اخبار خودرو ایران
لوکسترین خودروی چینی موجود در بازار ایران

اکستریم VX مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه
رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

اکستریم VX  به عنوان نخستین محصول لوکسترین زیربرند مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 رونمایی شد. این خودرو اولین محصول برند اکستریم Xtrim بوده که قرار است به بازار ایران در بهمن ماه عرضه شود.

اکستریم VX به عنوان نخستین محصول لوکسترین زیربرند مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 رونمایی شد. این خودرو اولین محصول برند اکستریم Xtrim بوده که قرار است به بازار ایران در بهمن ماه عرضه شود.

 

ویدیوی معرفی و رونمایی اکستریم VX در نمایشگاه خودرو اصفهان

 

 

 

 

به گزارش خودرونویس، اکستریم Xtrim نخستین حضور نمایشگاهی خود را در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 به ثبت رساند و اسیووی VX را به عنوان لوکسترین خودروی چینی موجود در ایران و پرچمدار جدید مدیران خودرو رونمایی کرد. این خودرو قرار است که طی ماه های آینده وارد بازار شود و مدیران خودرو هنوز قیمت آن را اعلام نکرده. ولی اصلا ارزان نخواهد بود. این خودرو در واقع نسخه ریبج شده اکسید VX بوده که در بازارهای جهانی نیز قیمت ارزانی به نسبت یک خودروی چینی ندارد.

رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

طراحی ظاهری

اکستریم VX روی همان پلتفرم M3X Mars ورژن 2 توسعه یافته و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4970، 1940 و 1792 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2900 میلی متر اعلام شده است. در نمای جلویی این خودرو جلوپنجره ای بزرگ با خطوط کرومی افقی نصب شده و چراغ هایی با تکنولوژی LED ماتریکس زیبایی این خودرو را بیشتر کرده اند. همچنین در پروفیل جلو لوگوتایپ انگلیسی XTRIM نیز دیده می شود. در بخش عقبی اکستریم VX همچنان شاهد چراغ هایی به هم پیوسته و سرتاسری هستیم و در زیر سپر نیز دو خروجی اگزوز داخل یک دیفیوزر ساده قرار گرفته اند.

رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

اکستریم VX مدتی پیش در شعبه قطر نمایشگاه خودرو ژنو هم رونمایی شده بود. در نمای جانبی شاهد یک فریم کرومی در اطراف شیشه ها هستیم و روی درب ها نیز خبری از دستگیره های عجیب و غریب پاپ آپ نیست. طبق سنت خودروهای کراس اوور و اسیووی نیز روی سقف، روف راک هم قرار گرفته است.

رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

مشخصات فنی اکستریم VX مدیران خودرو

اکستریم VX دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI بوده که قادر به تولید 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با سیستم انتقال قدرت بورگ وارنر متصل شده و از ششمین نسل سیستم چهار چرخ محرک بورگ وارنر بهره گرفته است.

رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

داخل کابین اکستریم VX

اکستریم VX کابینی با رنگ مشکی دارد و در قسمت هایی از آن تریم آبی و طلایی هم دیده می شود. روی داشبورد سه نمایشگر دیجیتالی شامل یکی در پشت فرمان، یک نمایشگر لمسی بزرگ در میان داشبورد و یک نمایشگر لمسی در مقابل سرنشین جلو قرار دارد. این سبک طراخی مشابه با داشبورد هایپراسکرین مرسدس بنز اجرا شده است. این سیستم مالتی مدیا و سرگرمی دارای چیپست انسپدراگون 8155 بوده و از رابط کاربری چری Lion 5 بهره گرفته است.

رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

از جمله برخی از امکانات این خودرو می توان به پد شارژ بدون سیم تلفن همراه با توان 50 وات در کنسول میانی، ریموت کنترل بلوتوثی هوشمند، قابلیت تشخیص چهره، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی های جلو، سانروف پانورامیک، هد آپ دیسپلی، سیستم کمکی راننده نیمه خودران سطح 2 پلاس، اسپیکر در پشت سری صتدلی ها و تکیه گاه تاشو پا برای صندلی سرنشین جلو اشاره کرد. نکته جالب امکان باز و بسته کردن صندلی های ردیف سوم به صورت برقی بوده و همچنین در کف فضای بار یک ساب ووفر برای سیستم صوتی جانمایی شده که کیفیت خیره کننده پخش موزیک و حجم بالای صدای این خودرو را تضمین می کند.

رونمایی اکستریم VX Xtrim نمایشگاه خودروی اصفهان 1402

قیمت و زمان عرضه اکستریم VX مدیران خودرو

قیمت اکستریم Xtrim VX هنوز از سوی مدیران خودرو اعلام نشده، ولی تصور ما بر این بوده که قیمت این خودرو در محدوده 4 میلیارد تومان باشد. اکستریم اعلام کرده که این خودرو را از بهمن ماه به بازار کشور عرضه خواهد کرد.

 

 

4.9 از 9 رای

دیدگاه شما چیست؟