اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 1000 اسب بخاری!

بازسازی جیپ گرند واگونیر کلاسیک به سبک رستوماد

دوشنبه - ۲ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
بازسازی جیپ گرند واگونیر کلاسیک رستوماد

خودروهای بازسازی شده به سبک رستوماد روز به روز محبوب تر می شوند. یک شرکت تیونر آمریکایی هم به تازگی یک دستگاه جیپ گرند واگونیر را به سبک رستوماد بازسازی کرده که ضمن حفظ ظاهر کلاسیک، ویژگی های مدرنی را درون آن قرار داده است.

به گزارش خودرونویس، بیشتر پروژه های بازسازی خودرو به سبک رستوماد روی ارتقای اجزای خودروی اصلی و اولیه تمرکز می کنند. ولی شرکت Vigilante که سازنده این جیپ گرند واگونیر کلاسیک بازسازی شده بوده کار را با اسکن بدنه این اسیووی قدرتمند و محبوب آغاز کرده تا قادر باشد با استفاده از نرم افزار CAD شاسی جدیدی را برای جیپ گرند واگونیر کلاسیک طراحی کند. ولی واقعا چرا به یک شاسی جدید نیاز بود؟

بازسازی جیپ گرند واگونیر کلاسیک رستوماد

بهتر است بدانید که استفاده از یک شاسی جدید برای جیپ گرند واگونیر کلاسیک مزایای زیادی در پی دارد. اول از همه طراحی یک شاسی با صلبیت بیشتر و مقاومت بالاتر موجب می شود بتوانید رانندگی پویاتری و هیجانی تری را با این شاسی بلند آمریکایی تجربه کنید. چراکه شاسی های جدید انعطاف کمتری داشته و نقطه جوش ضعیفی دیگر در شاسی خودرو وجود نخواهد داشت. چراکه شاسی جیپ گرند واگونیر کلاسیک یا هر خودروی قدیمی دیگری ممکن است در طول سالها آسیب دیده باشد.

بازسازی جیپ گرند واگونیر کلاسیک رستوماد

علاوه بر همه این موارد، استفاده از شاسی جدید برای جیپ گرند واگونیر کلاسیک بازسازی شده به تیم Vigilante امکان نصب قطعات مدرن را بدون نگرانی در خصوص عملکرد شاسی برای تحمل نیروهای بیشتر ناشی از نصب این قطعات را می دهد. به جای ترمزهای استاندارد جیپ گرند واگونیر کلاسیک، کالیپرهای ترمز شش پیستونه برای این خودرو از برند Baer پشت رینگ های 17 اینچی این خودرو نصب شده اند. این یک ارتقا چشمگیر نسبت به نسخه استاندارد جیپ گرند واگونیر کلاسیک محسوب می شود. همچنین این شاسی بلند کلاسیک بازسازی شده به فندرهای Eibach و کمک فنرهای Fox مجهز شده که عملکردی به مراتب بهتر نسبت به تعلیق استاندارد این خودرو دارند.

بازسازی جیپ گرند واگونیر کلاسیک رستوماد

مشخصات جیپ گرند واگونیر کلاسیک بازسازی شده

قیمت این جیپ گرند واگونیر کلاسیک بازسازی شده به سبک رستوماد در مدل پایه چیزی معادل 295 هزار دلار بوده و امکان تجهیز این خودرو به سه پیشرانه مختلف HEMI وجود دارد. پیشرانه پایه این خودرو یک موتورهشت سیلندر 6.4 لیتری تنفس طبیعی بوده که قادر به تولید 485 اسب بخار قدرت است. همین پیشرانه عینا روی بسیاری از محصولات SRT دوج (داج) و جیپ رانگلر روبیکان 392 نصب شده است. تریم میانی این خودرو به پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ معروف هلکت مجهز شده که قادر به تولید 707 اسب بخار قدرت بوده که 15 هزار دلار هم قیمت این خودرو را بیشتر می کند. اگر 707 اسب بخار قدرت برایتان کافی نیست می توانید این خودرو را با یک پیشرانه Hellephant هلفنت 1000 اسب بخاری سفارش دهید تا هم آسفالت و هم بیراهه ها را رنده کنید!

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟