اخبار خودرو جهان
رقیب سرسخت تویوتا کمری و هیوندای سوناتا

ام جی 7 با گارانتی مادام العمر عرضه شد

چهارشنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
خواندن 4 دقیقه
ام جی 7 mg7

ام جی 7 MG7 بزرگترین سدان این برند بوده که برای جذب مشتریان جوان توسعه یافته است. این خودرو به تازگی در چین با پیشرانه بسیار قدرتمند و قیمت بسیار منطقی و مقرون به صرفه عرضه شده است. جالب اینجاست که 15 هزار مشتری نخست ام جی 7 MG7 از خدمات پس از فروش مادام العمر و مزایای دیگری بهره می برند.

طراحی ظاهری ام جی 7

به گزارش خودرونویس، ام جی 7 یک سدان فستبک با استایلی اسپرت است. یک جلوپنجره بزرگ عمده پوزه این را احاطه کرده و در دو طرف سپر نیز ورودی هوا تعبیه شده است. یکی دیگر از ویژگی های ظاهری MG7 چراغ های مثلثی شکل جلوست. خط کمربندی شیبدار و همچنین حجم پردازی هایی که در ظاهر این خودرو اجرا شده جذابیت ظاهری آن را چند برابر کرده است.

ام جی 7 mg7

ام جی 7 در نمای عقب دارای چراغ هایی به هم پیوسته بوده که ضمن احاطه سرتاسر درب صندوق عقب، روی گلگیرها نیز امتداد یافته است. چهار خروجی اگزوز بیضی شکل نیز در سپر عقب MG7 جانمایی شده که استایلی اسپرت تر به این سدان جذاب بخشیده اند. یکی از ویژگی های بسیار جذاب و جالب این خودرو، اسپویلر فعال عقب بوده که سبب بهبود آیرودینامیک و قابلیت سازگاری با سرعت خودروست.

ام جی 7 mg7

این خودرو یک سدان سایز متوسط بوده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4884، 1889 و 1447 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2778 میلی متر است. به عبارت دیگر ابعاد بسیار نزدیکی به تویوتا کمری و هیوندای سوناتا دارد و رقیب بسیار سرسختی برای این دو خودرو محسوب می شود. ام جی 7 می تواند به تایرهایی با ابعاد 225/50 با رینگ 18 اینچی یا 245/40 با رینگ 19 اینچی مجهز شود.

ام جی 7 mg7

مشخصات فنی MG7

سدان MG7 با دو پیشرانه مختلف عرضه می شود. نسخه پایه دارای موتور 1.5 لیتری 15FDE توربوشارژ با 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه به گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل می شود. نسخه قدرتمندتر به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 2A4E مجهز بوده که قادر به تولید 261 اسب بخار قدرت و 405 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته مجهز شده است. نسخه قدرتمندتر ام جی 7 قادر است طی 6.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

ام جی 7 mg7

طراحی کابین ام جی 7

کابین این خودرو طراحی جذابی داشته و روی داشبورد دو نمایشگر دیجیتالی یکی برای نشانگرهای پشت فرمان و دیگری برای سیستم مالتی مدیا قرار دارد. نمایشگر پشت فرمان 10.25 اینچ و نمایشگر میان داشبورد 12.3 اینچ است. برای تنظیم سیستم تهویه نیز کلیدهای لمسی خازنی تعبیه شده است.

ام جی 7 mg7

غربیلک فرمان از بالا و پایین حالتی شبه D شکل دارد و از بالا نیز تقریبا تخت بوده و حالتی سه شاخه دارد. در کنسول میانی نیز شیفتر الکترونیکی گیربکس، دو جالیوانی، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و … دیده می شود. در بین دو صندلی نیز محفظه کنسول میانی با ابعادی بزرگ دیده می شود که داخل آن دو پورت USB تایپ C دیده می شود.

ام جی 7 mg7

صندلی های جلو ام جی 7 طراحی بسیار اسپرتی دارند و تکیه گاه های جابنی آن برجسته بوده و پشت سری ها با پشتی یکپارچه هستند. لازم به ذکر است که کابین این خودرو در سه رنگ مشکی، سبز و قرمز قابل سفارش است.

سدان MG7 به سیستم صوتی BOSE با 14 بلندگو مجهز بوده و به صورت آپشنال می توان هد آپ دیسپلی و سیستم اتوپارک را نیز به این خودرو اضافه کرد. این سدان لوکس همچنین دارای سیستم کمکی راننده نیمه خودران ADAS بوده و به صورت آپشنال به سیستم MG NGP نیز مجهز می شود.

ام جی 7 mg7

قیمت

قیمت ام جی 7 در مدل پایه 17 هزار و 400 دلار بوده که این مدل بدون سیستم ADAS، دوربین دید 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن صندلی های جلو و … است. گران قیمت ترین مدل این خودرو هم 24 هزار و 650 دلار قیمت دارد. اما اگر قصد خرید MG7 با تجهیزات کامل را دارید باید 1740 دلار مبلغ بیشتر هم پرداخت کنید. با این قیمت رقبای بسیار زیادی از جمله هونگچی H6، نتا S و Deepal SL03 در مقابل این خودرو صف کشیده اند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟