اخبار خودرو جهان
دارای یخچال، چادر سقفی تا دوش حمام!

هیوندای استاریا کمپر ون رونمایی شد

سه شنبه - ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
هیوندای استاریا کمپر

هیوندای با معرفی مینی ون استاریا کاری را انجام داد که برای این برند غیر ممکن به نظر می رسید. چراکه هیچکس تصورش را هم نمی کرد که هیوندای روزی بتواند یک ون زیبا و کاملا جذاب را تولید کند. هیوندای استاریا سال گذشته در نسخه های مختلف از 2 نفره تا 11 نفره رونمایی شد. هیوندای استاریا یک ون خانوادگی با طراحی آینده نگرانه و بسیار جذاب بوده که البته نسخه باری و همچنین نسخه سرویس مدرسه این خودرو با قابلیت حمل 15 کودک به نام Childern Bus یا اتوبوس کودکان نیز توسعه یافته است. حال زمان آن رسیده بود که هیوندای نسخه استاریا کمپر را رونمایی کند.

ویژگی های هیوندای استاریا کمپر

به گزارش خودرونویس، هیوندای استاریا Lounge کمپر که لحظاتی پیش در کره جنوبی رونمایی شده، یک مینی ون کمپر با طراحی بسیار جذاب بوده که دارای دو نسخه کمپر 4 و کمپر 11 بوده که تفاوت آنها در تعداد صندلی های نصب شده درون کابین است. هیوندای استاریا کمپر دارای یک چادر سقفی پاپ آپ و حتی یک تشک بادی بوده که امکان خوابیدن و استراحت در دل طبیعت را برای شما در راحتی کامل فراهم می کند.

هیوندای استاریا کمپر

هیوندای استاریا کمپر به لطف استایل چهار گوش و جعبه ای شکلی که دارد، کابینی بسیار جادار را در اختیارتان قرار می دهد و تجهیزات بسیار مفید و مناسبی درون آن تعبیه شده است. از جمله تجهیزات نصب شده در کابین هیوندای استاریا کمپر یک یخچال فریزر 36 لیتری، سینک و شیر آب، میز تاشو و قفسه های جانبی برای قراردادن اشیا و لوازم هستند.

هیوندای استاریا کمپر

می توان یک سردوش حمام را به پشت هیوندای استاریا Lounge کمپر متصل کنید. چراکه در این قسمت یک سوکت خروجی برق وجود دارد که می توانید با استفاده از آن انرژی لازم برای فعالیت بسیاری از وسایل را تامین کنید. همچنین در فصل گرما می توانید با خیال راحت درب بزرگ عقب این خودرو را باز نگه دارید تا هوا به درون کابین وارد شود و نگران ورود حشره و پشه به کابین نباشید. چراکه هیوندای برای استاریا کمپر یک پشه بند هم عرضه کرده است. درون کابین هیوندای استاریا کمپر فضای کافی برای خوابیدن و استراحت دو نفر در راحتی کامل وجود دارد. یک سایبان هم در قسمت جانبی هیوندای استاریا کمپر نصب شده که سایه خوبی در صورت تابش نور خورشید فراهم می کند.

هیوندای استاریا کمپر

قیمت هیوندای استاریا کمپر

هیوندای استاریا کمپر 11 در مدل پایه قیمتی معادل 40 هزار دلار دارد که قیمتی به نسبت بالا محسوب می شود. با این حال نسخه کمپر 4 هیوندای استاریا که لوکس تر محسوب می شودف قیمت به مراتب بالاتر دارد و مدل پایه آن 55 هزار و 400 دلار است. همچنین در صورت سفارش سیستم تمام چرخ محرک HTRAC به قیمت 1500 دلار و پکیج های کامفورت، کمپینگ یا آرامش باز هم قیمت این کمپر ون افزایش پیدا می کند.

هیوندای استاریا کمپر

مشخصات فنی هیوندای استاریا کمپر

تنها چیزی که هیوندای استاریا ندارد، موتور برقیست! این مینی ون زیبا و لوکس در حال حاضر در دو نسخه دیزلی و بنزینی به فروش می رسد. نسخه دیزلی دارای یک پیشرانه 2.2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل بوده و نسخه بنزینی نیز دارای یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی دوگانه سوز LPG است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟