به گزارش خودرونویس، تغییرات ظاهری زیادی میان نسخه 2022 کامپس با نمونه پیشین و حاضر در بازار چین مشاهده نمی کنید. این یک فیس لیفت بسیار ساده بوده که عمدتا تغییراتی ساده در پروفیل جلو و عقب آن اعمال شده است. چراغ های LED جدیدی در پروفیل جلو نصب شده و چراغ های هم دارای گرافیک جدید بوده و در نسخه های لوکس تر از نوع LED هستند.

نمای عقب حیپ کامپس 2022

مشخصات فنی جیپ کامپس 2022

قلب تپنده جیپ کامپس 2022 یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بوده که قادر به تولید 177 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک در نسخه جلو محرک به چرخ ها منتقل می شود. در نسخه چهار چرخ محرک برای انتقال قدرت به هر دو اکسل یک گیربکس جدید 9 سرعته اتوماتیک نصب شده است.

حیپ کامپس 2022

کابین جیپ کامپس 2022

بزرگترین تغییر در خصوص جیپ کامپس 2022، به کابین آن مربوط می شود. کابین نسخه فیس لیفت کامپس کاملا جدید و بازطراحی شده بوده و دارای داشبورد و صندلی هایی جدید است که طراحی تمیزتری داشته و به یک نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی در پشت فرمان مجهز شده است. در قسمت میانی داشبورد هم یک نمایشگر لمسی 8.4 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده که به صورت سفارشی یک نمایشگر بزرگتر 10.1 اینچی جای آن را می گیرد.

کابین حیپ کامپس 2022

یک غربیلک فرمان چند منظوره با کلیدهای کنترلی مختلفی از جمله گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب در برخی از تریم های جیپ کامپس 2022 نصب شده و جیپ حتی جالیوانی های جدیدی را برای این مدل فیس لیفت طراحی کرده است. به طور کلی کیفیت و سبک طراحی کامپس 2022 فیس لیفت نسبت به مدل قبلی یک سر و گردن بالاتر بوده و به مراتب لوکس تر و زیباتر شده است.

تهویه عقب حیپ کامپس 2022

کنار طراحی زیباتر، تکنولوژی های به مراتب بیشتری درون کامپس 2022 گنجانده شده که بارزترین آنها سیستم های ایمنی و کمکی راننده هستند. نسخه جدید کامپس دارای بیش از 75 ویژگی در زمینه سیستم های ایمنی و امنیتی بوده که جیپ ادعا کرده بیشتر از هر خودروی مشابهی در این کلاس است. سیستم هشدار برخورد با قابلیت ترمز خودکار، کمکی تثبیت خطوط، تشخیص عابر پیاده و موتور سوار، تعویض خطوط فعال، مانیتورینگ نقاط کور و هشدار ترافیک در عقب از جمله تجهیزات استاندارد در بین نسخه های مختلف کامپس 2022 محسوب می شوند. جیپ همچنین یک سیستم رانندگی نیمه خودران به نام Highway Assist را برای کامپس 2022 تدارک دیده که امکان رانندگی بدون گرفتن فرمان و تمرکز به مسیر پیش رو را محقق ساخته است.

کنسول وسط حیپ کامپس 2022

مدل های قابل سفارش جیپ کامپس 2022 شامل اسپرت، لتیتود، لیمیتد و تریل هاوک بوده که مشابه مدل های قبلی بوده؛ ولی یک نسخه لتیتود لوکس به این خودرو اضافه شده که نصب تجهیزات لاکچری تر را برای مدل های میانی امکان پذیر کرده است.

منبع motor1
5 از 1 رای