تیونینگ
30 درصد افزایش توان و گشتاور نسبت به مدل استاندارد

ب ام و M8 تیونینگ شده توسط من هارت

یکشنبه - ۱۹ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
ب ام و M8 کامپتیشن تیونینگ من هارت

من هارت که در مدت اخیر پروژه های تیونینگ بسیار موفقی را اجرا کرده، در جدیدترین پروژه خود به سراغ تیونینگ ب ام و M8 کامپتیشن رفته و قدرت تولیدی و عملکرد این کوپه لوکس آلمانی را تا حد زیادی نسبت به مدل استاندارد بهبود بخشیده است. این ب ام و M8 کامپتیشن تیونینگ شده که MH8 800 نام دارد مقداری نسبت به پروژه های پیشین من هارت خاص تر است؛ چراکه تنها قرار است 10 دستگاه از آن تولید شود.

مشخصات ب ام و M8 کامپتیشن تیونینگ من هارت

به گزارش خودرونویس، من هارت در اولین قدم به سراغ بروزرسانی و ارتقا پیشرانه ب ام و M8 رفته است. این خودرو در حالت استاندارد هم بسیار قدرتمند بوده و پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ آن قادر به تولید 625 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور است. ولی من هارت موفق شده بیشینه قدرت تولیدی آن را به 823 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 1070 نیوتن متر ارتقا دهد. من هارت این قدرت و گشتاور بیشتر را به کمک بروزرسانی نرم افزاری و سخت افزاری استخراج کرده؛ به همین منظور توربوشارژها و اینترکولرهایی جدید، منیفولد و خروجی اگزوز بروزرسانی شده برای این خودرو تعبیه شده و برای هماهنگی این ادوات ای سی یو ریمپ شده است. چهار خروجی اگزوز تمام استیل نصب شده برای این ب ام و M8 کامپتیشن دارای خروجی هایی به قطر 100 میلی متر هستند.

نمای عقب ب ام و M8 کامپتیشن تیونینگ من هارت

من هارت همچنین خروجی های اگزوز مسابقه ای بدون مبدل کاتالیست را هم برای این ب ام و M8 توسعه داده، ولی این مورد در بیشتر جاده های جهان مجوز تردد را ندارد. ب ام و M8 کامپتیشن من هارت به فنرهای ارتقا یافته KW مجهز شده که تجربه رانندگی لذتبخش تری را به ارمغان می آورند.

پیشرانه ب ام و M8 کامپتیشن تیونینگ من هارت

ظاهر ب ام و M8 کامپتیشن من هارت

از نظر ظاهری نیز این خودرو به رینگ های 21 اینچی اسپایدر من هارت مجهز شده که این رینگ ها در اکسل عقب یک اینچ عرض بیشتری نسبت به نمونه های نصب شده در اکسل جلو دارند. من هارت جلوپنجره دوقلوی ب ام و M8 را به رنگ مشکی تغییر داده و در صورت سفارش پکیج کربن، قطعات فیبر کربنی متعددی برای بدنه این خودرو نصب می شود. این قطعات شامل اسپلیتر جلو، کاپوت، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب بوده که همگی از جنس فیبر کربن طراحی شده اند. درون کابین تغییرات محدودی دیده می شود و من هارت غربیلک فرمان با تودوزی جیز آلکانتارا و تریم کربنی را برای این کوپه قدرتمند نصب کرده است.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟