در هنگام خرید آلفارومئو و ام جی دست دوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چهارشنبه - ۷ دی ۱۴۰۱
خواندن 5 دقیقه

اگر این روزها به فکر خرید آلفارومئو استوک هستید ولی نمیدانید این کار را باید از کجا شروع کنید بهتر است کمی وقت بگذارید و این متن را مطالعه کنید. چرا که وقتی صحبت از طعم شیرین رانندگی با خودرو های سواری ایتالیایی به میان می آید، خودروهای آلفارومئو اولین موردی است که به ذهن خطور می کند.

اگر این روزها به فکر خرید آلفارومئو استوک هستید ولی نمیدانید این کار را باید از کجا شروع کنید بهتر است کمی وقت بگذارید و این متن را مطالعه کنید. چرا که وقتی صحبت از طعم شیرین رانندگی با خودرو های سواری ایتالیایی به میان می آید، خودروهای آلفارومئو اولین موردی است که به ذهن خطور می کند.

به گزارش خودرونویس، کمپانی آلفارومئو با تولید خودروهای لوکس، اسپرت و درجه یک که از پیشرانه‌های هیجان‌انگیز مسابقه‌ای برخوردار هستند مشهور شد. این شرکت توانسته به عنوان سازنده‌ خودروهای درجه یک و سبک شهری در هر مایل هیجان، دقت و ظرافت را برای راکبین خودرو های خود تضمین کند.

اما با وضع تحریم های بین المللی علیه ایران و از سوی دیگر وضع قوانین منع واردات خودروهای خارجی به دلیل حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، علاقه مندان به خودرو های آلفارومئو مجبورند از سری های محدود و دست دوم تولیدی این شرکت استفاده کنند.

راهنمای خرید آلفارومئو و ام جی دست دوم کارکرده (1)

خرید آلفارومئو کارکرده در ایران چگونه است؟

خودروهای آلفارومئو کارکرده در ایران بازهم طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که  ظاهر عالی و ویژگی‌های پیشرفته‌ این برند مشهور جهانی  جایی برای هیچ گونه تردیدی در مورد کیفیت بی بدیل خودرو های آلفارومئو باقی نمی  گذارد.

·       آلفارومئو میتو

در حال حاضر کوچکترین مدل موجود در بازار ایران آلفارومئو میتو است که می توان به جرات گفت ارزان ترین آلفارومئو کارکرده موجود در بازار می باشد. این مدل دارای طراحی زیبا ، یک موتور 1.4 لیتری مجهز به فناوری مولتی‌ایر ، پیشرانه 135 اسب‌بخار است که رانندگی را لذت بخش می کند.

·       آلفارومئو جولیتا

مدل دیگر پر فروش خودرو آلفارومئو موجود در ایران طرح جولیتا  این برند است که از لحظه ورود به بازار موضوع داغ محافل خودرو سازی شد. این هاچ‌بک جذاب با کیفیت بالا می تواند تمام فناوری مورد نیاز شما برای یک سواری پر هیجان و ایمن را پشتیبانی کند.

·       آلفارومئو 4C

آلفارومئو 4C یا بچه فراری لوکس ترین مدل شرکت آلفارومئو است که توانسته وارد ایران شود و در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد. این مدل کوپه اسپرت خودرو سواری شهری در سری اتومبیل های لوکس دسته بندی می شود.

کسانی که به دنبال عملکرد بالا با تکیه بر قدرت مسابقه آلفا رومئو هستند می توانند از  موتور دقیق و  تنظیم شده، قدرت بالا آلفارومئو 4C در هنگام رانندگی لذت ببرند.

راهنمای خرید آلفارومئو و ام جی دست دوم کارکرده (1)

در هنگام خرید ام جی یا خودروی آلفارومئو دست دوم باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در هنگام خرید ام جی یا خودروی آلفارومئو دست دوم باید از بررسی لاستیک تا بازرسی کامل بدنه به صورت دقیق انجام شود. کمک گرفتن از کارشناسان زبده و تکنسین‌های آموزش دیده و انجام تست‌ها و بررسی‌های دقیقی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید از سلامت خودرو های ام جی دست دوم یا آلفارومئو کارکرده اطمینان حاصل کنید.

بعد از اینکه از سلامت قطعات و بخش های مختلف خودروی آلفارومئو استوک اطمینان حاصل کردید باید چند نکته دیگر را نیز بررسی کنید تا از  زیبایی و ابعاد مکانیکی خودرو با آرامش خاطر بیشتر بهره مند شوید.

  • حتما سابقه بیمه و پوشش امور مالی مربوط به تاریخچه خودرو مانند جریمه های موقعه را به طور دقیق بررسی کنید.
  • خدماتی که خودرو از آن برخوردار است مانند ضمانت نامه قطعات، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و… را به طور دقیق بررسی کنید و تاریخ انقضای آنها را مطالعه فرمایید.
  • وضعیت پلاک و سند خودرو را کامل بررسی کنید تا مدارک و مالک خودرو با فروشنده تطابق داشته باشد.
  • بدنه کاملا سالم بوده و عاری از ضرب دیده گی باشد.
  • موتور ماشین از نظر کارکرد مکانیکی در سطح مطلوبی باشد.
  • میزان مسافت کارکرد دستگاه با قیمت تعیین شده تطابق داشته باشد.

 عوامل تعیین کننده  قیمت آلفارومئو و ام جی دست دوم

تمام خودروهای آلفارومئو کارکرده و  ام جی کارکرده باید از نظر مکانیکی و سلامت بدنه در  بالاترین استاندارد باشد. در هنگام خرید آلفارومئو و ام جی دست دوم باید به خدمات پس از فروش و نحوه دسترسی به قطعات یدکی را مدنظر قرار دهید. علاوه بر این شما باید در هنگام خرید این خودرو های کارکرده به عوامل تاثیر گذار در استهلاک خودرو توجه کنید.

·       سال ساخت

مدل های مختلف خودرو های آلفارومئو و ام جی موجود در بازار ایران تقریبا از سال 2012 تولید و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته اند. بنابراین هرچقدر سال ساخت سواری مورد نظر شما قدیمی تر باشد قطعا خودرو از قیمت پایین تری برخوردار خواهد بود.

·       نوع سوخت

هرچه خودرو مورد نظر شما از سوخت های مختلفی استفاده کند ، هزینه ای که برای خرید آن صرف می کنید، بیشتر خواهد بود. خودرو های آلفارومئو و ام جی عموما از نوع بنزینی هستند و از نوع سوخت دیگری استفاده نمی کنند.

·       نوع بدنه

اگر ماشین تصادفی باشد یا روی بدنه خط و خش بسیاری زیادی می بینید و در هنگام بررسی ابعاد مختلف آن مشاهد می کنید که بخشی از بدنه دچار فرو رفتگی یا فرسودگی شده باید این عوامل را در هنگام خرید آلفارومئو مدنظر قرار دهید و هزینه کمتری را به فروشنده پرداخت کنید.

·       کارکرد دستگاه و مسافت طی شده

کارکرد دستگاه و مسافت طی شده به شما می گوید که این خودرو چقدر توسط راکبین قبلی مورد استفاده قرار گرفته و اجزا اصلی آن به چه میزان مستعلک شده اند. بنابراین هرچه این پارامتر عدد بالاتری را نشان دهد قیمت آلفارومئو و ام جی دست دوم پایین تر خواهد بود.

·       نوع سند و نحوه انتقال آن

در هنگام خرید آلفارومئو سند خودرو را به صورت دقیق بررسی کنید تا با مشخصات خودرو تطابق داشته و به نام خود فروشنده باشد. اگر سند خودرو در تملک ارگان دولتی قرار دارد یا به صورت قول نامه ای تدوین شده بهتر است از خرید خودرو صرف نظر کنید یا قیمت پایین تری برای خرید آن پرداخت نمایید.

راهنمای خرید آلفارومئو و ام جی دست دوم کارکرده (1)

کلام آخر

مجموعه ما طیف گسترده ای از خودرو های آلفارومئو دست دوم و ام جی کار کرده را در نمایشگاه جمع آوری کرده است. به همین خاطر شما به راحتی از سراسر ایران می توانید به نمایشگاه ما  دسترسی داشته باشید و از  خدمات خودروی دست دوم بی نظیر مجموعه بهره مند شوید.

ما یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودروهای نو و کارکرده در هستیم که بهترین خودروهای آلفارومئو کارکرده  و ام جی دست دوم را می‌فروشیم . در مورد کیفیت خودرو های فروشی خود به مشتریانمان تجربه‌ی عالی و اطمینان خاطر می‌دهیم.

شما می توانید  تعداد زیادی از خودروهای آلفای مستعمل با کیفیت بالا را در نمایشگاه ما  را مشاهده و آزمایش کنید و پیمودن مسافت بسیار کم متوجه شوید که این  دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

ما به ​​عنوان یک فروشنده مجاز آلفارومئو در دوون، خودروهای دست‌چین شده با کیفیت بالا را ارائه می‌دهیم که همگی قیمت‌های رقابتی دارند و دارای مزایای زیادی هستند. چه به دنبال یک وسیله نقلیه کم مسافت پیموده شده برای لذت بردن از رفت و آمد روزانه باشید، یا به دنبال یک خودروی شاسی بلند با مشخصات بالا با فضایی برای کل خانواده باشید، ما گزینه ای متناسب با نیاز و بودجه شما داریم. هر وسیله نقلیه به لطف بازرسی دقیق مکانیکی و بررسی HPI که قبل از فروش مجدد انجام می‌دهیم، بلکه به لطف ضمانت 12 ماهه که ارائه می‌کنیم، قابلیت اطمینان استثنایی را ارائه می‌کند. هر کدام از آلفارومئوهای کارکرده با 12 ماه کمک جاده ای همراه هستند، بنابراین می دانید که هر جا که می خواهید تحت پوشش قرار دارید.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟