اخبار خودرو جهان
سه خودرو از نیسان، دو خودرو از کیا، مرسدس و فولکس و یک خودرو از جیپ در لیست

لیست 10 خودرو با کمترین میزان رضایت سال 2022 منتشر شد

سه شنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
ناراضی کننده ترین خودروها Consumer reports Top 10 Least Satisfying Cars For 2022

داشتن یک خودرو در بلند مدت تبعات خود را از نظر هزینه و مالی نشان می دهد. شاید ابتدا برای خرید یک خودرو مشتاق باشید و در ماه های اول حتی از انتخابتان راضی باشد. اما استفاده یک خودرو در بلند مدت و پس از چند سال می تواند این موضوع را به شما ثابت کند که آیا دوباره حاضر به تکرار انتخابتان هستید یا خیر؟ در این راستا، تجربه دیگران می تواند کمک بسیار زیادی به شما در انتخاب خودرو کند. اینجاست که نظرسنجی هایی که اعضای Consumer Reports برگزار می کنند بسیار مفید واقع می شود.

به گزارش خودرونویس، Consumer Reports از اعضای خود در مورد خودروهای خود نظرسنجی می کند و به طور خاص از آنها می پرسید که آیا دوباره حاضر به خرید خودرویی که الان دارند هستند یا خیر. این نظرسنجی اطلاعات مفیدی را نسبت به رضایت مالک از خودرو ارائه می دهد. بر اساس این نظرسنجی نام 10 خودرویی که کمترین میزان رضایت مالکان خود را در سال 2022 جلب کرده اند اعلام شده است. در لیست 10 خودرو با کمترین میزان رضایت امسال Consumer Reports خودروهایی دیده می شود که در زمینه ماندگاری و تست جاده ای امتیازات قابل قبول و بالایی را دریافت کرده بودند. همچنین از یک برند چندین خودرو هم در این لیست دیده می شود.

با در نظر گرفتن اینفینیتی QX50 سه محصول نیسان در لیست ناراضی کننده ترین خودروهای 2022 قرار دارد. تنها 40 درصد از مالکان اینفینیتی QX50 حاضر بودند که بار دیگر این خودرو را خریداری کنند. مالکان نیسان Kicks نیز 49 درصد نیسبت به این خودرو رضایت داشتند و در آخر نیز 51 درصد مالکان نیسان آلتیما حاضر به خرید دوباره این خودرو بودند. موسسه Consumer Reports خرید هر سه این خودروها را توصیه کرده، اما اظهار داشته که از نظر رضایت مالک پایینتر از میانگین هستند.

مالکان کیا فورته یا همان سراتو و کیا سلتوس نیز علاقه زیادی به این دو خودرو نداشتند. کیا سراتو توانسته رضایت 51 درصد از مالکان خود را کسب کند و کیا سلتوس نیز توانسته رضایت 48 درصد از مالکان خود را کسب کند. از طرفی کیا سلتوس توانست امتیاز توصیه شده Consumer Reports را دریافت کند، اما کیا سراتو در سایر رده ها امتیاز پایینی را کسب کرد و به همین جهت از جانب Consumer Reports علامت سیاه را دریافت کرد.

مرسدس بنز و فولکس واگن هرکدام دو خودرو در این لیست دارند. 45 درصد مالکان مرسدس بنز GLA و 39 درصد مالکان مرسدس بنز GLB از خودروی خود رضایت داشته و حاضر بودند دوباره انتخاب خود را تکرار کنند. همچنین 48 درصد از مالکان فولکس واگن تائوس Taos و 38 درصد از مالکان فولکس واگن اطلس کراس اسپرت نسبت به خودروی خود رضایت داشته و حاضر هستند دوباره این خودروها را خریداری کنند.

از جمله دیگر خودروهای حاضر در لیست 10 خودرو با کمترین میزان رضایت می توان به جیپ کامپس اشاره کرد که توانسته 46 درصد رضایت مالکان خود را کسب کند. این موسسه اطلاعات کامل تتست های جیپ کامپس را منتشر نکرده و صرفا اظهار داشته که این خودرو امتیازی پایینتر از میانگین در خصوص قابل اعتماد بودن و رضایت مشتریان کسب کرده است.

در پایان باید اظهار کنیم که دلایل متعددی وجود دارد که می تواند سبب رضایت یا عدم رضایت مشتریان شود. زمانی که این سوال که آیا حاضر به خرید این خودرو دوباره هستید یا خیر مطرح شود، به قلب این دلایل می رسیم و پاسخ دهنده تجربه واقعیت خود را ملاک تصمیم خود قرار می دهد.

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟