اخبار خودرو جهان
خودروی برقی فوق جذاب ام جی

ام جی سایبر استر MG Cyberster از کانسپت تا رندرهای رسمی

دوشنبه - ۲۶ دی ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
mg cyberster ام جی سایبر استر (1)

ام جی MG به تازگی رندرهای رسمی نسخه تولیدی خودرو سایبر استر Cyberster را منتشر کرده است. ام جی سایبر استر که پیشتر در مدل کانسپت و مفهومی با دیزاینی بسیار جذاب معرفی شده بود، حال نسخه تولیدی آن به دیزاینی به نسبت متفاوت و همچنان جذاب در قالب چند رندر نمایان شده که دارای سقف کانورتیبل سافت تاپ است.

مشخصات ام جی سایبر استر MG Cyberster در مدل تولیدی

به گزارش خودرونویس، ام جی سایبر استر MG Cyberster قرار است که در همین سال 2023 تولید شود و در سال 2024 وارد بازارهای جهانی خواهد شد. ظاهرا ام جی قصد دارد که خودرو سایبراستر را در جشن صدمین سالگرد MG رونمایی کند. در این لحظه قدرت و توان تولیدی و مشخصات فنی ام جی سایبر استر MG Cyberster هنوز منتشر نشده است. اما نسخه کانسپت ام جی سایبر استر دارای چهار موتور برقی پیشرفته بود. به نظر می رسد که نسخه تولیدی ام جی سایبر استر از یک یا نهایت دو موتور برقی استفاده کند. کمپانی سایک SAIC که مالک فعلی کمپانی ام جی MG بوده موتورهای برقی زیادی دارد که دست ام جی MG در انتخاب آنها برای نصب روی خودرو رودستر جذاب سایبر استر Cyberster باز است.

mg cyberster ام جی سایبر استر (1)

ام جی سایبر استر MG Cyberster دارای سقف کانورتیبل سافت تاپ بوده که در واقع یادآور خودروهای کلاسیک و رودستر ام جی در دهه 1960 و 1970 است و ام جی با استفاده از چنین سقفی در این خودرو قصد داشته که آینده محصولات خود را به گذشته عنی و پر بار خود متصل کند. طراحی پروفیل جانبی ام جی سایبر استر MG Cyberster بسیار جذاب بوده و البته اورهنگ جلو این خودرو مقداری کشیده طراحی شده است. جلوپنجره هم به زیبایی هرچه تمام نحوه ادغام جلوپنجره و جانمایی آن در قسمت پایینی پروفیل جلو و خطوط طراحی شده در این قسمت بسیار اسپرت و زیبا هستند.

mg cyberster ام جی سایبر استر (1)

نسخه کانسپت

سقف در زمان جمع شدن در صندوق عقب قرار می گیرد. نمای عقب ام جی سایبر استر Cyberster عریض و بسیار خشن و اسپرت بوده و نکته بارز آن چراغ های عقب فلش مانند، اسپویلر یکپارچه با پروفیل عقب و دیفیوزر بسیار جذابی بوده که چراغ مه شکن به تقلید از خودروهای فرمول 1 در قسمت میانی آن طراحی و جانمایی شده است. ام جی سایبر استر MG Cyberster دارای رکاب های جانبی اسپرت و عریض بوده و در قسمت جلویی چرخ های عقب باله های جهت بهبود جریان هوا تعبیه شده است. دستگیره درب ها روی آنها نبوده و جهت بهبود آیرودینامیک در پشت درب ها طراحی و جانمایی شده است. اینگونه به نظر می رسد که بازشدن درب های ام جی سایبر استر MG Cyberster به صورت ساده بوده و به شکل عجیبی مشابه با خودروهای لامبورگینی و دیگر ابرخودروها باز نمی شود.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟