 10 صبح الی روز دوشنبه مورخ 1400/11/11 ساعت 16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

وانت کارا بهمن موتور با آینه ساندرو

طرح جدید فروش نقدی :

شرایط فروش گروه بهمن

طرح جدید فروش اقساطی:

شرایط فروش گروه بهمن 1

طرح جدید فروش فوری وانت کارا تک کابین و دوکابین _ دی 1400

مرحله دوم فروش فوری وانت کارا تک کابین و دوکابین 2000 ویژه دی ماه 1400 از روز شنبه آغاز خواهد شد.

این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1400/10/25 تا زمان تکمیل ظرفیت فعال است.

وانت کارا

فروش وانت کارا و کاپرا بهمن موتور _ دی 1400

شرکت بهمن موتور برای متقاضیان خودروی تجاری سبک، از روز یکشنبه 12 دی ماه به مدت چهار روز سه محصول خود را به فروش می رساند.

بهمن موتور از ساعت 10 صبح یکشنبه 12 دی به مدت چهار روز به صورت نقدی و اعتباری سه محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 4 و کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل را به فروش می رساند.

گفتنی است فروش محصولات شرکت بهمن موتور به صورت نقدی و اعتباری تا ساعت 16 روز چهارشنبه 15 دی ماه یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم می توانند از طریق وبسایت (bahman.iranecar.com)  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وانت کارا

فروش فوری کامیون شیلر۶ تن بهمن دیزل ویژه دی ماه – دی 1400

بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش ویژه کامیون شیلر 6 تن خبر داد.

شرکت بهمن دیزل اعلام کرد از روز شنبه ساعت 10 صبح مورخ 11 دی ماه، فروش کامیون شیلر 6 تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت 16 مورخ 15 دی ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کامیون شیلر ۶ تن با قیمت 839 میلیون تومان و به ‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به فروش می رسد. خرید خودرو صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) امکانپذیر است. تحویل این خودروها هفته آخر بهمن ماه اعلام‌ شده است.

در این روش فروش، واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر امکان پذیر نمی باشد.

شیلر

گفتنی است کامیون شیلر۶ تن مجهز به پیشرانه کامینز بوده و نسبت به رقبای خود سبک‌تر و دارای دید وسیع‌تری می باشد. از همه مهم‌تر قیمت کمتر این محصول نسبت به محصولات مشابه بازار و در مقایسه با امکانات و مشخصات فنی نیز از مهمترین مزیت های رقابتی آن میباشد.

این محصول، از سیستم ترمز بادى، ترمزABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ٦.٤٥ مترى بهره می‌برد.

این خودرو ۳۷۶۰ سی سی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیونت ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است.

شاسی این کامیون نردبانی و طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

شیلر

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن موتور – دی 1400

شرایط فروش نقدی خودروهای کارا 2000 تک کابین و دوکابین تیپ 4 و پیکاپ کاپرا2 از سوی گروه بهمن ویژه دی ماه 1400 منتشر شد.

این طرح از تاریخ یکشنبه مورخ 12 دی ماه 1400 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد.

خودرو قیمت نقدی (تومان) رنگ موعد تحویل
کارا تک کابین 250.924.000 سفید . نقره ای . نقرآبی هفته آخر بهمن
کارا دوکابین 268.900.000
کاپرا2 568.900.000 سفید

 

فروش با قیمت قطعی وانت کارا تک کابین و دوکابین- آذر 1400

شرایط فروش فوری نقدی با قیمت قطعی کارا تک کابین و دوکابین تیپ 4 به صورت اینترنتی (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ 1400/09/29 ساعت 10 صبح تـا روز پنجشنبه مورخ 1400/10/02 ساعت 13 یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول فوق و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

فروش فقط از طریق نمایندگی ها امکان پذیر است.

خودرو

قیمت قطعی (تومان)

تحویل

رنگ

کارا تک کابین

 

250.923.000 هفته سوم بهمن ماه سفید براق
کارا دوکابین

 

268.920.000

شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل اعلام شد

بهمن دیزل اعلام کرد فردا ساعت 10 صبح هفتم آذر ماه، فروش کامیونت شیلر 6 تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت 16 چهاردهم آذر ماه ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کامیونت ۶ تن شیلر با قیمت 839 میلیون تومان و به ‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به فروش می رسد. فروش به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می توانند از طریق وبسایت گروه بهمن (www.bahman.ir)  اقدام کنند. تحویل این خودروها هفته آخر دی ماه اعلام‌ شده است.

شیلر

در این روش فروش امکان ثبت نام تنها برای افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر مجاز است و صلح به غیر امکانپذیر نمی باشد.
گفتنی است کامیونت شیلر از یک پیشرانه کامینز بهره می‌برد و نسبت به رقبای خود سبک‌تر بوده، دید وسیع‌تر داشته و از همه مهم‌تر قیمت کمتری نیز دارد.

این کامیونت از سیستم ترمز بادى، ترمزABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ٦.٤٥ مترى بهره می‌برد.
این خودرو ۳۷۶۰ سی سی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیونت ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است. شاسی این کامیونت نردبانی و طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

شیلر

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور ویژه آبان اعلام شد

در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور که قرار است روز دوشنبه 17 آبان 1400انجام شود  مشتریان می توانند از رنگ های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی انتخاب کنند.

دیگنیتی

فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ( 5نفره و ۷ نفره ) بهمن موتور ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۱۷ آبان آغاز و تا ساعت 16 همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت (bahman.iranecar.com) نسبت به خرید اقدام کنند.

گفتنی است در این طرح فروش، امکان ثبت نام یک خودرو وتنها برای افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه معتبر هستند مجاز است.

بهمن موتور

 

شرایط فروش نقدی وانت کارا و کاپرا 2 ویژه آبان ماه

این گروه خودروسازی با هدف افزایش عرضه خودرو، از ساعت 10 صبح نهم آبان به مدت پنج روز به صورت نقدی سه محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا 2 را به فروش می رساند.

گفتنی است فروش وانت کارا تیپ 3 و کاپرا 2 به صورت نقدی تا ساعت 16 روز پنجشنبه سیزدهم آبان یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنند.

گروه بهمن

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور، وانت کارا به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده) و سیستم رادیو پخش USB مجهز می باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکترونیکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

لازم به ذکر است بهمن موتور دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید عمومی خود افزوده است و متقاضیان می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایند.

گروه بهمن

طرح جدید فروش نقدی محصولات بهمن موتور – آبان 1400

شرایط فروش فوری نقدی خودروی وانت کارا 2000cc و کاپرا2 با قیمت قطعی به صورت اینترنتی (به تعداد محدود) از روز شنبه مورخ 1400/08/01 ساعت 10 صبح تـا شنبه مورخ 1400/08/08 ساعت 16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

خودرو قیمت نقدی (تومان) رنگ موعد تحویل
کارا تک کابین

 

251.000.000 سفید . نقره ای . نقرآبی هفته چهارم آذرماه
کارا دوکابین

 

269.000.000
کاپرا2

 

569.000.000 سفید

شرایط فروش وانت کارا و کاپرا 2 ویژه شهریور ماه اعلام شد

این گروه خودروسازی با هدف افزایش عرضه خودرو به متقاضیان از ساعت 9 صبح فردا و به مدت ده روز فروش فوری دو محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا 2 را آغاز می کند.

گفتنی است وانت کارا به صورت پیش فروش، نقدی و اعتباری و کاپرا 2 نیز به صورت نقدی و اعتباری به فروش می رسد که تا شنبه ساعت 16 بیست و هفتم شهریور ماه یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنند.

در فروش اعتباری، هر دو خودرو وانت کارا و کاپرا 2 دارای یک سال بیمه بدنه می باشند.

هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده ) و سیستم رادیو پخش USBمجهز می باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

قابل ‌ذکر است متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایند.

بهمن

بهمنبهمن

بهمن

 

آغاز فروش نقدی 3 محصول شرکت بهمن موتور

شرایط فروش فوری نقدی خودروی وانت کارا 2000cc و کاپرا2 با قیمت قطعی به صورت اینترنتی (به تعداد محدود) از روز یکشنبه مورخ 1400/05/24 ساعت 9 صبح تـا یکشنبه مورخ 1400/05/31 ساعت 16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

خودرو قیمت نقدی (تومان) رنگ موعد تحویل
کارا تک کابین

 

236.580.000 سفید . نقره ای . نقرآبی هفته سوم مهرماه
کارا دوکابین

 

252.943.000
کاپرا2

 

569.000.000 سفید

 

 

فروش فوری وانت کارا 2000 سی سی و کاپرا دو کابین آغاز شد

فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 و کاپرا 2 کابین را با قیمت قطعی از ساعت 9 صبح روز شنبه  26 تیر ماه 1400تا ساعت 13روز پنجشنبه 31 تیر ماه 1400و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به فروش می رساند.

گفتنی است فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی می باشد.

کاپرا

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع ، کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده ) و سیستم رادیو پخش  USBمجهز می باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی ( سرنشین + راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

شرایط فروش گروه بهمن

قابل ‌ذکر است متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir  اقدام نمایند.

شرایط فروش وانت کارا 2000 سی سی و کاپرا دو کابین ویژه تیر ماه 1400 اعلام شد

شرایط فروش نقدی و اعتباری ، ۳ محصول وانت کاپرا دو کابین ، وانت کارا تک کابین و دو کابین 2000 سی سی، ویژه تیرماه 1400 اعلام شد.

همچنین بر اساس این طرح فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 را به دو صورت پیش فروش با قیمت قطعی از ساعت 9 صبح روز شنبه  12تیر ماه 1400تا ساعت 16روز چهارشنبه 16 تیر ماه 1400و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به فروش می رساند.

گفتنی است فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی ،پیش فروش و اعتباری می باشد.

 

گروه بهمن

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع ، کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده ) و سیستم رادیو پخش  USBمجهز می باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران ، دوربین عقب ، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی ( سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

قابل ‌ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده  از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir      اقدام نمایید.

شرایط فروش بهمن

شرایط فروش بهمن

شرایط فروش بهمن

طرح جدید فروش وانت کاپرا با اقساط 18 ماهه – تیر 1400

گروه بهمن جدیدترین شرایط فروش اعتباری وانت کاپرا دوکابین را ویژه تیرماه 1400 منتشر کرد.

 

این بخشنامه از روز شنبه مورخ 12 تیرماه 1400 فعال خواهد بود.
طرح جدید فروش وانت کاپرا با اقساط 18 ماهه - تیر 1400

 

فروش نقدی اعتباری محصولات بهمن دیزل تا پانزدهم تیر ادامه دارد

 

در این طرح، فروش به صورت فوری نقدی اعتباری (با مشارکت بانک توسعه تعاون) می باشد که برای کامیون  های شیلر 6 تن، ایسوزو 6 تن وایسوزو 8 تن به همراه کاربری، در نظر گرفته شده است.

بهمن دیزل
جدیدترین شرایط فروش شرکت بهمن دیزل، از روز سه شنبه یک تیر 1400 ساعت 9 صبح آغاز شده و تا سه شنبه 15 تیر 1400 ساعت 16 یا زمان تکمیل ظرفیت، از طریق عاملیت های شرکت بهمن دیزل و به صورت محدود قابل انجام می باشد.  زمان تحویل خودرو 30 روز کاری پس از اخذ تأییدات نهایی بانک توسعه تعاون و تکمیل پرونده خواهد بود که در صورت عدم تأیید متقاضی توسط بانک جهت ارائه تسهیلات، مبلغ پیش پرداخت طی 20 روز کاری بدون هرگونه سود به متقاضی بازگردانده خواهد شد .

شرایط فروش بهمن

شرایط فروش بهمن

شرایط فروش بهمن

شرایط فروش بهمن

شرایط فروش بهمن

 

بخشنامه رسمی فروش خودرو فیدلیتی

با هدف جلوگیری واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که قبلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ، ثبت نام خریدار از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد میگردد.

فیدلیتی

بخشنامه رسمی فروش خودرو فیدلیتی

شرایط جدید فروش محصولات بهمن دیزل

در این طرح، پیش فروش با قیمت قطعی کامیونت شیلر 6 تن ، فروش نقدی اینترنتی کامیونت شیلر 6 تن وکامیونت های ایسوزو 6 تن و 8 تن به همراه کاربری، ویژه خرداد ماه اعلام شد.
جدیدترین شرایط فروش شرکت بهمن دیزل، روز چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 9 صبح آغاز و تا پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت 13 یا زمان تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت. همچنین زمان تحویل خودروها در این شرایط فروش، شهریور 1400 اعلام شده و مدت زمان ساخت کاربری به زمان تحویل اضافه خواهد شد.

بهمن
فروش همه محصولات به صورت اینترنتی بوده و با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.
قابل ‌ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایید.

ایسوزوشیلرشیلرایسوزو6

طرح فروش نقدی محصولات گروه بهمن موتور – خرداد 1400

 

 

گروه بهمن طرح جدید فروش محصولات خود را ویژه خردادماه 1400 آغاز نمود.

ftbahywowdyugpegw0r.jpg

k4ym917ygwefkvseh13g.jpg

شرایط جدید فروش اقساطی وانت کاپرا ویژه اردیبهشت 1400

گروه بهمن شرایط فروش اقساطی وانت کاپرا را با شرایط جدید ویژه اردیبهشت ماه 1400 آغاز می نماید.

بخشنامه ذیل از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 1400/02/04 فعال خواهد شد.
شرایط جدید فروش اقساطی وانت کاپرا ویژه اردیبهشت 1400

آغاز فروش نقدی با تحویل فوری کاپرا دوکابین ویژه فروردین 1400

طرح جدید فروش نقدی با تحویل فوری خودرو کاپرا2 دوکابین از سوی بهمن موتور در سال جدید آغاز خواهد شد.

 

کاپرا

این بخشنامه از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/01/26 لغایت سه شنبه 1400/01/31 به صورت اینترنتی فعال خواهد بود.

آغاز فروش نقدی با تحویل فوری کاپرا دوکابین ویژه فروردین 1400

آغاز فروش نقد و اقساطی وانت کارا 2000 ویژه فروردین 1400

اولین طرح فروش نقد و اقساط وانت کارا تک کابین و دوکابین 2000 در سال 1400 از سوی بهمن موتور آغاز می‌شود.

این بخشنامه از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/01/26 لغایت سه شنبه 1400/01/31 به صورت اینترنتی فعال خواهد بود.

جدول شماره 1:

فروش نقد و اقساطی وانت کارا 2000

جدول شماره 2:

فروش نقد و اقساطی وانت کارا 2000

 

آغاز فروش فوری خودرو جدید دیگنیتی ویژه فروردین 1400

شرایط فروش با قیمت قطعی خودرو دیگنیتی به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 1400/01/24 ساعت 10 صبح لغایت ساعت 16 همان روز مطابق جدول ذیل آغاز خواهد شد.

خودرو مدل رنگ خودرو رنگ تریم قیمت (تومان)
دیگنیتی پرایم

 

1400 سفید

مشکی

سربی

آبی

قرمز

خاکستری

مشکی

مارون

749،500،000

برای مشاهده مشخصات فنی خودرو بهمن دیگنیتی اینجا کلیک کنید

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا با مدل 1400 ویژه اسفند99

آغاز فروش نقد و اقساط وانت کارا تیپ 3 تک کابین و دو کابین

از ساعت ۹ صبح دوشنبه ۹۹/۱۲/۱۸ تـا ساعت ۱۶ دوشنبه ۹۹/۱۲/۲۵ و یا تکمیل ظرفیت

 

کارا
شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا با مدل 1400 ویژه اسفندماه

فروش نقد و اقساطی وانت کارا و پیکاپ کاپرا ویژه اسفند 99

گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 و کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل را به دو صورت نقدی و نقدی-اعتباری از ساعت 9 صبح روز یکشنبه سوم اسفند ماه تا ساعت 13 روز پنجشنبه 14 اسفند ماه و یا تکمیل ظرفیت به فروش می رساند.

وانت کاپرا

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

ظرفیت فروش وانت کاپرا بسیار محدود است.

ltp28gfj5hxaqwn0hz5.jpg

qcwft8ihhv4rvjvbq3.jpg

tl7fihnsd7spe11txly.jpg

zcb8iuzs7jyhp4qvg7.jpg

طرح فروش اقساطی پیکاپ کاپرا دوکابین – اسفند 99

گروه خودروسازی بهمن طرح جدید فروش خودرو کاپرا به صورت اقساطی را آغاز می‌نماید.

فروش اعتباری خودروی وانت کاپرا دوکابین ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 3 اسفندماه لغایت روز پنجشنبه 14 اسفندماه 99 فعال می باشد.

طرح فروش اقساطی پیکاپ کاپرا دوکابین - اسفند 99

فروش نقد و اقساطی وانت کارا تیپ 3 تک کابین و دوکابین

در جدیدترین شرایط فروش شرکت بهمن موتور، وانت کارا تیپ ۳ تک کابین و دو کابین از دوشنبه 29 دی تا نهم بهمن 1399 و یا تکمیل ظرفیت، به صورت نقد و اقساط عرضه می شود. در اطلاعیه این پیش فروش ذکر شده که قیمت قطعی نسخه تک کابین وانت کارا تیپ ۳ دویست و ۱۰ میلیون تومان و نسخه دو کابین آن ۲۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان می بایست جهت ثبت نام به عاملیت های مجاز فروش بهمن موتور مراجعه نماید. تحویل خودروهای این شرایط فروش هم ۳۰ روزه اعلام شده و در طرح اقساطی نیز ۶۰ درصد قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت و الباقی در قالب اقساط ۱۸ ماهه و سود ۱۶ درصد قابل پرداخت است.

کارا

گفتنی است وانت کارا تیپ ۳ به پیشرانه دو لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۱ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه با کولر، پخش صوتی MP3 و USB، سیستم ضد سرقت جدید و… از جمله امکانات وانت کارا تیپ ۳ و گارانتی آن نیز دو سال یا 40هزار کیلومتر است.

کارا

قیمت و شرایط فروش جدید سه محصول گروه بهمن اعلام شد

بر اساس این طرح فروش، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 و کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل را با قیمت قطعی از ساعت 9 صبح روز شنبه 13 دی ماه تا ساعت 18 همان روز و یا تکمیل ظرفیت به فروش می رساند.

 

گروه بهمن

فروش این سه محصول فاقد حق صلح، به صورت اینترنتی و از طریق سایت های http://Bahman.iranecar.com و www.iranecar.com انجام می شود. با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی این شرکت یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط فروش می توانید به جدول زیر توجه کنید.

گروه بهمن

طرح جدید فروش فوری وانت کارا تک کابین و دوکابین – آذر 99

شرایط فروش وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین با قیمت قطعی از سوی گروه بهمن آغاز خواهد شد.

 

کار ا

این بخشنامه از ساعت 10 صبح لغایت ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 18 آذرماه 99 فعال خواهد بود.

خودرو قیمت (تومان) رنگ موعد تحویل
وانت تک کابین 2000 203،700،000 سفید ، نقره ای ، نقرآبی 30 روز کاری
وانت دوکابین 2000 216،700،000

طرح فروش نقدی کاپرا دوکابین با قیمت جدید – آذر 99

طرح جدید فروش فوری و نقدی پیکاپ کاپرا از سوی گروه بهمن ویژه آذرماه 99 آغاز خواهد شد.

 

آفرود کاپرا 2

شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی این محصول از روز دوشنبه مورخ 17 آذرماه 99 ساعت 9 صبح لغایت ساعت 18 همان روز فعال خواهد بود.

 

کاپرا

طرح فروش اقساطی وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین – آذر 99

گروه بهمن فروش اقساطی خودرو وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین را با شرایط ویژه آغاز کرد.
طرح فروش اقساطی وانت کارا تک کابین:

کارا

طرح فروش اقساطی وانت کارا دوکابین:

کارا

شرایط فروش وانت کارا ( آبان 99)

شرایط فروش نقدی وانت کارا 2000 سی سی شرکت بهمن موتور ویژه آبان ماه اعلام شد.

به گزارش خودرونویس، بر اساس این طرح فروش نقدی اینترنتی  وانت کارا تیپ 3 تک کابین و دو کابین شرکت بهمن موتور به تعداد محدود از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 18/08/99 تا ساعت 18 همان روز و یا تکمیل ظرفیت ارایه می شود.

 

وانت کارا

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی، از طریق آدرس های www.iranecar.com،  http://Bahman.iranecar.com  و فاقد حق صلح است. در ضمن محدودیت کد ملی نیز اعمال شده و امکان ثبت نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه است.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی این شرکت یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد. همچنین محدودیت کد ملی نیز اعمال شده و امکان ثبت نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه خودرو است.

بهمن موتور خودروی کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 را به شرح جدول زیر به فروش می رساند.

 

شرایط فروش وانت کارا آبان 99

 

شرایط فروش کامیونت شیلر اعلام شد (شهریور 99)

بر اساس این طرح، پیش فروش خودروی کامیونت شیلر 6 تن از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 25 شهریور ماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه 31 شهریور یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. فروش این خودرو به صورت اینترنتی و از طریق سایت های www.iranecar.com و bahman.iranecar.com امکانپذیر است.

 

شیلر

در این طرح فروش، کامیونت شیلر 6 تن همراه با کاربری ارائه می شود و کاربری مورد نیاز می بایست حداکثر تا هفته چهارم آبان ماه به صورت مکتوب به سازمان فروش گروه بهمن اعلام گردد. همچنین 14 درصد سود مشارکت سالانه به این فروش تعلق می گیرد و قیمت نهایی محصول و کاربری در دعوتنامه مشخص می شود.

گروه بهمن

شرایط جدید فروش اقساطی وانت کارا 2000 – شهریور 99

فروش لیزینگ وانت کارا 2000cc تک کابین و دو کابین ویژه شهریورماه 99 از امروز آغاز شد.

فروش وانت کارا تک کابین و دوکابین 2000cc به صورت لیزینگ و تعداد محدود از روز دوشنبه مورخ 1399/06/10 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت ارائه می شود.

مبلغ نهایی در تسویه حساب 24 ماهه : 255،000،000 تومان

* مبلغ نهایی در تسویه حساب 48 ماهه : 270،000،000 تومان

 

شرایط فروش وانت کارا در دو نسخه کارا تک کابین و کارا دو کابین(مرداد 99)

به گزارش خودرونویس، فروش اینترنتی وانت کارا تک کابین و دو کابین 2000cc به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 الی 18 صبح روز سه شنبه مورخ 1399/05/28 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت ارائه می شود.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

وانت کارا

گفتنی است در این طرح فروش خودروی وانت کارا مجهز به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید شامل تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… است.

 

شرایط فروش وانت کارا تک کابین تیپ3 (تیر 99)

 

به گزارش خودرونویس، شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۳۹۹ تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت انجام می شود.
بر اساس این گزارش، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است، پرداخت مبلغ خودرو باید براساس قیمت های مندرج در جدول های ذیل انجام شود و عدم پرداخت وجه کامل به منزله انصراف متقاضی از دریافت خودرو تلقی می شود و شانس خرید خودرو نیز در اختیار مشتری جایگزین قرار خواهد گرفت.
در طرح مذکور وانت کارا مورد نظر به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید همچون تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… مجهز است. موعد تحویل خودروهای وانت کارا برای هفته دوم مردادماه در نظر گرفته شده و در رنگ های سفید، نقره ای و نقره آبی عرضه خواهد شد.
گروه خودروسازی بهمن برای وانت کارا تک کابین تیپ3 با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید قیمت 125 میلیون تومان در نظر گرفته و برای مدل دو کابین همین محصول نیز قیمت 134 میلیون و 500 هزار تومان را اعلام کرده است. این شرکت همچنین برای وانت کاپرا دوکابین نیز قیمت 316 میلیون تومان را در نظر گرفته که تنها با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

قابل ‌ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس های www.iranecar.com و ttp://Bahman.iranecar.com اقدام نمایند.

5 از 36 رای

دیدگاه شما چیست؟