اخبار خودرو جهان
بروزرسانی لوکس ترین و بزرگترین شاسی بلند هیوندای

هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت معرفی شد

پنجشنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

هیوندای سرانجام نسخه فیس لیفت پرچمدار شاسی بلندهای خود یعنی پالیسید 2023 را معرفی کرد. هیوندای پالیسید 2023 یک شاسی بلند فول سایز کره ای بوده که پس از چند سال حضور در بازار، هیوندای نسخه بروزرسانی شده و فیس لیفت آن را با تغییرات ظاهری هوشمندانه و کابینی مدرن تر و جلوپنجره و چراغ هایی جدید معرفی کرده است.

ظاهر هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

به گزارش خودرونویس، هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت دارای جلوپنجره آبشاری جدیدی بوده که خود این خودروساز کره ای آن را Casacading نامیده است. این جلوپنجره جدید عرض بیشتری نسبت به نمونه پیشین داشته و دارای تریم کرومی و نوار کرومی عریضی در لبه کاپوت است. ورودی های هوای قسمت پایینی پروفیل جلوی هیوندای پالسید فیس لیفت نیز تغییر کرده اند و از دو طرف با چراغ های LED روشنایی در روز عمودی، چراغ های مه شکن و همچنین چراغ های اصلی احاطه شده اند.  اینها تنها چراغ هایی بوده که در پروفیل جلوی هیوندای پالسید 2023 تعبیه شده اند. منظور ما این بوده که پالسید 2023 برخلاف هیوندای توسان دیگر چراغ LED و المان روشنایی یکپارچه با جلوپنجره ندارد.

هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

همچنین طراحی نمای عقب هیوندای پالیسید 2023 نیز برخلاف چیزی بوده که در نسخه جدید هیوندای توسان دیده بودیم. به عبارت دیگر به جای طراحی چراغ های خطی در عقب که ما انتظارش را داشتیم، تقریبا مشابه با نسخه قبلی طراحی شده است. هیوندای سعی کرد با کاورهای استتاری سنگینی که روی بدنه نصب کرده بود، ما را نسبت به سبک طراحی عقب هیوندای پالیسید گمراه کند. عمده تغییرات صورت گرفته در طراحی قسمت عقب، به نیمه پایینی پروفیل عقب مربوط شده که دارای چراغ های شبرنگ بازطراحی شده قرمز عریض و همچنین چراغ دنده عقب با طراحی جدید است.

هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

همچنین به جای نصب خروجی های اگزوز ذوزنقه شکل مانند نسخه قبل، خروجی اگزوزمربعی شکل جئدیدی برای هیوندای پالیسید فیس لیفت 2023 نصب شده است. آخرین تغییر صورت گرفته در نمای ظاهری، رینگ های 20 اینچی آلیاژی با دیزاین جدیدی بوده که برای پالیسید فیس لیفت نصب شده است.

هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

کابین هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

درون کابین هیوندای پالیسید فیس لیفت 2023 اولین چیز جدیدی که جلب توجه می کند، غربیلک فرمان است. البته که داشبورد هم بروزرسانی شده است. تم کلی کابین مشابه با نسخه قبلی بوده، ولی کلیدهای کنترل سیستم صوتی تغییر کرده اند. همچنین دریچه های سیستم تهویه مطبوع به صورت سرتاسری طراحی شده و از میان داشبورد تا مقابل سرنشین جلو امتداد یافته اند. پنل کلیدهای فیزیکی کنترل سیستم صوتی و تهویه حالتی حجیم تر و بزرگتر به خود گرفته و نورپردازی آن نیز تغییر کرده است.

هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

یک آینه تمام دیجیتالی دید عقب نیز برای هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت نصب شده و برای راننده و سرنشین جلو صندلی ارگو-موشن جدیدی نصب شده است. سرنشینان ردیف دوم هم روی دو صندلی مجزا از هم می نشینند که می توان به صورت آپشنال سردکن صندلی را نیز برای ردیف دوم پالیسید سفارش داد. هیوندای پالیسید حتی برای سرنشینان ردیف سوم نیز گرمکن صندلی را تعبیه کرده است.

هیوندای پالیسید 2023 فیس لیفت

مشخصات فنی هیوندای پالیسید 2023

هیوندای پالیسید 2023 تنها یک نسخه فیس لیفت و بروزرسانی شده بوده و مشخصات فنی آن تغییری نداشته است. این شاسی بلند لوکس فول سایز کره ای با یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر V شکل به بازار عرضه می شود که قادر به تولید 291 اسب بخار قدرت است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در حالت استاندارد به چرخ های جلو و در نسخه های مجهزتر به هر چهار چرخ منتقل می شود.

 

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟