اخبار خودرو جهان
جذاب، لوکس و با اصالت

تیزر لندروور دیفندر کانورتیبل 2022 Heritage

چهارشنبه - ۱ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
لندروور دیفندر کانورتیبل 2022 heritage

لندروور دیفندر یک اسیووی همه کاره بوده و به تطبیق پذیر بودنش شهرت دارد. به عبارت دیگر این خودرو می تواند پیکاپ، اسیووی کانورتیبل یا یک وسیله نقلیه نظامی باشد که بسته به نیاز مشتری می توان آن را در کاربری های مختلفی تولید کرد. متاسفانه این خودروساز اصیل بریتانیایی در حال حاضر نسخه های زیادی را برای نسل جدید دیفندر معرفی نکرده، ولی شرکت Heritage Customs حال از برنامه خود برای تولید نسخه کانورتیبل لندروور دیفندر پرده برداشته است.

به گزارش خودرونویس، در حال حال لندروور دیفندر هریتیج کاستوم با سقف کانورتیبل تنها در تصاویر رندر شده وجود دارد و نسخه فیزیکی آن تولید نشده است. این کمپانی قصد دارد که پنج دستگاه از این مدل را در اوایل سال 2022 تولید کند که نام مدل تولیدی آن Valiance کانورتیبل است.

لندروور دیفندر کانورتیبل 2022 heritage

لندروور دیفندر کانورتیبل هریتیج کاستوم در سه رنگ قابل سفارش بوده و برچسب قیمت آن بدون درنظر گرفتن هزینه های حمل و … در کشورهای اروپایی چیزی معادل 138 هزار و 500 یوروست. ترکیب رنگ Côte d’Azur از ساحل های جنوب فرانسه الهام گرفته شده است. این ترکیب رنگ دارای تم آبی روشن برای بدنه با قطعات مشکی رنگ مانند سپرها و لبه های پایینی بدنه است. سقف سافت تاپ پارچه ای این مدل نیز به رنگ قهوه ای Cognac است. این خودرو به رینگ های 22 اینچی مجهز شده و در اقدامی عجیب و نوستالژیک برای آن تایرهای دور سفید مشابه خودروهای کلاسیک نصب شده است. درون کابین نیز شاهد اجرای یک تم مسی رنگ هستیم.

لندروور دیفندر کانورتیبل 2022 heritage

یکی دیگر از ترکیب رنگ های لندروور دیفندر هریتیج، تم Solihul Sand بوده که از دشت های انگلیس الهام گرفته است. بدنه این خودرو رنگ سبز روشن دارد و سپرها به رنگ خاکستری مزین شده است. سقف پارچه ای سافت تاپ این خودرو نیز به رنگ بژ طراحی شده است. این نسخه دارای رینگ 20 اینچی با تم سفید رنگ است. در نمای بیرونی این نسخه شاهد نصب تزیینات فلزی متعددی هستیم و کابین نیز دارای تم مسی رنگ است.

لندروور دیفندر کانورتیبل 2022 heritage

سومین تم رنگ لندروور دیفندر کانورتیبل Kokkini Paralia نام دارد که از سواحل سرخ جنوب غربی سانتورینی الهام گرفته است. این نسخه دارای تم قرمز رنگ مات برای بدنه بوده و سپرها و سقف پارچه ای سافت تاپ آن به رنگ مشکی طراحی شده اند. این اسیووی دارای رینگ های 22 اینچی جذابی بوده و شاهد نصب قطعات فلزی تزیینی متعدد روی بدنه هستیم.

 

مشخصات لندروور دیفندر کانورتیبل Heritage

متاسفانه شرکت هریتیج کاستوم مطلبی را در خصوص مشخصات فنی لندروور دیفندر کانورتیبل خود موسوم به Valiance Convertible منتشر نکرده؛ ولی این تغییرات اعمال هیچ تاثیری روی محفظه پیشرانه این خودرو نداشته و یقینا می توان هر یک از پیشرانه های قابل نصب روی دیفندر را برای این نسخه کانورتیبل سفارش داد. جهت یادآوری بیان می کنیم که قدرتمندترین نسخه لندروور دیفندر دارای یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ بوده که قادر به تولید 518 اسب بخار قدرت و 625 نیوتن متر گشتاور است.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟