تیونینگ
بدرقه پیشرانه هشت سیلندر C63

مرسدس AMG C63 S با تیونینگ من هارت

دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
مرسدس AMG C63 S من هارت

چیز زیادی از عمر پیشرانه های هشت سیلندر مرسدس بنز باقی نمانده و دیگر قرار نیست پیشرانه هشت سیلندر جدیدی برای محصولات این کمپانی نصب شود. این موضوع را هم ما هم مرسدس بنز و هم شرکت تیونر من هارت به خوبی می داند. به همین دلیل یک پکیج تقویتی خیره کننده به عنوان بدرقه مرسدس AMG C63 S هشت سیلندر به نام من هارت CR 700 طراحی کرده که به موجب آن این استیشن لوکس و قدرتمند چند پله ای جذاب تر شده  است.

مشخصات فنی مرسدس AMG C63 S

به گزارش خودرونویس، مرسدس AMG C63 S استیشن در حالت استاندارد هم اصلا ضعیف نیست. این خودرو از یک پیشرانه 4 لیتری توربوشارژ هشت سیلندر بهره گرفته که قادر به تولید 510 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور است. این اعداد و ارقام به مراتب فراتر از نیاز استفاده روزانه برای یک خودروی استیشن پنج نفره با فضای بار کاربردی و بزرگ است.

پیشرانه مرسدس AMG C63 S من هارت

اما من هارت اینگونه فکر نمی کند. به لطف پکیج CR 700 توربوشارژهای افترمارکت بزرگتر، ورودی هوای کربنی، اینترکولر بزرگتر برای این خودرو نصب شده و برای همگام سازی همه این تغییرات ECU این خودرو نیز ریمپ شده است. نتیجه این تغییرات باعث ارتقا چشمگیر قدرت پیشرانه مرسدس AMG C63 S نسبت به مدل استاندارد شده و این خودرو حال قادر به تولید 712 اسب بخار قدرت و 920 نیوتن متر گشتاور است.

نمای عقب مرسدس AMG C63 S من هارت

در کنار این افزایش قدرت من هارت بروزرسانی هایی را هم در گیربکس AMG SpeedShift MCT 9 سرعته این خودرو انجام داده تا قادر به تحمل این قدرت و گشتاور بسیار بالا باشد. من هارت CR 700 با اتکا به همین پیشرانه قدرتمند قادر است طی تنها 5.5 ثانیه از 100 به 200 کیلومتر بر ساعت برسد. من هارت اطلاعات مربوط به شتابگیری اولیه و نهایت سرعت این استیشن قدرتمند را منتشر نکرده، ولی یقینا بیش از 200 اسب بخار افزایش قدرت و 200 نیوتن متر ارتقا در گشتاور موجب بهبود چشمگیر عملکرد این خودرو شده است.

مرسدس AMG C63 S من هارت

 

تغییرات ظاهری

من هارت در خصوص شخصی سازی ظاهری AMG C63 S همان سبک مشکی و طلایی همیشگی خود را در تم بیرونی اجرا کرده و شاهد خط کشی های طلایی رنگ روی بدنه مشکی این خودرو هستیم. حتی ریم های مشکی مات Concave One این خودرو نیز تریمی طلایی رنگ دارند تا هماهنگی کاملی با دیزاین بدنه این خودرو داشته باشند.

کابین مرسدس AMG C63 S من هارت

به لطف نصب Coil اسپرینگ های من هارت، سیستم تعلیق AMG C63 S بروزرسانی شده و حال در حالات مختلفی قابل تنظیم است. در خصوص سیستم ترمز باید اظهار کنیم که مشابه نسخه استاندارد بوده و با وجود این سطح از افزایش قدرت تغییری نکرده است. همین داستان در خصوص کابین نیز دیده می شود و من هارت به صورت پایه هیچ تغییری را در دیزاین کابین AMG C63 S استیشن اعمال نکرده؛ البته که مشتریان می توانند به صورت سفارشی کابین را شخصی سازی کنند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟