اخبار خودرو جهان
در نمایشگاه پکن 2022 به صورت کامل رونمایی می شود

نسل جدید هونگچی H5 2022 خودی نشان داد

سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
نسل جدید هونگچی H5 2022

اولین تصاویر نسل جدید سدان هونگچی H5 در اینترنت منتشر شده است. هونگچی H5 جدید قرار است در نمایشگاه خودرو پکن 2022 که ماه آینده برگزار می شود، رسما رونمایی شود.

به گزارش خودرونویس، نسل جدید هونگچی H5 کاملا متمایز از نسخه قبل در طراحی ظاهری بوده و المان های ظاهری مشترکی با سدان پرچمدار هونگچی H9 دارد. هونگچی با عرضه نسل جدید H5 قصد رقابت با خودروهایی مانند مرسدس بنز E کلاس، آئودی A6 و ب ام و سری 5 را دارد.

نسل جدید هونگچی H5 2022

طراحی هونگچی H5 2022

طراحان هونگچی کار خود را ابتدا با بازطراحی پروفیل جلوی هونگچی H5 شروع کرده اند و جلوپنجره ای جدید با خطوط کرمی عمودی و همچنین خط قرمز معروف لبه کاپوت را روی هونگچی H5 پیاده سازی کرده اند. هونگچی H5 دارای چراغ های جلویی باریک و خطی بوده که امروزه در بین خودروهای جدید به یک ترند تبدیل شده است. در بالاترین قسمت پروفیل جلو چراغ های LED روشنایی در روز با طراحی پیچیده ای قرار دارند و چراغ های اصلی جلو به همراه نوربالا و مه شکن درون سپر و مقداری پایین تر طراحی شده اند.

نسل جدید هونگچی H5 2022

در ادامه بازطراحی این سدان لاکچری چینی به پروفیل عقب آن باید اشاره کنیم که این قسمت نیز کاملا نسبت به مدل قبل تغییر کرده و شبیه پرچمدار سدان های این شرکت یعنی هونگچی H9 طراحی شده است. یک نوار LED سرتاسری مثل 99 درصد خودروهای روز، چراغ های اصلی عقب را به یکدیگر متصل می کند.

نسل جدید هونگچی H5 2022

کابین هونگچی H5 2022

هونگچی سعی داشت که تصویری از کابین H5 جدید را تا پیش از رونمایی منتشر نکند، ولی یک عکس از کابین این خودرو لو رفت که شاهد تغییرات عمده ای نسبت به نسل قبل این خودرو هستیم. در قسمت میانی داشبورد یک نمایشگر عمودی بزرگ برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده که تقریبا به صورت یکپارچه با داشبورد طراحی شده است. در پشت فرمان هم یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده و عربیلک فرمانی سه شاخه جدید با کلیدهای کنترلی لمسی برای این سدان لوکس چینی درنظر گرفته شده است.

نسل جدید هونگچی H5 2022

از جمله دیگر قسمت های کابین هونگچی H5 که در این عکس مشخص است می توان به شیفتر الکترونیکی کوچک گیربکس، تودوزی قرمز رنگ برای صندلی ها، کنسول میانی، رودری ها و داشبورد و همچنین تریم فلزی دریچه های سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

نسل جدید هونگچی H5 2022

مشخصات نسل جدید هونگچی H5 2022

به گفته رسانه های چینی، نسل جدید هونگچی H5 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز شده. ولی در آینده قرار است یک نسخه مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ پلاگین هیبریدی نیز عرضه شود. یقینا در حین رونمایی هونگچی H5 در نمایشگاه خودرو پکن 2022 که ماه آتی برگزار می شودف اطلاعات بیشتری در خصوص این سدان لوکس چینی منتشر خواهد شد.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟