اخبار خودرو جهان
گزینه مناسب برای واردات به بازار ایران

سوزوکی برزا Brezza 2022 لو رفت

شنبه - ۴ تیر ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
Maruti-Suzuki-Brezza-سوزوکی برزا 2022 (4)

سوزوکی در آستانه معرفی نسل جدید کراس اوور برزا Brezza 2022 برای بازار هند قرار داشته و در این راستا یک تیزر از این کراس اوور اقتصادی منتشر کرده که برخی از ویژگی های آن را نشان می دهد. سوزوکی برزا Brezza قرار است جانشین ویتارا برزا Brezza شود و امروز تصاویر این کراس اوور از کارخانه سوزوکی لو رفته است.

ظاهر سوزوکی Brezza برزا 2022

به گزارش خودرونویس، با توجه به تیزر منتشر شده از سوزوکی برزا Brezza 2022، می توان چراغ های LED جدید این کراس اوور را دید که دیزاینی مدرن تر و عریض تر نسبت به نسل قبلی دارند. همچنین جلوپنجره سوزوکی برزا Brezza 2022 تریم کرومی کمتری نسبت به نسل قبلی داشته و در این تیزر سوزوکی به سانروف پانورامیک آپشنال و چراغ های عقب برزا Brezza 2022 نیز اشاره کرده است.

Maruti-Suzuki-Brezza-سوزوکی برزا 2022 (4)

ویدیو لو رفته از سوزوکی برزا Brezza 2022 جدید کاملا طراحی بیرونی و کابین این خودرو را به ما نشان می دهد. سوزوکی برزا Brezza 2022 کاملا نسبت به نسل قبلی خود بازطراحی شده است. این کراس اوور همچنان دارای المان های ظاهری مشابهی با نسل قبل از جمله خط کمربندی بنده، آرک چرخ های مربعی شکل و ابعاد کامپکت است. اما این خودرو دارای چراغ های LED جدید، قطعات پلاستیکی بیشتر برای پوشش بنده به منظور آفرودی تر شدن و کاور شیشه ای روی ستون C است.

Maruti-Suzuki-Brezza-سوزوکی برزا 2022 (4)

داخل سوزوکی برزا Brezza 2022

داشبورد سوزوکی برزا Brezza 2022 دیزاین مدرن تری نسبت به مدل قبلی دارد. یک نمایشگر 9 اینچی لمسی تبلت مانند برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی در میان داشبورد نصب شده که دیزاین آن مقداری شبیه به نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس اجرا شده است. غربیلک فرمان هم دارای کلیدهای کنترلی بوده که مشابه با سوزوکی بالنو Baleno طراحی شده است. سایر قسمت های داشبورد دارای دیزاینی خاص بوده که مختص به سوزوکی برزا Brezza 2022 هستند. این قسمت ها شامل تریم شبه فلزی و قطعات پلاستیکی خشکی هستند که نصب آنها روی محصولات رده پایین سوزوکی امری رایج است.

 

ویدیو لو رفته از ماشین سوزوکی برزا Brezza 2022

 

مشخصات فنی سوزوکی برزا Brezza 2022

سوزوکی در خصوص مشخصات فنی برزا Brezza 2022 مطلبی را عنوان نکرده و این در حالیست که پیش فروش این خودرو در وب سایت های فروش خودروی هند آغاز شده است! رسانه های هندی گزارش داده اند که نسل جدید سوزوکی برزا Brezza 2022 دارای ساختاری مشابه با نسل قبل بوده و روی همان پلتفرم تنها با مقداری بروزرسانی توسعه یافته است.

Maruti-Suzuki-Brezza-سوزوکی برزا 2022 (4)

بدین ترتیب پیشرانه های قابل نصب روی سوزوکی برزا Brezza 2022 شامل یک پیشرانه 1.5 لیتری با تکنولوژی هیبریدی ملایم است. این پیشرانه برای انتقال قدرت به یک گیربکس 5 دنده دستی یا شش سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور متصل شده که نیروی تولیدی آن به چرخ های جلو منتقل می شود.

سوزوکی برزا Brezza 2022 یکی از محصولات اقتصادی و ارزان قیمت این خودروساز ژاپنی در هند بوده که گزینه مناسبی برای واردات به بازار ایران هم محسوب می شود.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟