اخبار خودرو جهان
استایل ظاهری مشابه محصولات ولوو و پل استار

جیلی KX11 با پلتفرم ولوو XC40 معرفی شد

شنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
جیلی KX11

در راستای تیزری که سال پیش منتشر شده بود، شرکت خودروسازی چینی جیلی سرانجام کراس اوور جذاب KX11 را معرفی کرد.

طراحی ظاهری جیلی KX11

به گزارش خودرونویس، البته این رونمایی اولیه جیلی KX11 بوده و هنوز جیلی به طور کامل این کراس اوور را رونمایی کرده؛ به همین دلیل هم جیلی از اظهار جزییات مربوط به این خودرو پرهیز کرده و اظهار داشته که با این شرکت همراه باشیم. با استناد به تصاویر منتشر شده توسط جیلی می توان گفت که KX11 دارای جلوپنجره ای بزرگ و مشابه محصولات ولوو بوده که از دو سمت با چراغ های جلو احاطه شده است. چراغ های روشنایی در روز LED و راهنماها نیز به صورت یکپارچه درون چراغ اصلی طراحی شده اند.

نمای جانبی جیلی KX11

در پروفیل عقب نیز شاهد طراحی مینیمال و زیبا و یک لبه زیبا در درب فضای بار هستیم که درست در ادامه خط شخصیت سرتاسری بدنه طراحی شده است. در زیر این لبه نیز نوار LED سرتاسری دو چراغ عقب این خودرو را به یکدیگر متصل کرده است. تمرکز طراحان جیلی در دیزاین KX11 کابین بزرگ و جادار و شیب سقف ملایم در قسمت عقب بوده است.

در پروفیل عقب شاهد دریچه عبور هوا درون سپر و همچنین یک تریم کرومی زیبا در اطراف کانال هوا و زیر سپر هستیم. نصب زاویه دار شیشه عقب و اسپویلر در راستای سقف و روی درب فضای بار، موجب زیبایی بیشتر نمای عقب جیلی KX11 شده است.

چراغ جلو جیلی KX11

پلتفرم مشترک جیلی KX11 با ولوو و پل استار

هرچند جیلی در خصوص بیان جزییات کراس اوور KX11 خیلی با احتیاط عمل کرده، ولی اظهار کرده که این خودرو را روی پلتفرم کامپکت ماژولار CMA توسعه داده که با خودروهایی مانند پل استارولوو XC40 و بسیاری از محصولات جیلی و لینک اند کو مشترک است.

نمای عقب جیلی KX11

مشخصات فنی جیلی KX11

جیلی قصد دارد که تولید KX11 را از سه ماه سوم سال 2021 آغاز کند و گزارش ها از این قرار است که KX11 از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با 238 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. همچنین یک نسخه پلاگین هیبریدی هم برای جیلی KX11 توسعه داده شده که به یک پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر با موتور الکتریکی مجهز شده که روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت 258 اسب بخار و بیشینه گشتاور 415 نیوتن متر است.

در این لحظه هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام شده، ولی ممکن است که جیلی کراس اوور KX11 را در نمایشگاه خودروی شانگهای در ماه آپریل در معرض عموم به نمایش بگذارد و جزییات بیشتری از این خودرو را منتشر کند.

4.3 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟