اخبار خودرو جهان
یک پله پایین تر از مدل کوادروفوگلیو

آلفارومئو استلویو Veloce Ti معرفی شد

شنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
آلفارومئو استلویو ولوسه Ti

نکته مهم و قابل توجه در خصوص نسخه های 2020 آلفارومئو استلویو، سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی به روزرسانی شده آنها بوده است؛ ولی متاسفانه این برند ایتالیایی هیچ تلاشی برای افزایش قدرت تولیدی پیشرانه نسخه پرچمدار استلویو کوادروفوگلیو نکرده بود. ولی حال برای مدل مدل های سال 2021، این برند ایتالیایی نوآوری جالبی کرده و یک نسخه متوسط جدید برای آلفارومئو استلویو معرفی کرده است.

طراحی ظاهری و کابین آلفا استلویو ولوسه Ti

به گزارش خودرونویس، این نسخه جدید آلفارومئو استلویو برای سال 2021، مدل Veloce Ti نام داشته که جای خالی بزرگ میان نسخه استاندارد استلویو و نسخه کوادروفوگلیو را پر می کند. وجه تمایز اصلی نسخه ولوسه Ti با نمونه استاندارد استلویو، رینگ های 21 اینچی آلیاژی مشکی رنگ به خصوص با دیزاین جدید آلفارومئو بوده که به گفته این برند ایتالیایی در آینده این رینگ ها برای سایر مدل های استلویو نیز در دسترس خواهند بود.

نمای عقب آلفارومئو استلویو ولوسه Ti

به روزرسانی ظاهری اعمال شده در کابین این مدل جدید به مراتب بیشتر از فضای بیرونی است. این به روزرسانی ها شامل نصب شیفترهای دنده آلومینیومی پشت فرمان، صندلی های اسپرت با تودوزی ترکیبی از چرم و جیر آلکانتارا، تودوزی سقف مشکی رنگ و قطعات تزیینی با تریم فیبر کربنی هستند.

کابین آلفارومئو استلویو ولوسه Ti

در خصوص سایر تغییرات اعمال شده در فضای بیرونی استلویو ولوسه Ti می توان به فریم مشکی رنگ شیشه ها، شیشه های دودی و نشان های نصب شده روی قسمت های مختلف بدنه نیز اشاره کرد.

 

مشخصات فنی آلفا استلیو ولوسه Ti

قلب تپنده آلفا رومئو استلویو ولوسه Ti یک پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت 280 اسب بخار است. این پیشرانه به منظور انتقال قدرت با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور کوپل شده است. نیروی تولیدی این پیشرانه چهار سیلندر پر بازده به وسیله یه درایو شیفت فیبر کربنی به هر چهار چرخ استلویو ولوسه Ti منتقل می شود. لازم به ذکر است که این خودرو از سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک Q4 آلفارومئو بهره می برد.

آلفارومئو استلویو ولوسه Ti

مشخصات فنی نسخه کوادروفوگلیو

جهت یادآوری بیان می کنیم که آلفارومئو استلویو کوادروفوگلیو که نسخه پرچمدار این اسیووی ایتالیایی محسوب می شود، از یک پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ بهره گرفته که قادر به تولید بیشینه قدرت 505 اسب بخار است. برای این کراس اوور قدرتمند و اسپرت ایتالیایی از این پس چندین قطعه توسعه یافته توسط کمپانی آمریکایی موپار نیز قابل سفارش بوده که تمامی آنها در خط تولید آلفارومئو روی استلویو نصب می شوند.

 

سخن پایانی

آلفارومئو قصد دارد که در ژانویه 2021 به روزرسانی های بیشتری را برای استلویو و جولیا معرفی کند که در آن تاریخ جزییات آنها را نیز اعلام خواهد کرد. هر دو این اسیووی و سدان قرار است از پیشرانه های مطابق با جدیدترین استاندارد آلایندگی اروپا یعنی یورو 6D بهره گرفته اند؛ ضمن اینکه هر دو این خودروها به مجموعه کامل سرویس های آلفا کانکت به صورت استاندارد یا آپشنال(بسته به نسخه سفارش داده شده) مجهز می شوند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟