اخبار خودرو جهان
رقابت سوپرسدان های الکتریکی فوق لوکس

درگ تسلا مدل اس با لوسید ایر

پنجشنبه - ۷ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
درگ تسلا مدل اس با لوسید ایر

طرفداران خودروهای الکتریکی مدت زیادیست که منتظر این درگ ریس هستند. تسلا در مقابل لوسید. خودروی الکتریکی لوسید ایر سال گذشته رونمایی شد و از آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این ویدیو درگ ریسی بین قدرتمندترین نسخه تسلا مدل اس Plaid و لوسید ایر برگزار شده تا مشخص شود کدام یک از این دو سدان الکتریکی پریمیوم سریع تر است.

مشخصات فنی لوسید ایر دریم ادیشن پرفورمنس

به گزارش خودرونویس، روی کاغذ مشخصات هر دو این سوپرسدان های الکتریکی بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. لوسید ایر دریم ادیشن پرفورمنس قادر به تولید 1111 اسب بخار قدرت به وسیله دو موتور الکتریکیست. به لطف این دو موتور الکتریکی قدرتمند لوسید ایر دریم ادیشن پرفورمنس قادر است طی 9.9 ثانیه از خط پایان درگ 400 متر عبور کند.

مشخصات فنی تسلا مدل اس Plaid

تسلا مدل اس Plaid سریع ترین نسخه این سوپرسدان الکتریکی بوده و این خودرو هم در کمتر از 10 ثانیه می تواند از خط پایان درگ 400 متر عبور کند. تسلا مدل اس Plaid هم دارای دو موتور الکتریکی بوده که روی هم رفته قادر به تولید 1020 اسب بخار قدرت است. بدین ترتیب باید شاهد یک رقابت بسیار تنگاتنگ بین این دو سدان الکتریکی لوکس و قدرتمند باشیم.

فیلم درگ تسلا مدل اس Plaid با لوسید ایر دریم ادیشن

در اولین درگ برگزار شده، تسلا مدل اس در همان ابتدای حرکت موفق شد فاصله خوبی را با لوسید ایر ایجاد کند. تسلا توانست این فاصله را تا پایان مسیر 400 متر حفظ کند و در مدت 9.83 ثانیه از خط پایان درگ 400 متر با سرعت 150 مایل بر ساعت عبور کند.

در درگ دوم، لوسید ایر به اندازه یک خودرو از تسلا جلو افتاد. ولی تسلا مقداری فاصله خود را را لوسید ایر کمتر کرد. ولی در نهایت این لوسید ایر بود که پیروز دومین درگ ریس شد. در درگ ریس سوم تسلا بار دیگر در همان ابتدای حرکت جلو افتاد که دلیل آن ترکشن بهتر و هرزگردی کمتر بود. در این درگ ریس تسلا مدل اس Plaid طی 9.67 ثانیه از خط پایان درگ 400 متر با سرعت 146 مایل بر ساعت عبور کرد.

چهارمین مسابقه هم رولینگ ریس بوده که در سرعت 40 کیلومتر بر ساعت بین این دو خودرو برگزار شد و برنده این رقابت هم تسلا مدل اس شد.

هرزگردی کم در هنگام شروع حرکت نقش مهمی در پیروزی تسلا مدل اس در درگ ریس ایفا کرد. البته این دو خودرو در یک پیست معمولی به رقابت پرداختند. ولی بسیا مشتاقیم که رقابت بین این دو خودرو را در پیست مخصوص درگ با سطح آماده سازی شده برای کاهش هرزگردی مشاهده کنیم.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟