اخبار خودرو جهان

رونمایی از چری اومودا E5 در نمایشگاه پکن

یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه

 چری یک نسخه الکتریکی از Omoda 5 را در نمایشگاه خودرو پکن معرفی کرد، این خودرو در واقع نسخه تمام برقی همان فونیکس FX موجود در کشورمان است.

 چری یک نسخه الکتریکی از Omoda 5 را در نمایشگاه خودرو پکن معرفی کرد، این خودرو در واقع نسخه تمام برقی همان فونیکس FX موجود در کشورمان است.

یه گزارش خودرونویس، طراحی جدید جلوپنجره اومودا E5 سبب تمایز این خودرو  از نسخه بنزینی شده است. این خودرو در طراحی سپر جلو، شکل ظاهری رینگ ها و‌ حذف شدن سر اگزوزها از نسخه بنزینی متمایز می شود.

همچنین در قسمت کابین و داشبورد خودرو اومودا E5 چند تفاوت اساسی نسبت به مدل‌ بنزینی به چشم می خورد که از جمله آن ها می‌توان به اضافه شدن سنسور تشخیص چهره راننده ، حذف شدن اهرم دنده از روی کنسول و چند تغییر کوچک در کنسول میانی اشاره کرد.

مشخصات فنی اومودا E5

اومودا 5 برقی به یک موتور الکتریکی با 201 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور مجهز است. این خودرو توانایی ثبت شتاب صفر تا صد را در 7.6 ثانیه دارد. اومودا E5 از باتری ۶۱ کیلووات‌ساعتی بهره می برد که با هر بار شارژ می‌تواند 430 کیلومتر پیمایش را به شما ارائه دهد.

اومودا E5 از لحاظ ابعادی 4,400 میلی‌متر طول، 1,830 میلی‌متر عرض و 1,590 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری 2,630 میلی‌متری آن سبب شده  که فضای اتاق، تفاوت چندانی با نسخه بنزینی نداشته باشد.

امکانات رفاهی اومودا E5

فهرست امکانات اومودا E5 شامل رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، تودوزی چرمی، صفحه پشت آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی، سیستم‌ هشدار خروج از خط، تشخیص نقطه کور، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل تطبیقی و نوربالای خودکار می شود.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟