استایل ظاهری هیوندای استاریا

به گزارش خودرونویس، هیوندای اظهار کرده که استاریا طراحی نوآورانه و آینده نگرانه ای دارد و در طراحی آن از سفینه های فضایی الهام گرفته شده است! شاید این صحبت هیوندای کمی اغراق آمیز باشد، ولی نمی توان منکر طراحی آینده نگرانه و تمیز هیوندای استاریا شد. در پروفیل جلو شاهد یک نوار LED سرتاسری و همچنین چراغ های اصلی عمودی با تکنولوژی پیکسل لایت مشابه نمونه طراحی شده برای کراس اوور الکتریکی سایز متوسط هیوندای آیونیک 5 هستیم.

نمای عقب هیوندای استاریا

در اینجا مجهزترین نسخه هیوندای استاریا یعنی تریم پریمیوم با جلوپنجره ای جذاب، چراغ هایی تمام LED، رینگ های 18 اینچی با دیزاینی متفاوت و تریم کرومی در سرتاسر قسمت های بیرونی نمایش داده شده است. درست همانند کیا کارنیوال، هیوندای استاریا هم امکان سفارش به صورت 11 نفره را دارد؛ ولی بسته به نیاز مشتری می توان این مینی ون را به صورت 9، 7 یا حتی 4 نفره نیز سفارش داد.

هیوندای استاریا

طراحی کابین هیوندای استاریا

در قسمت بالای داشبورد و پشت فرمان، یک نمایشگر دیجیتالی اطلاعات مربوط به خودرو را به راننده نمایش می دهد؛ در کنار آن یک نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی نصب شده است. مدل هفت نفره نسخه پریمیوم هیوندای استاریا، در ردیف میانی دارای صندلی های راحتی پریمیوم بوده که تنها با فشردن یک کلید به صورت اتوماتیک برای ایجاد آرامش و راحتی بیشتر به تخت تبدیل می شوند. در صورت سفارش نسخه پریمیوم استاریا به صورت 9 نفره هم، صندلی های ردیف دوم قابلیت چرخش به صورت 180 درجه را دارند تا بتوان در مقابل سرنشینانی که در ردیف عقب هم نشسته اند قرار گرفت.

داشبورد هیوندای استاریا

نسخه پریمیوم هیوندای استاریا دارای نورپردازی کابین در 64 رنگ مختلف است؛ تمامی تریم های این خودرو دارای فضاهای مختلفی در تمامی قسمت های کابین از جمله بالای کنسول میانی به روزرسانی شده و در بالا و پایین کنسول و در زیر نمایشگر راننده برای قراردادن اشیا و لوازم هستند. باکس کنسول میانی این خودرو دارای پورت usb، جا لیوانی و فضایی برای قراردادن اشیا کوچک است. وجود شیفتر دکمه ای الکترونیکی گیربکس هم باعث افزایش فضای داخل کابین و جادارتر شدن این خودرو در ردیف جلویی شده است.

صندلی هیوندای استاریا

سخن پایانی

هیوندای اظهار کرده که قصد دارد تمامی نکات مربوط به مشخصات فنی استاریا را در نیمه نخست سال 2021 منتشر کند و بیان کرد که مدل 11 نفره استاریا صرفا ویژه بازار کره جنوبی است.

منبع motor1
5 از 1 رای