اخبار خودرو جهان
طراحی عجیب و زشت برای پروفیل جلو

رندر نسل جدید ب ام و سری 7 2023

یکشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
رندر ب ام و سری 7 2023

نسل جدید ب ام و سری 7 در دست توسعه بوده و هرچقدر که نسبت به آن بی توجه باشید، بهتر است بدانید یک طراحی عجیب و بسیار نامانوس و زشت دیگر از ب ام و در راه بوده که باید خودتان را برای رو به رو شدن با آن آماده کنید؛ البته این اظهارات ما بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده از ب ام و سری 7 شکل گرفته است. بزرگترین سدان ب ام و به نظر می رسد که قرار است با چراغ های دو طبقه در پروفیل جلو به بازار عرضه شود. هرچند این یک ترند روز بوده ولی به هیچ عنوان روی ب ام و سری 7 چیز خوبی نیست و اصلا این سبک طراحی در این سدان لوکس فول سایز مورد پسند طرفداران نیست.

به گزارش خودرونویس، برای اینکه تجسمی از نسل جدید ب ام و سری7 داشته باشید، وب سایت Motor1 رندر غیر رسمی از این خودرو را بر پایه تصاویر جاسوسی منتشر شده طراحی کرده است. هرچند این رندر کاملا نزدیک به واقعیت طراحی شده، ولی هنوز امیدواریم که ب ام و چنین سبک طراحی را در پروفیل جلو سری 7 جدید اجرا نکند.

نسخه های پروتوتایپ شکار شده از ب ام و سری 7 در حال تست، دارای یک نوار LED در بالاترین قسمت پروفیل جلو هستند که به احتمال زیاد نقش چراغ های روشنایی در روز را ایفا می کنند. چراغ های اصلی هم درست در زیر آن و درون سپر نصب شده که به نظر می رسد دو المان روشنایی درون یک قاب مستطیلی شکل طراحی شده اند. اصلا انتظار نداشته باشید که ب ام و در طراحی جلوپنجره عقب نشینی کند و نمونه ای کوچکتر روی سری 7 جدید نصب کند؛ به عبارت دیگر جلوپنجره نسل جدید ب ام و سری 7 حتی نسبت به مدل فعلی هم بزرگتر شده است.

عکس جاسوسی ب ام و سری 7 2023

اگر بخواهیم صادق باشیم، نسل جدید ب ام و سری 7 تنها محصول این خودروساز باواریایی نیست که دارای چراغ های خطی و دوتایی در پروفیل جلوست. بلکه نسل جدید اسیووی X7 که آن هم تصاویر جاسوسی آن در پیست نوربرگ رینگ منتشر شده دارای چراغ های دوتایی متشکل از LED خطیست.

نسل جدید ب ام و سری 7 روی نسخه بروزرسانی شده پلتفرم CLAR این کمپانی توسعه یافته است. گفته شده که سری 7 جدید با پیشرانه های مختلفی اعم از بنزینی، دیزلی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی راهی بازار جهانی خواهد شد. همچنین دیگر خبری از نصب پیشرانه V12 روی نسل جدید سری 7 نیست و ب ام و خارج شدن این نیروگاه حجیم و قدرتمند را از خط تولید در اوایل سال 2019 اعلام کرده بود.

عکس جاسوسی ب ام و سری 7 2023

سخن پایانی

انتظار می رود که ب ام و نسل جدید سری 7 را در سال 2022 معرفی کند. باید صبر کرد و منتظر ماند و دید که آیا ب ام و چنین طراحی عجیبی را در پروفیل جلو سری 7 پیاده می کند یا اینکه نظرش را در خصوص طراحی این سدان لوکس و پرچمدار تغییر می دهد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟