اخبار خودرو جهان
نسل جدید نیسان پیکاپ

روییکی Ruiqi 7 نیسان ناوارا ریبج شده برای بازار چین

سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
روییکی 7 Ruiqi نیسان ناوارا ریبج

خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید، نسل جدید روییکی 7 Ruiqi 7 بوده که یک پیکاپ ویژه بازار چین است. این پیکاپ توسط جوینت ونچر نیسان ژنگژو توسعه یافته که بر پایه نسل قبلی روییکی 6 Ruiqi 6 توسعه یافته و در واقع نسخه ریبج شده نیسان ناوارا محسوب بوده که طراحی خاص خود را دارد. نیسان ژنگژو قصد دارد که نسل جدید Ruiqi 7 را در نمایشگاه خودرو پکن 2022 در ماه آینده رونمایی کند.

طراحی روییکی 7 (Ruiqi 7) نیسان ناوارا ریبج شده برای چین

به گزارش خودرونویس، با وجود اینکه پیکاپ روییکی 7 (Ruiqi 7) همان نسخه ریبج شده نیسان ناواراست، ولی هنگامی که به قسمت جلویی این خودرو نگاه کنید آن را با ناوارا اشتباه نخواهید گرفت. چراکه روییکی Ruiqi 7 دارای جلوپنجره متفاوت مشکی رنگ با قاب نقره ای رنگ است. همچنین روییکی 7 Ruiqi 7 دارای چراغ های جلو و چراغ های LED روشنایی در روزی متفاوت از نیسان ناوارا است. در قسمت پایینی پروفیل جلو نیز مه شکن های کوچکی متفاوت از نیسان ناوارا برای روییکی 7 Ruiqi 7 طراحی شده است.

همانطور که در ابتدای مطلب اظهار کردیم، روییکی توسط جوینت ونچر نیسان ژنگژو Zhengzhou در چین تولید می شود. این همان شرکتی بوده که خودروهایی مانند نیسان سرانزا، نیسان رونیز و نیسان پیکاپ را تولید کرده که البته این خودروها در چین با نام های دیگری فروخته می شدند و در ایران توسط پارس خودرو با این نام های یاد شده راهی بازار شدند.

روییکی 7 Ruiqi نیسان ناوارا ریبج

طراحی پروفیل جانبی روییکی 7 (Ruiqi 7) مشابه با نیسان ناوارا اجرا شده و به همان فندرهای پلاستیکی روی آرک چرخ ها مجهز شده و دارای قوس ها و خطوط بدنه یکسان و درب هایی مشابه با ناوارا 2021 است. تصاویر قسمت عقبی پیکاپ روییکی Ruiqi 7 هنوز منتشر نشده، ولی انتظار داریم که به چراغ هایی مشابه با نیسان ناوارا و نهایت با گرافیک داخلی متفاوتی مجهز شده باشد.

روییکی 7 Ruiqi نیسان ناوارا ریبج

کابین روییکی Ruiqi 7 نسخه ریبج شده نیسان ناوارا برای چین

جایی که تفاوت ها میان نیسان ناوارا و روییکی7 بیشتر می شود، کابین است. در حالی که کابین جدیدترین نسخه نیسان ناوارا هنوز هم طراحی سالخورده و قدیمی داردف درون روییکی 7 Ruiqi 7 شاهد طراحی مدرن تر و پریمیوم تری هستیم. در میان داشبورد شاهد نصب یک نمایشگر لمسی شناور برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی هستیم. در مقابل راننده یک فرمان D شکل قرار داشته و یک شیفتر دنده گیربکس متمایز از نیسان ناوارا برای Ruiqi 7 طراحی شده است. طراحی داشبورد روییکی 7 به لطف الگوی هندسی اجرا شده روی آن بسیار جذاب است. وجه تمایز اصلی کابین روییکی 7 Ruiqi 7 با نیسان ناوارا تریم دو رنگ کرم و قهوه ای چرمی برای تودوزیست. از جمله دیگر ویژگی های این نیسان ناوارا لوکس تر و ریبج شده برای چین می توان به استارت از راه دور و صندلی راننده با قابلیت تنظیم در هشت جهت به صورت برقی اشاره کرد.

روییکی 7 Ruiqi نیسان ناوارا ریبج

مشخصات فنی پیکاپ روییکی 7 (Ruiqi 7) نیسان ناوارا لوکس تر و ریبج شده چین

در چین پیکاپ روییکی 7 را می توان با پیشرانه بنزینی یا دیزلی سفارش داد. پیشرانه دیزلی این خودرو یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربودیزل بوده که قادر به تولید 166 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور است. لازم به ذکر است که روییکی 7 مانند همزاد خود یعنی نیسان ناوارا در دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به بازار عرضه می شود. در زمان رونمایی این پیکاپ طی نمایشگاه خودرو پکن 2022، جزییات بیشتری از آن را منتشر خواهیم کرد.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟