اخبار خودرو جهان
رقیب فوتون تانلند الکتریکی و پیکاپ ریچ 6 برقی

پیکاپ الکتریکی لوکس از زیربرند جیلی به نام رادار RADAR

یکشنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی برقی

رادار RADAR نام برند تازه تاسیس لوکس و رده بالای جیلی بوده که زمینه فعالیت آن تولید پیکاپ های الکتریکیست. برند رادار قصد دارد که اولین پیکاپ خود را در ماه جولای رونمایی کند. اطلاعات در خصوص این پیکاپ الکتریکی رادار که زیربرند جیلی محسوب می شود بسیار کم بوده و تنها چند تصویر محدود از این پیکاپ الکتریکی لوکس و رده بالای چینی منتشر شده است.

به گزارش خودرونویس، چیز زیادی از تصاویر منتشر شده در خصوص پیکاپ الکتریکی رادار از جیلی نمی توان برداشت کرد. ظاهرا پیکاپ الکتریکی رادار RADAR از جیلی استایلی چهار درب (دو کابین) داشته و چراغ های عقب آن برخلاف عمده پیکاپ ها به صورت افقی طراحی شده است.

پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی برقی

در یکی از تصویرهای منتشر شده، پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی در ساحل پارک شده و در بکگراند آن تخته های موجب سواری دیده می شوند. ظاهرا جیلی از معرفی پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جذب مشتریان طبیعتگرد و آفرودی که به دنبال خرید پیکاپی الکتریکی هستند را هدف قرار داده است.

پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی برقی

حدود دو هفته پیش تصاویری از پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی طی یک نشست خبری آنلاین لو رفت که در این تصاویر پیکاپ الکتریکی رادار بدون هیچ پوشش استتاری حضور داشت و رنگ نارنجی بدنه آن کاملا واضح بود. این همان رنگی بوده که روی بدنه پیکاپ رادار RADAR در جدیدترین تصویر منتشر شده هم اجرا شده است. چراغ های جلو پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی به وسیله یک نوار LED به یکدیگر متصل شده اند. فندرهای طراحی شده در لبه آرک چرخ ها حالتی حجم پردازی شده دارند و استایلی زیبا و پرابهت به این پیکاپ برقی بخشیده اند.

پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی برقی

تصاویر ثبت مربوط به ثبت اختراع هم که مدتی پیش منتشر شده بود، ظاهر این پیکاپ جیلی را نمایان ساخته بودند. در ابتدا حدس زده می شد که این پیکاپ با برند جیلی یا زیربرند تجاری آن یعنی کمپانی Farizon به بازار عرضه شود.

پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی برقی

ثبت برند رادار RADAR توسط جیلی

در نوامبر سال 2021 خبری مبنی بر تمایل جیلی برای جدا کردن بیزینس مربوط به خودروهای تجاری خود از گروه خودروهای پیکاپ منتشر شده است. همین موضوع سبب تاسیس یک برند رده بالای فعال در زمینه تولید خودروهای الکتریکی شد و منابع رسمی فعالیت شرکت رادار RADAR را با همین هدف زیر چتر جیلی تایید کرده اند.

پیکاپ الکتریکی رادار RADAR جیلی برقی

اصلی ترین رقبای پیکاپ الکتریکی رادار RADAR از زیربرند برقی ساز جیلی خودروهای SANY، فوتون تانلند الکتریکی و دانگ فنگ ریچ 6 الکتریکی هستند. پیکاپ الکتریکی رادار RADAR در قامت رقابت با بزرگانی همچون پیکاپ الکتریکی ریویان، فورد F-150 لایتنینگ، شورولت سیلورادو الکتریکی و تسلا سایبرتراک نیست.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟