اخبار خودرو جهان
بیزینس کلاس اتوبوس ها

اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس دفتر کار متحرک رونمایی شد

چهارشنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
هیوندای یونیورس موبایل آفیس اتوبوس (1)

هیوندای با رونمایی اتوبوس یونیورس موبایل آفیس، دورکاری را به سطح جدیدی رسانده است. اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس یک دفتر متحرک بوده که فعلا در کره جنوبی و به زودی در تمام کشورها قابل سفارش است.

ویژگی های اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس

به گزارش خودرونویس، اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس بر پایه اتوبوس هیوندای یونیورس لاکچری که یک اتوبوس مسافری بوده توسعه یافته و در چندین مدل مختلف ارائه می شود. این اتوبوس در نسخه های 10 نفره، 12 نفره و 13 نفره (12+1) نفره قابل سفارش بوده که در قسمت جلویی این نسخه فضا کار و همکاری تعبیه شده است. همچنین یک نسخه 13 نفره (12+1) با فضای اداری و کار بزرگتر از اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس و یک نسخه 13 نفره دیگر با چیدمان (11+1+1) با تنظیمات صندلی های جداگانه قابل سفارش هستند.

هیوندای یونیورس موبایل آفیس اتوبوس (1)

هیوندای اظهار کرده که اتوبوس یونیورس موبایل آفیس را به عنوان یک راه حل هوشمند برای دورکاری توسعه داده و با این اتوبوس قصد دارد کار در سفر و ماموریت ها را برای شرکت ها و کارخانه ها ساده تر کند.

هیوندای یونیورس موبایل آفیس اتوبوس (1)

کابین این اتوبوس لاکچری مسافری هیوندای دارای سه فضای نشیمن مجزا از هم بوده که برای هریک از آنها انبوهی از امکانات لاکچری و جذاب شامل پرده های نیمه اتوماتیک و کفپوش های لمینت با رنگ روشن است. اتوبوس هیوندای موبایل یونیورس آفیس دارای فضاهایی برای کارهای اشتراکی و انفرادی در جلو و عقب و همچنین فضاهایی برای کارهای شخصی در قسمت میانیست.

هیوندای یونیورس موبایل آفیس اتوبوس (1)

فضای کار گروهی که در قسمت جلویی اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس تعبیه شده تا حد زیادی قابل توجه است. چراکه در این قسمت سیستم ویدیو کنفرانس، میز کنفرانس تاشو، صندلی هایی مبله و فضای ذخیره سازی و قراردادن اشیا مختلف تعبیه شده است. فضای کار شخصی نیز شامل میز، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه، سیستم مالتی مدیا و سرگرمی مجزا برای هر صندلی و صندلی هایی راحتی با قابلیت تنظیم در حالات مختلف است. در واقع صندلی های بیزینس کلاسی که در هواپیماهای لوکس و مجلل نصب می شود را اکنون می توانید در یک اتوبوس داشته باشید!

متاسفانه هیوندای در این لحظه اطلاعات کمی در خصوص زمان عرضه اتوبوس یونیورس موبایل آفیس و همچنین قیمت آن اعلام کرده است. اما به زودی قطعا جزییات بیشتری در خصوص این خودرو اعلام خواهد شد.

هیوندای یونیورس موبایل آفیس اتوبوس (1)

مشخصات فنی اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس

اتوبوس هیوندای یونیورس موبایل آفیس مشخصات فنی مشابهی با اتوبوس یونیورس استاندارد دارد. بدین ترتیب این اتوبوس امکان تجهیز به موتور توربودیزل شش سیلندر با حجم 9.9 لیتر و همچنین 12.3 لیتر را دارد که نسخه حجیم تر قادر به تولید 380 اسب بخار قدرت و 1568 نیوتن متر گشتاور است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟