اخبار خودرو جهان
مجهز به موتور سوپرشارژ 650 اسب بخاری

نیسان پاترول تیونینگ شده توسط من هارت

شنبه - ۹ مهر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
nissan-patrol-by-manhart نیسان پاترول نیسمو تیونینگ من هارت (1)

ششمین نسل نیسان پاترول نزدیک به 13 سال است که در حال عرضه به بازار جهانی بوده و یکی از قدیمی ترین اسیووی های حال حاضر دنیا محسوب می شود. با این حال یک تیونر هنوز به این شاسی بلند ژاپنی توجه می کند که زمینه اصلی آن تیونینگ محصولات ب ام و است. من هارت یک تیونر آلمانی بوده که به تازگی ضمن تیونینگ محصولات ب ام و، نسبت به شخصی سازی محصولات سایر خودروسازان نیز اقدام کرده است.

به گزارش خودرونویس، از جمله پروژه های تیونینگ غیر ب ام و من هارت می توان به تیونینگ لندروور دیفندر، آئودی RS3 و مرسدس AMG SL اشاره کرد. پس از تیونینگ این خودروها، من هارت اینبار روی تیونینگ یک محصول آسیایی یعنی نیسان پاترول تمرکز کرده است.

nissan-patrol-by-manhart نیسان پاترول نیسمو تیونینگ من هارت (1)

ظاهر نیسان پاترول تیونینگ من هارت

با مشاهده تم مشکی و طلایی اجرا شده روی بدنه این نیسان پاترول تیونینگ من هارت، به سادگی متوجه می شوید که این یک نسخه استاندارد نیست. من هارت خودروی پایه این پروژه تیونینگ را نیسان پاترول نیسمو انتخاب کرده که در سال 2015 رونمایی شد و مدل فیس لیفت آن نیز سال گذشته از راه رسید. من هارت مدل فیس لیفت نیسان پاترول نیسمو را انتخاب کرده و ضمن اجرای تم رنگی مشکی و طلایی معروف خود، رینگ های 24 اینچی هم برای آن نصب کرده است. من هارت ارتفاع نیسان پاترول نیسمو را هم مقداری کمتر کرده که استایل اسپرت تری به این خودرو داده باشد.

nissan-patrol-by-manhart نیسان پاترول نیسمو تیونینگ من هارت (1)

مشخصات فنی نیسان پاترول نیسمو تیونینگ من هارت

نیسان پاترول نیسمو در نسخه استاندارد دارای یک پیشرانه 5.6 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعیست. اما من هارت این پیشرانه را در حالت تنفس طبیعی رها نکرده و یک سوپرشارژ برای آن نصب کرده که به موجب این تغییر پاترول نیسمو تیونینگ من هارت قادر به تولید 650 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور شده است. جهت یادآوری بیان می کنیم که نیسان پاترول نیسمو در نسخه استاندارد قادر به تولید 428 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر دو محور نیسان پاترول نیسمو منتقل می شود. من هارت ضمن ارتقا قدرت و گشتاور پیشرانه، یک سیستم اگزوز جدید هم برای پاترول نیسمو متصل کرده که صدای اسپرت تر و گوشنوازتری را تولید می کند.

من هارت در حال حاضر هیچ اطلاعاتی را در خصوص شتاب و نهایت سرعت نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده اعلام نکرده است. ولی جهت یادآوری بیان می کنیم که نیسان پاترول نیسمو در مدل استاندارد قادر است طی 7.3 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. شاید این شتاب چندان چشمگیر نباشد، اما با در نظر گرفتن وزن سنگین 2665 کیلوگرمی این خودرو، عملکرد بسیار قابل قبولی محسوب می شود.

nissan-patrol-by-manhart نیسان پاترول نیسمو تیونینگ من هارت (1)

داخل کابین نیسان پاترول تیونینگ من هارت

تم مشکی و طلایی در داخل کابین نیسان پاترول نیسمو تیونینگ شده توسط من هارت هم دیده می شود که مقداری کابین قدیمی و سالخورده این خودرو را جذابتر کرده است. من هارت سعی کرده با استفاده از چرم و جیر آلکانتارا مقداری کابین نیسان پاترول تیونینگ شده را زیباتر کند. ولی با این حال نمی توان منکر شده که کابین این اسیووی فول سایز ژاپنی با توجه به تعریف های امروزی تاریخ مصرف گذشته است!

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟