اخبار خودرو جهان
اوضاع بحرانی همه گیری در پرجمعیت ترین کشور جهان

نمایشگاه خودرو چین 2022 به دلیل کرونا به تعویق افتاد

دوشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
تعویق نمایشگاه خودرو چین پکن 2022 کرونا (1)

ویروس کرونا به جایی برگشته که از آنجا آغاز شد! چین بار دیگر مشکلاتی جدی با کنترل همه گیری ویروس کرونا پیدا کرده است. صنعت خودروسازی یکی از اولین صنایعی بوده که تحت تاثیر همه گیری ناشی از کووید 19 قرار گرفته و به همین دلیل برگزار کنندگان نمایشگاه خودرو پکن 2022 تصمیم گرفتند به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا در چین، این رویداد خودرویی بزرگ و مهم را به تعویق بیندازند. البته از ماه پیش به تعویض افتادن نمایشگاه پکن شایعه شده بود، ولی حال خبر آن به صورت رسمی اعلام شده است.

به گزارش خودرونویس، دبیرخانه برگزاری نمایشگاه خودرو پکن در رسانه وی چت چین که یکی از شبکه های اجتماعی این کشور بوده اظهار کرده که این رویداد خودرویی در سال 2022 به تعویق افتاده است. اما برگزار کنندگان نمایشگاه خودرو پکن 2022 هیچ تاریخ جدیدی را برای برگزاری این رویداد در آینده اعلام نکرده اند. پیشتر قرار بود که نمایشگاه خودرو چین 2022 یا همان نمایشگاه خودرو پکن در تاریخ 21 آپریل به عنوان روز خبری با حضور خبرنگاران آغاز شود و قرار بود که تا 30 آپریل میزبان مردم برای بازدید باشد.

تعویق نمایشگاه خودرو چین پکن 2022 کرونا (1)

مدیران نمایشگاه خودرو چین اظهار کرده اند که از نزدیک در حال بررسی وضعیت همه گیری ویروس کرونا در این کشور هستند و در تلاش هستند که اقدامات لازم و پیشگیرانه را برای کنترل این پاندمی و در برگزاری نمایشگاه رعایت کنند. تاریخ مجدد برگزاری نمایشگاه خودرو پکن 2022 در آینده پس از اجرای تمهیدات لازم اعلام خواهد شد.

رونمایی ب ام و i7 (سری 7 برقی) به تعویق افتاد

طرفداران ب ام و از شنیدن خبر به تعویق افتادن نمایشگاه خودرو پکن 2022 بسیار ناراحت خواهند شد. چرامه قرار بود ب ام و i7 سدان که همان سری 7 الکتریکی محسوب شده در این رویداد خودرویی رونمایی شود. البته هنوز قرار است که نسل جدید ب ام و سری 7 با کد اتاق G70 و نسخه الکتریکی آن یعنی i7 در تاریخ 20 آپریل رونمایی شوند. اما این رونمایی به صورت آنلاین بوده و قرار است این خودرو در حضور مردم به نمایش گذاشته شود. همچنین قرار بوده ب ام و i3 سدان تازه رونمایی شده هم در نمایشگاه پکن حضور داشته باشد.

 

رونمایی فولکس واگن Aero B هم به تعویق افتاد

یکی دیگر از خودروهای مهمی که قرار بود در نمایشگاه پکن 2022 البته به صورت مفهومی رونمایی شود، نسخه کانسپت فولکس واگن Aero B بود. قرار است که مدل تولیدی در سال 2023 معرفی شود. پروژه تولید این خودرو با معرفی خودروی کانسپت ID. Vizzion در سال 2017 کلید خورد و به نوعی نسخه الکتریکی فولکس واگن پاسات محسوب می شود. مدل استیشن این خودرو نیز در دست توسعه بوده که در سال 2018 در قالب یک خودروی کانسپت با نام ID Space Vizzion معرفی شده بود.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟