اخبار خودرو جهان
خودرونویس گزارش می‌دهد؛

پیکاپ KMC T9 الکتریکی شد، اولین وانت برقی جک

دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خواندن 4 دقیقه

KMC T9 از جمله پیکاپ های جذابی است که به زودی توسط کرمان موتور روانه بازار می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیش از ورود این محصول به بازار ایران از نسخه برقی این خودرو در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

KMC T9 از جمله پیکاپ های جذابی است که به زودی توسط کرمان موتور روانه بازار می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیش از ورود این محصول به بازار ایران از نسخه برقی این خودرو در نمایشگاه پکن رونمایی شد. با خودرونویس همراه باشید تا نگاه کوتاهی به T9 برقی بیاندازیم.

پیکاپ قلدر برقی

پیکاپ T9 جزو خودروهای قدرتمند جک محسوب می‌شود که مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است. این خودرو دو پیشرانه برقی دارد که یکی از آن ها روی محور جلو با ۹۴ اسب بخار و ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور است و دیگری روی محور عقب با ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۴۲ نیوتن.متر گشتاور است.

 

توان مورد نیاز موتورهای الکتریکی از بسته باتری ۸۸ کیلووات ساعتی تامین می شود. همچنین این پیکاپ می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی در حدود ۵۰۰ کیلومتر را طی کند که برای یک پیکاپ آفرودی عدد قابل قبولی به نظر می‌رسد.

 

امکانات رفاهی T9

فضای داخلی T9 برقی با نسخه بنزینی تفاوت های اندکی دارد. یکی از اصلی ترین موارد که در طراحی داخلی این خودرو به چشم می‌خورد تعویض دنده آن از طریق یک اهرم چرخشی است. شارژر بی سیم، خروجی ۲۲۰ ولت و صندلی های الکتریکی از جمله امکانات رفاهی مهم این خودرو است. آینه داخلی هم از نوع الکتروکرومیک است.

سخن پایانی

با توجه به این که شاهد عرضه خودروهای برقی در بازار ایران هستیم ممکن است عرضه مدل برقی T9 هم در دستور کار کرمان موتور قرار گیرد. پیش از این کرمان موتور توانست با عرضه مدل T8 سهم قابل توجهی از محصولات سگمنت پیکاپ کشور را در دست بگیرد. حال به نظر می‌رسد با عرضه مدل جذاب تر T9 بتواند این سهم را بیش از پیش افزایش دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟