اخبار خودرو جهان
اختصاصی خودرونویس؛

اکسید اکستلانتیکس ET به عنوان پرچمدار چری معرفی شد

شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه
اکستلانتیکس

اکسید به عنوان زیر شاخه لوکس چری، پیش فروش مدل پرچمدار جدید خود، اکسلانتیکس ET را که در بازار چین به عنوان استرا ET شناخته می شود، از تاریخ 15 آوریل آغاز کرده است.

اکسید به عنوان زیر شاخه لوکس چری، پیش فروش مدل پرچمدار جدید خود، اکسلانتیکس ET را که در بازار چین به عنوان استرا ET شناخته می شود، از تاریخ 15 آوریل آغاز کرده است. این شاسی بلند میان سایز روی پلت فرم E0X چری ساخته شده که یک ساختار فوق پیشرفته برای خودروهای الکتریکی فول برد (EREV) محسوب می شود.

ویژگی های اکسید اکستلانتیکس ET

اکسلانتیکس ET با ابعاد 1698*1975*4955 میلی متر و فاصله محوری 3000 میلی متری، کراس اووری نسبتا بزرگ به حساب می آید. از ویژگی های ظاهری آن می توان به جلو پنجره مسدود شده، چراغ های کشیده و دستگیره های مخفی شونده اشاره کرد. داخل کابین، نمایشگر 15.6 اینچی مرکزی جلب توجه می کند. از دیگر ویژگی های لوکس این خودرو هم گرمکن و سرد کن صندلی ها، ماساژور، سیستم صوتی مجهز به 23 بلندگو (Lion Melody Max)، سانروف 2.38 متر مربعی و سیستم پایش سلامت سرنشینان با امکان اندازه گیری فشار خون و سطح اکسیژن را می توان نام برد.

شاسی بلند لوکس اکسید

مشخصات فنی اکسید اکستلانتیکس ET

اکستلانتیکس ET به دو موتور الکتریکی در جلو و دو موتور در عقب مجهز شده است. حداکثر توان خروجی این خودرو به 183 کیلو وات برای موتورهای جلو و 230 کیلو وات برای موتورهای عقب می رسد. این توان می تواند شتاب صفر تا صد 5.46 ثانیه ای را برای این خودرو رقم بزند. باتری پیشرفته اکستلانتیکس می تواند در دمای منفی 20 درجه سانتی گراد دوام بیاورد، حال آنکه برای شارژ از 20 درصد تا 80 درصد، 24 دقیقه زمان می طلبد. اکستلانتیکس ET در شرایط استاندارد (دمای 25 درجه) قادر است باتری خود را برای 400 کیلومتر پیمایش، تنها در مدت زمان 10 دقیقه ریکاوری کند.

کابین اکسید

در بحث تکنولوژی های رانندگی، اکستلانتیکس ET به 30 سنسور و دو تراشه Orin-X NVIDIA مجهز شده تا تجربه خود ران را برای شما به ارمغان بیاورد. این فناوری، کروز کنترل تطبیقی پیشرفته و دستیار پارک هوشمند را در بالاترین سطح ممکن، به خدمت راننده در می آورد.

طراحی اکسید

قیمت اکسید اکستلانتیکس ET

بازه قیمتی اکستلانتیکس ET از 32.900 دلار برای نسخه تمام الکتریکی پایه، تا 34.300 دلار در نسخه چهار چرخ محرک و 35.700 دلار در نسخه سیتی اسمارت، شامل می گردد. مدل های مکس و اولترا هم به عنوان گران ترین نسخه ها، به ترتیب 39.800 و 45.300 دلار قیمت می خورند. چری هدایای ویژه ای هم برای خریداران این مدل در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان تخفیف اولیه، آپدیت رایگان، کمک هزینه خرید، گارانتی ویژه، خدمات امدادی، دیتای رایگان ترافیکی و پاداش مشتریان وفادار را نام برد.

اکسید ET

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟