اخبار خودرو جهان
تقویت سریع ترین هاچبک استاندارد جهان

آئودی RS3 2022 به دست من هارت 500 اسب بخاری شد

سه شنبه - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
آئودی RS3 تیونینگ من هارت 2022 (2)

من هارت بار دیگر با یک پروژه تیونینگ جذاب دیگر بازگشته است. این شرکت پس از تیونینگ چند محصول مختلف از ب ام و و مرسدس بنز، تمرکز خود را روی یکی دیگر از سه کمپانی خودروسازی بزرگ و مطرح آلمان یعنی آئودی گذاشته است. من هارت در جدیدترین پروژه خود سراغ تیونینگ آئودی RS3 رفته و این هاچبک اسپرت و قدرتمند را به موشک زمین به زمین تبدیل کرده است. من هارت استایل ظاهری آئودی RS3 را شخصی سازی کرده و تریم مشکی و طلایی در آن اعمال کرده است. این پکیج تقویتی که RS3 500 نام دارد هم برای مدل هاچبک (اسپرتبک) و هم برای مدل سدان آئودی RS3 قابل سفارش است.

مشخصات فنی آئودی RS3 تیونینگ من هارت

به گزارش خودرونویس، همیشه جا برای افزایش توان موتور وجود دارد. برای همین من هارت جادوی خود را روی پیشرانه 2.5 لیتری پنج سیلندر خطی توربوشارژ آئودی پیاده کرده تا توان و گشتاور آن را افزایش دهد. به لطف تغییرات اجرا شده، این موتور 2.5 لیتری آئودی RS3 نسبت به مدل استاندارد حدود 100 اسب بخار قدرتمندتر شده و توان آن به مرز 500 اسب بخار رسیده است. این پیشرانه بنزینی تقویت شده به لطف نصب خروجی اگزوز استیل با سوپاپ کنترلی تنفس بهتری داشته و صدای تولیدی آن نیز به مراتب گوش نوازتر شده است.

آئودی RS3 تیونینگ من هارت 2022 (2)

با توجه به افزایش توان تولیدی پیشرانه آئودی RS3 و رسیدن آن به مرز 500 اسب بخار، انتظار داریم که این خودرو عملکرد حیرت آوری از خود نشان دهد. این در حالیست که آئودی RS3 در نسخه استاندارد هم یکی از سریع ترین هاچبک های اسپرت جهان بوده و قادر است طی 3.6 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت در مدل سدان و طی 3.7 ثانیه در مدل اسپرتبک (هاچبک) دست یابد. بدین ترتیب با افزایش 100 اسب بخار به قدرت موتور و دیگر تغییرات اعمال شده، تصور می کنیم که شتاب صفر تا 100 آئودی RS3 من هارت به 3 ثانیه نزدیک شده باشد.

آئودی RS3 تیونینگ من هارت 2022 (2)

 

ظاهر آئودی RS3 تیونینگ من هارت

من هارت کیت کاهش ارتفاع سیستم تعلیق را روی آئودی RS3 نصب کرده که فاصله این خودرو تا سطح زمین چند سانتی متری کمتر شده است. همچنین رینگ های 20 اینچی جدید من هارت با رنگ مشکی و تریم طلایی رنگ روی آئودی RS3 نصب شده که با طرح های طلایی رنگ نصب شده روی بدنه، کاپوت و بالای شیشه جلو هماهنگی دارد. من هارت عمده قسمت های بدنه آئودی RS3 تیونینگ شده را به رنگ مشکی طراحی کرده و تریمی طلایی رنگ در جلوپنجره، لیپ اسپویلر سپر و ورودی های هوای سپر جلو و عقب طراحی کرده است. متاسفانه من هارت تصاویر مربوط به کابین آئودی RS3 تیونینگ شده را منتشر نرکده، ولی انتظار داریم که تغییراتی جزیی در کابین لوکس و جذاب آئودی RS3 در راستای اسپرت تر شدن اعمال شده باشد.

آئودی RS3 تیونینگ من هارت 2022 (2)

حدود دو دهه پیش، محدوده 500 اسب بخار قدرت، قلمرو ابرخودروها بود. اما در سال 2022 می توانید این سطح قدرت را در یک خودروی خانوادگی سدان یا هاچبک تجربه کنید که اصلا وجود چنین پیشرانه قدرتمندی روی چنین خودروی سبکی نیاز نیست!

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟