اخبار خودرو جهان
لوکس تر از قبل

جیپ گرند چروکی L برای مدل 2022 بروزرسانی شد

چهارشنبه - ۱ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
جیپ گرند چروکی L 2022

ژانویه امسال بود که جیپ برای اولین بار اسیووی گرند چروکی L را معرفی کرد و حال پس از گذشت کمتر یکسال این اسیووی سه ردیف صندلی لوکس را برای مدل 2022 بروزرسانی کرده است.

به گزارش خودرونویس، لیست آپشن های این خودرو گسترده تر شده و این شامل اضافه شدن یک نمایشگر لمسی در داشبورد و مقابل سرنشین جلوست. این دقیقا همان سبکی بوده که جیپ نسل جدید گرند واگونیر را نیز طراحی کرده بود. نمایشگر لمسی نصب شده در مقابل سرنشین جلو روی داشبورد، قطری معادل 10.25 اینچ دارد و ضمن دارابودن قابلیت سرگرمی، دارای رهیاب هم بوده و تصاویر دوربین های دید اطراف را نیز به راننده نشان می دهد.

داشبورد جیپ گرند چروکی L 2022

صحبت از نمایشگر که شد بد نیست بدانید که جیپ گرند چروکی L مدل 2022 دارای دو نمایشگر 10.1 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی سرنشینان در ردیف عقب بوده که دارای تلویزیون آمازون Fire TV است. نمایشگرهای مالتی مدیا در ردیف عقب روی نسخه های لیمیتد، اورلند و Summit جیپ گرند چروکی L نصب می شوند. هر یک از این نمایشگرها ددارای 9 گیگا بایت حافظه برای نگهداری فایل های ویدیوی و … برای پخش هستند.

نمای عقب جیپ گرند چروکی L 2022

جدا از تغییرات کابین، نسخه 2022 جیپ گرند چروکی L در مدل های لیمیتد، اورلند، Summit و Summit Reserve امکان سفارش در رنگ Ember Shade را هم دارند. همچنین می توان این اسیووی لوکس و قدرتمند را در رنگ آبی Hydro نیز سفارش داد. یک رنگ جدید دیگر که جیپ برای گرند چروکی L مدل 2022 در نظر گرفته میدنایت اسکای بوده که می توان آن را روی نسخه لیمیتد، اورلند و Summit و Summit Reserve سفارش داد.

جیپ گرند چروکی L 2022

همانند مدل 2021، نسخه 2022 جیپ گرند چروکی L نیز در دو مدل شش و هفت نفره قابل سفارش است؛ ضمن اینکه دو پکیج ظاهری جدید برای این خودرو قابل سفارش است. این دو پکیج ظاهری لیمیتد بلک و Summit High Altitude هستند که هر یک دارای جلوپنجره با دیزاینی متفاوت، تریم مشکی در لوگو و نشان ها و رینگ های آلیاژی 20 یا 21 اینچی مشکی براق هستند.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟