اخبار خودرو جهان
نصب تجهیزات استاندارد بیشتر بدون تغییر فنی

آلفارومئو جولیا و استلویو برای 2022 بروزرسانی شد

دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
آلفارومئو استلویو و جولیا 2022

آلفارومئو قصد دارد که با معرفی نسخه ویژه 6C Villa d Este در بازار اروپا و برخی از بازارهای جهانی، رنگ و بویی تازه به سبد محصولات خود ببخشد. همچنین قرار است که از سال آینده یک کراس اوور جدید به نام Tonale به سبد محصولات این برند ایتالیایی اضافه شود. همچنین آلفارومئو برای مدل 2022 دو محصول جولیا سدان و استلویو کراس اوور را بروزرسانی کرده است.

تغییرات اعمال شده در آلفارومئو جولیا و استلویو

به گزارش خودرونویس، مطلب را در ابتدا با تغییرات اعمال شده روی مدل جولیا سدان آغاز می کنیم که یک تریم جدید به نام Veloce جایگزین تیم پیشین Ti اسپرت شده که به عنوان نسخه عملکردی در بین مدل های مختلف جولیا شناخته می شود. تمامی نسخه های آلفارومئو جولیا 2022 به خانواده سیستم های هوشمند کمکی راننده ADAS مجهز شده اند که شامل کمکی نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار انحراف از خط، نور بالای خودکار و سنسورهای پارک جلو و عقب هستند.

نمای عقب آلفارومئو استلویو 2022

تغییری در زیر کاپوت آلفارومئو جولیا برای مدل 2022 اعمال نشده، ولی طرفداران این خودرو از اضافه شدن تجهیزاتی مانند گرمکن صندلی های عقب، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه، سیستم پایش کنترل کیفیت هوا و سیستم رهیاب به صورت استاندارد برای مدل های 2022 این خودرو بسیار خوشحال خواهند شد. چراغ های اصلی تطبیقی زنون، جلوپنجره تیره در مدل های اسپرینت، Veloce و کوادروفوگلیو و پروفیل جلو با دیزاین اسپرت از جمله ویژگی های تعبیه شده برای تمامی مدل های 2022 آلفارومئو جولیا هستند.

آلفارومئو استلویو 2022

در خصوص آلفارومئو استلویو هم این خودرو همچنان در چهار تریم اسپرینت، Ti، Veloce و کوادروفوگلیو مشابه سال های گذشته عرضه می شود. سطح تجهیزات استاندارد این کراس اوور مشابه نسخه 2022 جولیا بوده که شامل گرمکن صندلی های جلو و عقب است؛ ولی چراغ های استاندارد زنون را در لیست تجهیزات این خودرو مشاهده نمی کنیم. از جمله تغییرات صورت گرفته درون کابین نیز می توان به اضافه شدن پدال های آلومینیومی تعویض دنده از پشت فرمان برای نسخه های اسپرینت و Veloce اشاره کرد.

کابین آلفارومئو استلویو 2022

مشخصات فنی آلفارومئو استلویو و جولیا QV 2022

برای مدل 2022، جولیا کوادروفوگلیو و استلویو کوادروفوگلیو همچنان قدرتمندترین محصولات در حال تولید آلفارومئو باقی مانده اند. این دو خودرو از یک پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربوشارژ بهره می برند که قادر به تولید 505 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور هستند. البته آلفارومئو نسخه عملکردی GTA و GTAm را برای این دو خودرو نیز توسعه داده که تیراژ تولید آن در کل بازارهای جهانی تنها 500 دستگاه بوده که همگی آنها هم اکنون فروخته شده اند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟