اخبار خودرو جهان
پیشرفت به سبک ام جی

تصاویر رسمی ام جی 7 MG7 منتشر شد

پنجشنبه - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
mg7-new-ام جی 7 ماشین سدان (1)

به تازگی تصاویر رسمی خودرو ام جی 7 MG7 سدان منتشر شده که استایل بسیار زیبا و جذاب این خودروی سدان مشخص شده است. شرکت خودروسازی ام جی MG اظهار کرده که قصد دارد در 17 آگوست سدان ام جی 7 را رسما رونمایی کند. ام جی 7 MG7 بزرگترین خودروی سدان این کمپانی و اولین محصول از خانواده Black Label این برند است.

ظاهر ماشین ام جی 7 MG7 سدان

به گزارش خودرونویس، منظور از خانواده بلک لیبل Black Label محصولاتی مدرن تر، لوکس تر و اسپرت تر نسبت به محصولات فعلی شرکت خودروسازی ام جی MG است. خودروهای خانواده بلک لیبل Black Label ام جی دارای تریم ظاهری مشکی و لوگو مشکی رنگ MG در جلو و عقب هستند. خودروی ام جی 7 MG7 طراحی ظاهری بسیار اسپرت و شکیلی دارد و فاصله کم این خودرو از سطح زمین، رینگ های خاکستری مات بزرگ و کاپوت کشیده و جلوپنجره عریض آن چهره این سدان انگلیسی-چینی را به مراتب جذابتر کرده اند.

mg7-new-ام جی 7 ماشین سدان (1)

در قسمت پایینی سپر جلو یک حالت باله مانندی دیده می شود که چهره ام جی 7 MG7 را از جلو خشن تر و تهاجمی تر جلوه می شود. در پروفیل عقب هم شاهد گلگیرهای عریض و حجم پردازی شده، اسپویلر یکپارچه با درب صندوق عقب، بال عقب پاپ آپ، چراغ های عقب LED با نوار سرتاسری و چهار خروجی اگزوز بزرگ هستیم.

mg7-new-ام جی 7 ماشین سدان (1)

رینگ های ام جی MG7 حدود 19 یا 20 اینچی به نظر می رسد. اسپویلر دم اردکی یکپارچه با درب صندوق واقعا نمای عقب این خودرو را زیباتر جلوه می دهد و امروزه طراحی آن در بسیاری از خودروهای دنیا رایج شده که هدف اول در طراحی آن زیبایی و هدف دوم بهبود آیرودینامیک بوده است. ام جی 7 MG7 یک سدان فستبک استایل بوده و تصور می کنیم که درب صندوق عقب با شیشه عقب باز شود. با وجود استایل فستبک مانند، اما MG7 همچنان دارای درب صندوق عقب بوده تا به سدان های سنتی وفادار مانده باشد. خودرو ام جی 7 MG7 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4884، 1889 و 1447 میلی متر بوده که می تواند این خودرو را جزو سدان های سگمنت D دسته بندی کرد.

mg7-new-ام جی 7 ماشین سدان (1)

مشخصات فنی خودرو MG7 ام جی 7

ام جی 7 MG7 با دو موتور مختلف به بازار عرضه می شود. نسخه 405 VTGI Trophy این خودرو دارای موتور 2 لیتری توربوشارژ بوده که قادر به تولید 257 اسب بخار قدرت و 405 نیوتن متر گشتاور است. این موتور برای انتقال قدرت به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک ساخت ZF متصل شده است.

mg7-new-ام جی 7 ماشین سدان (1)

ام جی 7 MG7 در مدل 300 VTGI هم دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 185 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است که به گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز شده است. ام جی در حال توسعه نسخه پلاگین هیبریدی MG7 هم بوده که قرار است در اواسط سال 2023 رونمایی شود.

اینکه آیا قرار است سدان ام جی 7 MG7 به بازار اروپا صادر شود یا خیر هنوز مشخص نیست. چراکه ام جی اروپا با ام جی چین بسیار متفاوت است. ام جی در اروپا خود را به عنوان برندی تمام برقی معرفی کرده و بعید است که در این برهه زمانی یک سدان بنزینی اسپرت را به بازار اروپا عرضه کند. البته سدان اسپرت و جذابی مانند ام جی 7 MG7 قطعا می تواند فروش خوبی را در اروپا تجربه کند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟