اخبار خودرو جهان
رقیب قدرتمند جیپ رانگلر Hemi

لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022 رونمایی شد

یکشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

سرانجام انتظارها برای خرید لندروور دیفندر قدرتمند هشت سیلندر مدل 2022 به پایان رسید و این خودروساز با قدمت بریتانیایی نسخه هشت سیلندر دیفندر را در دو مدل چهار و دو درب رونمایی کرد.

به گزارش خودرونویس، نسخه هشت سیلندر لندروور دیفندر 2022 در نسخه ویژه عرضه شده تا متناسب با سلیقه مشتریانی باشد که قصد سوار شدن یک مدل خاص و متفاوت را از سایر مدل های دیفندر دارند. در این لحظه جزییات مربوط به قیمت دیفندر جدید اعلام نشده و این اطلاعات با نزدیک شدن به زمان عرضه منتشر می شود.

لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

مشخصات فنی لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 5 لیتری سوپرشارژ هشت سیلندر با 518 اسب بخار قدرت و 625 نیوتن متر گشتاور نصب شده است. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چرخ ها دیفندر هشت سیلندر منتقل می شود. لندروور دیفندر 2022 با اتکا به توان تولیدی خیره کننده این پیشرانه هشت سیلندر قادر است طی 4.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 240 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. با این مشخصات دیفندر هشت سیلندر رقیب سرسختی برای جیپ رانگلر Hemi محسوب می شود.

پیشرانه لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

برای کنترل بهتر نیروی بیشتر این پیشرانه هشت سیلندر در مقایسه با پیشرانه استاندارد چهار سیلندر دیفندر، لندروور آنتی رول بارهای بزرگتر و مقاوم تری را برای این مدل نصب کرده با رولینگ بدنه این خودرو کاهش یابد. دیفرانسیل الکترونیکی فعال عقب دارای یک سیستم کنترل انحراف به منظور بهبود عملکرد دیفندر در پیچ ها شده است. همچنین یک حالت رانندگی داینامیک برای سیستم Terrain Respone دیفندر هشت سیلندر تعبیه شده که به موجب آن پاسخ دریچه گاز نسبت به فشردن پدال سریع تر شده و سیستم تعلیق نیز در مقایسه با حالت استاندارد سخت تر می شود.

نشان لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

استایل ظاهری و کابین لندروور دیفندر هشت سیلندر

دیفندر هشت سیلندر را با مشاهده کالیپرهای ترمز آبی رنگ Xenon در جلو، چهار خروجی اگزوز در عقب و همچنین رینگ های بزرگ 22 اینچی آن به سادگی می توان تشخیص داد. بدنه این آفرودر قدرتمند و بسیار جذاب در رینگ های خاکستری Carpathian، سفید Yulong و مشکی سانتورینی قابل سفارش است.

صندلی های این نسخه دیفندر با چرم مشکی رنگ در قسمت های کناری تودوزی شده؛ ولی قسمت تکیه گاه و نشیمن برای راحتی بیشتر با جیر مشکی رنگ طرح دار با زیبایی هرچه تمام تودوزی و دوخت شده است. همچنین غربیلک فرمان نیز با جیر آلکانتارا تودوزی شده است.

نمای عقب لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

مشتریان به منظور شخصی سازی می توانند لندروور دیفندر هشت سیلندر را در تریم Carpathian ادیشن سفارش دهند؛ بدنه این مدل به رنگ خاکستری Carpathian مزین شده و دارای صفحه محافظ به همین رنگ در زیر پیشرانه است. همچنین در این مدل سقف، کاپوت و درب فضای بار هم به رنگ مشکی نارویک مزین شده اند. یک روکش محافظ با تم نیمه مات هم به منظور محافظت بیشتر از رنگ روی بدنه این نسخه اعمال شده است.

کابین لندروور دیفندر هشت سیلندر 2022

به روزرسانی دیفندر 2022 در کنار معرفی مدل هشت سیلندر

لندروور علاوه بر معرفی مدل هشت سیلندر برای دیفندر، این اسیووی جذاب را برای مدل 2022 تا حدودی به روزرسانی کرده است. نمایشگر مالتی مدیا و سرگرمی Pivi Pro این کمپانی حال به صورت آپشنال امکان سفارش در سایز 11.4 اینچ را دارد. لازم به ذکر است که نسخه استاندارد دیفندر دارای نمایشگری 10 اینچی است. همچنین پد شارژ بدون سیم تلفن همراه به صورت استاندارد از این پس درون کابین این خودرو وجود دارد.

همچنین پک های ظاهری جدیدی برای بدنه این خودرو در دسترس هستند. با سفارش پک Bright یک تریم کرومی در نوارهای جلوپنجره، صفحه محافظ زیر بدنه و نشان های نصب شده روی بدنه اعمال می شود. با سفارش پکیج Extended Bright به صورت آپشنال تم نقره ای Ceres در قسمت پایینی بدنه و آرک چرخ ها اعمال می شود. با سفارش پکیج Extended Black هم تریم مشکی براق در بسیاری از قسمت های بدنه دیفندر اعمال می شود.

نسخه XS ادیشن لندروور دیفندر هم به صورت ویژه با پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ و سیستم هیبریدی ملایم از این پس جایگزین مدل First ادیشن شده است. این نسخه دارای نیمه پایینی و آرک چرخ هایی همرنگ با بدنه است. نسخه XS دیفندر دارای رینگ های 20 اینچی خاکستری مات بوده و درون کابین با ترکیب چرم و پارچه مشکی رنگ تودوزی شده است. صندلی های جلو این مدل در 12 جهت قابل تنظیم بوده و دارای عملکرد گرمکن و سردکن هستند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟