اخبار خودرو جهان
ظاهر به روزرسانی شده با مشخصات فنی یکسان

نیسان کیکس فیس لیفت 2021 معرفی شد

چهارشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
نیسان کیکس 2021

کراس اوور کامپکت نیسان کیکس موفقیت های زیادی را برای این کمپانی ژاپنی کسب کرده است. این کراس اوور سوپر مینی دارای کیفیت رانندگی خاص، استایلی خشن و جذاب و همچنین تجهیزات ایمنی قابل قبولی است. با این وجود نیسان تصمیم گرفته برای مدل 2021 کیکس را فیس لیفت کند و آن را به صورت ارتقا یافته و با تجهیزات استاندارد بیشتر راهی بازار جهانی کند.

استایل ظاهری

به گزارش خودرونویس، نیسان کیکس 2021 به جلوپنجره جدید این کمپانی با نام Double V Motion مجهز شده است. البته ما تا جایی که به خاطر داریم نیسان در این سال ها چنین جلوپنجره V شکلی را روی محصولاتش طراحی می کرد. در کنار این پروفیل جلوی به روزرسانی شده، نیسان چراغ های LED جدید و همچنین سپر جلوی زاویه داری نصب کرده تا به موجب آن چهره کیکس جدید خشن تر به نظر برسد. نسخه SR نیسان کیکس 2021 هم به صورت استاندارد دارای چراغ های مه شکن LED است.

نمای جانبی نیسان کیکس 2021

طراحی پروفیل عقب نیسان کیکس 2021 نسبت به مدل پیشین چندان تغییر نکرده، ولی نیسان دیزاین داخلی چراغ های عقب را تا حدی تغییر داده و حال یک نوار LED در سرتاسر درب فضای بار نصب شده است. البته نباید از تغییر جزیی سپر عقب هم ساده گذشت که موجب آن استایل کیکس 2021 مقداری مرتفع تر به نظر می رسد. در آخر نیسان چندین رینگ با طرح های جدید برای کیکس 2021 بسته به سفارش مشتری نصب می کند.

در آخر نیسان سه رنگ جدید آبی الکتریک متالیک، خاکستری Boulder Pearl و اسکارلت Ember Tintcoat را برای کیکس 2021 به همراه امکان سفارش این خودرو با تم ظاهری دو رنگ در نظر گرفته است.

سقف نیسان کیکس 2021

تغییرات کابین نیسان کیکس 2021

پس از به روزرسانی های هوشمندانه ظاهری، نوبت به اعمال تغییراتی سنجیده درون کابین رسیده است. نیسان به این منظور صندلی هایی جدید و تریم جدیدی در رودری ها در مدل SV و SR کیکس نصب کرده. ضمن اینکه این مدل ها دارای کنسول کامل میانی به همراه تکیه گاه آرنج و تکنولوژی های پیشرفته تر هستند. نسخه پایه نیسان کیکس 2021 دارای یک نمایشگر هفت اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی بوده که به صورت استاندارد از درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند. البته به صورت آپشنال امکان نصب یک نمایشگر هشت اینچی نیز وجود دارد.

کابین نیسان کیکس 2021

این نمایشگر بزرگتر تنها در مدل های SV و SR نیسان کیکس در دسترس است. درون کابین نیسان کیکس 2021 سه پورت USB تعبیه شده، ولی مدل های SV و SR برای اولین بار پورت USB تایپ C هم دارند.

صندلی نیسان کیکس 2021

مشخصات فنی

قلب تپنده نیسان کیکس 2021 همان پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر نسخه پیشین بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت 122 اسب بخار و بیشینه گشتاور 154 نیوتن متر است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس CVT اتوماتیک یا به قول نیسان Xtronic به چرخ های جلو منتقل می شود. تنها به روزرسانی فنی صورت گرفته برای مدل 2021، اضافه شدن سیستم ترمز دیسکی برای هر چهار چرخ نیسان کیکس آن هم برای مدل های SV و SR است.

همانند مدل پیشین، نیسان کیکس 2021 در سه نسخه S، SV و SR قابل سفارش بوده که نسخه SR امکان تجهیز به پکیج پریمیوم هم دارد. در این لحظه هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت کیکس فیس لیفت منتشر نشده، ولی باید اظهار کرد که کیکس 2020 در این لحظه یکی از مقرون به صرفه ترین کراس اوورهای کامپکت موجود در بازار جهانی بوده که برچسب قیمت پایه آن 19 هزار دلار اعلام شده است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟