به گزارش خودرونویس، تغییرات ظاهری اعمال شده در آئودی RSQ8 توسط من هارت بسیار ساده و سطحی بوده و شامل تریم قرمز رنگ در پروفیل جلو، آینه های جانبی، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب است. همچنین یک دست نیز کلاسیک لاین 24 اینچی با همین تریم قرمز برای این ابراسیووی نصب شده که دارای تایرهایی با سایز 295/30 ZR24 در جلو و 355/25 در عقب است.

نمای عقب آئودی RSQ8 تیونینگ من هارت

مشخصات آئودی RSQ8 تیونینگ من هارت

هرچند دامنه تغییرات ظاهری من هارت برای این آئودی RSQ8 محدود بوده، ولی در زیر کاپوت داستان دیگریست. بروزرسانی های گسترده ای در بخش فنی به ویژه پیشرانه آئودی RS Q8 صورت گرفته که شامل نصب کیت ارتقا توربو جدید با ابنترکولر، ورودی کربن از برند Eventuri و ریمپ ای سی یو هستند. همچنین به جای سیستم اگزوز استاندارد این خودرو نیز اگزوز تمام استیل نصب شده که دارای قابلیت کنترل سوپاپ ها بوده و دارای چهار خروجی بزرگ با قطر 100 میلی متری در پروفیل عقب است. نتیجه این تغییرات باعث شده که این آئودی RSQ8 قادر به تولید بیشینه قدرت 818 اسب بخار و بیشینه گشتاور فوق العاده بالای 1050 نیوتن متر را داشته باشد. بدین ترتیب نصب این کیت تقویتی موجب افزایش 226 اسب بخاری قدرت و 250 نیوتن متری در گشتاور شده است.

پیشرانه آئودی RSQ8 تیونینگ من هارت

گیربکس این هیولا نیز بروزرسانی شده تا قادر به تحول توان و گشتاور بیشتر پیشرانه این خودرو باشد. همچنین به صورت آپشنال می توان سیستم ترمز قدرتمندتری را برای این خودرو نصب کرد. سیستم تعلیق نیز بروزرسانی شده؛ ولی این بروزرسانی لطمه ای در تعلیق بادی دقیق و هوشمند آئودی RS Q8 اعمال نکرده است. به عبارت دیگر دو گزینه برای بروزرسانی تعلیق پیش روی مشتریان وجود دارد که یکی تنها بروزرسانی نرم افزاری بوده و دیگری نصب میله های اتصالی جدید است.

کابین آئودی RSQ8 تیونینگ من هارت

من هارت اظهار کرده که آئودی RS Q8 دارای مبدل کاتالیستی 200 سلولی بوده ولی با این حال این کاتالیست کانورتر استاندارد TUV آلمان را پس نمی کند و این بدان معناست که این کیت تقویتی و با این مبدل کاتالیست تنها ویژه بازارهای خارج آلمان توسعه داده شده است.

آئودی RSQ8 تیونینگ من هارت

متاسفانه من هارت در این لحظه هیچ اعداد و ارقامی در خصوص عملکرد این آئودی RSQ8 تیونینگ شده منتشر نکرده؛ ولی بد نیست بدانید که این خودرو حتی در مدل استاندارد هم بسیار سریع بوده و با وجود وزن 2.5 تنی قادر است طی 3.8 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز فراتر از 300 کیلومتر بر ساعت حتی در مدل استاندارد است.

 

منبع Motor1
5 از 3 رای