اخبار خودرو جهان

اسمارت #5 در پکن معرفی شد

شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه

اسمارت از یک مفهومی جدید به نام کانسپت #۵ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد، یک شاسی بلند کانسپت متوسط که بزرگترین مدل این برند تاکنون به شمار می رود.

اسمارت از یک مفهومی جدید به نام کانسپت #۵ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد، یک شاسی بلند کانسپت متوسط که بزرگترین مدل این برند تاکنون به شمار می رود.

به گزارش خودرونویس، این‌ خودرو در رده کراس اوورهای متوسط قرار می گیرد، تکنولوژی ۸۰۰ ولتی کانسپت #۵ باعث می‌شود در عرض ۱۵ دقیقه شارژ ۱۰ درصدی باتری به ۸۰ درصد برسد. همچنین این خودرو با یک‌بار شارژ مسافت ۵۵۰ کیلومتری را طی خواهد کرد.

 

کانسپت #۵ با سیستم چهار چرخ محرک و لاستیک های مخصوص آفرود به نمایش گذاشته شده است.  شرکت اسمارت هنوز اطلاعاتی درباره ابعاد این خودرو منتشر نکرده است

اسمارت می گوید که این کراس اوور دارای نردبان جانبی برای‌ رسیدن به باکس سقفی است.

اسمارت نسل بعدی سیستم اطلاعات و سرگرمی خود را با نمایشگرهای OLED دوگانه با «تراشه AMD V2000 با عملکرد بالا» در کابین این خودرو به نمایش گذاشته است از این رو کیفیت تصاویر و گرافیک نمایش داده شده روی آنها باید خیلی بالا باشد.

 

این برند ادعا می‌کند که این سیستم «دسترسی بهینه به عملکردهای متعدد خودرو» را فراهم می‌کند، اگرچه جزئیاتی در مورد این عملکردها هنوز در دسترس نیست. نورپردازی محیطی نیز در کنار یک بلندگوی قابل حمل در کنسول مرکزی وجود دارد. صندلی های کانسپت #۵ دارای گرمایش و تهویه و همچنین عملکرد ماساژ هستند.

 

از دیگر ویژگی‌های کابین کانسپت #۵ می‌توان به دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی و نورپردازی پشت‌سری صندلی‌ها اشاره کرد.اسمارت می گوید که مدل تولیدی آن «در نیمه دوم سال 2024» عرضه خواهد شد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟