به گزارش خودرونویس، به همین دلیل است که کمپانی Kingsley Cars نام این پروژه جدید را ULEZ رنج روور کلاسیک Reborn یا دوباره متولد شده گذاشته است. این نام طولانی دقیقا آن چیزی که هدف توسعه این رنج روورکلاسیک بازسازی شده بوده را نشان می دهد. این رنج روور کاملا از ابتدا آهن شده و بدنه آن بازسازی شده که این مراحل شامل اجرای جوش های جدید و هر اقدام دیگری برای حفظ بدنه از زنگ زدگی و خوردگی به مرور زمان است.

نمای عقب رنج روور کلاسیک بازسازی شده رستوماد

مشخصات فنی رنج روور کلاسیک

قلب تپنده این اسیووی آفرودی کلاسیک، یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر انژکتوری بوده که قادر به تولید 220 اسب بخار قدرت است. اگر به دنبال قدرت بیشتری هستید، می توانید پیشرانه 4.6 لیتری هشت سیلندر 270 اسب بخاری را برای این رنج روور کلاسیک بازسازی شده سفارش دهید. هر دو پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ZF کوپل شده اند و سیستم انتقال قدرت بازسازی شده Borg Warner نیز وظیفه انتقال قدرت به بهترین نحو به چرخها را بر عهده دارد.

کابین رنج روور کلاسیک بازسازی شده رستوماد

این رنج روور کلاسیک بازسازی شده در نمای بیرونی همچنان استایل سنتی خود را حفظ کرده؛ ولی در داخل کابین داستان به طور کامل متفاوت است. داخل کابین با مواد کاملا جدیدی بازسازی شده و تکنولوژی های روز و جدیدی مانند سنسورهای پارک، دوربین های دنده عقب و دید اطراف، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و درگاه اپل کار پلی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. تمامی نسخه های این رنج روور کلاسیک بازسازی شده دارای گرمکن صندلی های جلو، شیشه های برقی و سیستم تعلیق ویژه و سیستم ترمز قدرتمندتر با دیسک های بزرگتر بوده تا با پیشرانه جدید و قدرتمندتر این خودرو مطابقت داشته باشند. همچنین چراغ هایی LED نیز برای این رنج روور کلاسیک نصب شده اند و به صورت آپشنال می توان سیستم فرمان برقی را برای این اسیووی محبوب و با اصالت سفارش داد.

رنج روور کلاسیک بازسازی شده رستوماد

کمپانی Kingsley Cars جزییاتی را در خصوص میزان آلایندگی این رنج روور بازسازی شده بیان نکرده، ولی برای تردد در منطقه ULEZ لندن باید استاندارد آلایندگی یورو 4 برای خودروهای بنزینی و همچنین استاندارد آلایندگی یورو 6 برای خودروهای دیزلی را پاس کند. با توجه به گسترش منطقه ULEZ به سراسر لندن، این کمپانی رنج روورهای کلاسیک خود را برای افرادی که علاقه به سواری خودروهای آفرودی کلاسیک دارند، مناسب می داند.

کابین رنج روور کلاسیک بازسازی شده رستوماد

سخن پایانی

همانطور که می توان حدس زد، چنین مدرن سازی و بازسازی قطعا ارزان نخواهد بود. این شرکت اظهار کرده که رنج روورهای کلاسیک بازسازی شده برچسب قیمت پایه ای معادل 172 هزار دلار دارند که تقریبا دو برابر قیمت یک نمونه صفر کیلومتر جدید است. تولید هر یک از این رنج روورهای کلاسیک چیزی بین 6 تا 8 ماه زمان می برد.

منبع Motor1
5 از 2 رای