تیونینگ
افزایش قدرت پیشرانه بیش از 200 اسب بخار

مرسدس AMG SL 63 تیونینگ من هارت

یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
مرسدس AMG SL 63 تیونینگ من هارت (2)

حتی اگر طرفدار مرسدس بنز هم نباشید، اما دلایل زیادی وجود دارد که عاشق مرسدس AMG SL باشید. قدرتمندترین نسخه فعلی این خودرو مدل AMG SL 63  بوده که از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با 577 اسب بخار قدرت بهره می برد. نکته جالب در خصوص مرسدس AMG SL 63 این بوده که هم می توان رانندگی هیجانی و بسیار جذابی را با این خودرو تجربه کرد و هم می توان سواری آرامش بخش و ریلکس را با آن داشت. ولی اگر تصور می کنید که 577 اسب بخار قدرت این خودرو برایتان کافی نیست، چاره کار نزد تیونر من هارت است.

به گزارش خودرونویس، وجه مشترک تمام خودروهای تیونینگ شده توسط من هارت از جمله همین مرسدس AMG SL جدید رنگ مشکی بدنه با خطوط طلایی رنگ و همچنین افزایش توان و گشتاور پیشرانه است. کیت تقویتی من هارت برای این خودرو من هارت SL 800 R نام دارد و قطعا می دانید که این عدد به چه دلیلی در نام این خودرو وجود دارد.

 

مشخصات مرسدس AMG SL 63

زیر کاپوت نسل جدید مرسدس AMG SL 63، یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ 577 اسب بخاری نصب شده که در حالت استاندارد هم بسیار راضی کننده است. اما این توان تولیدی با استاندارد من هارت فاصله زیادی دارد. من هارت با هدف افزایش توان پیشرانه اقدام به نصب توربوشارژهایی جدید، اینترکولر بزرگتر و جدید و ورودی کربن کرده است. در نهایت هم پیشرانه ریمپ شده تا این قطعات اضافه شده بدون خطا در کنار یکدیگر فعالیت کنند. نتیجه این تغییرات اعمال شده توسط من هارت به قدرت 800 اسب بخاری و گشتاور 1000 نیوتن متری مرسدس AMG SL ختم شده که تمامی این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک به چرخ های عقب این خودروی دوست داشتنی منتقل می شود.

مرسدس AMG SL 63 تیونینگ من هارت (2)

من هارت مطلبی را در خصوص عملکرد این مرسدس AMG SL تیونینگ شده بیان نکرده. ولی نسخه استاندارد SL63 قادر است طی 3.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 315 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. با توجه به اختلاف بیش از 200 اسب بخاری این نسخه تیونینگ شده با مدل استاندارد، قطعا عملکرد آن به مراتب بهتر خواهد بود. من هارت سیستم تعلیق مرسدس AMG SL63 را هم بدون تغییر رها نکرده و ارتفاع آن را پایین تر آورده است.

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟