اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 12 سیلندر پلاگین هیبریدی!

اولین تصاویر جاسوسی جانشین لامبورگینی اونتادور

سه شنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
جانشین لامبورگینی اونتادور

سرانجام انتظارها به پایان رسید و اولین تصاویر جاسوسی از جانشین لامبورگینی اونتادور منتشر شد. البته در این تصاویر جاسوسی کاورهای زیادی به منظور پنهان کاری روی بدنه این ابرخودرو نصب شده اند، ولی به خوبی می توان به استایل کلی این لامبورگینی جدید پی برد.

به گزارش خودرونویس، عکاسان معتقد بودند که این لامبورگینی در حال تست یک نسخه اولیه نبوده و دقیقا نسخه پروتوتایپ تولیدی جانشین اونتادور را شکار کرده اند. در حالی که طراحی این ابرخودرو همان حالت گوه ای شکل معروف لامبورگینی را حفظ کرده، ولی استایل آن با اونتادور کاملا فرق کرده است.

دماغه جلو و شیشه جلو تقریبا در یک خط ممتد قرار گرفته اند و به نظر می رسد که یک قسمت برآمده در گلگیرهای جلو وجود داشته باشد. در این تصاویر اصلا دید خوبی نسبت به طراحی چراغ های جلو این جانشین لامبورگینی اونتادور نداریم، ولی به نظر می رسد که چراغ های به صورت خطی و باریک در جلوترین قسمت پوزه این خودرو جانمایی شده باشند.

جانشین لامبورگینی اونتادور

مشخص نیست که بازشوهایی در کاور پارچه ای کشیده شده روی سقف طراحی شده اند مصنوعی بوده یا برای عبور جریان هوا طراحی شده اند. درب های نصب شده برای این جانشین لامبورگینی اونتادور نیز بسیار بزرگ به نظر می رسند. درست مثل اونتادور، مورسیه لاگو، دیابلو و کانتاش، انتظار داریم که نحوه باز شدن درب های این ابرخودرو نیز رو به بالا باشند.

جانشین لامبورگینی اونتادور

پوشش پارچه ای نصب شده روی این لامبورگینی به خوبی طراحی پروفیل عقب آن را پنهان کرده است. به نظر می رسد که قسمت عقب جانشین اونتادور حالت تقریبا صافی داشته باشد؛ ولی با این حالت برخی از جزییات طراحی در این قسمت نمایان هستند. دو خروجی اگزوز شش ضلعی در بالاترین قسمت پروفیل عقب نصب شده اند که درون آنها یک جفت لوله دایره ای شکل قابل مشاهده است. بدین ترتیب قرار نیست خروجی های اگزوز این لامبورگینی درون سپر باشد و مهندسان به سادگی می توانند که یک دیفیوزر بزرگ در زیر سپر بدون مزاحمت اگزوزها طراحی کنند.

 مشخصات جانشین لامبورگینی اونتادور

این لامبورگینی جدید همچنان از یک پیشرانه 12 سیلندر در پشت کابین بهره می برد؛ ولی این نیروگاه 12 سیلندر کاملا با پیشرانه V12 نصب شده روی اونتادور متفاوت خواهد بود. مضاف بر آن این خودرو دراای سیستم پلاگین هیبریدی به منظور بهبود پرفورمنس و همچنین کاهش آلایندگیست.  در طراحی این سیستم هیبریدی از تکنولوژی ابرخازن های لامبورگینی استفاده نشده و ترجیح داده شده که از ترکیب سنتی موتور الکتریکی و باتری استفاده شده است.

جانشین لامبورگینی اونتادور

در این لحظه بیشینه توان تولیدی این نیروگاه 12 سیلندر هنوز مشخص نیست، ولی انتظار نداریم که لامبورگینی محصول جدید خود را ضعیف تر از مدل فعلی تولید کند! یقینا این جانشین اونتادور برای مدتی در حال تست باقی خواهد ماند؛ چراکه قرار نیست این خودرو تا پیش از سال 2023 رونمایی شود. این یعنی یک سال کامل برای انتشار تصاویر جاسوسی و لو رفتن مشخصات بیشتر از این ابرخودرو زمان داریم!

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟