اخبار خودرو ایران
حضور ب ام و سری 7 تیونینگ منصوری در شوروم مرکزی

فروش اقساطی ب ام و و مینی در جشنواره پریمیوم پرشیا خودرو

چهارشنبه - ۲۸ مهر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
ب ام و 730li تیونینگ منصوری

جشنواره پریمیوم پرشیا خودرو از 25 مهر در دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج و همچننی نمایندگی های متخب این شرکت در شیراز، اهواز، ساری، مشهد، زنجان و کرمان از ساعت 10 تا 18 برگزار شده و تا 30 مهرماه ادامه دارد. بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد بوده و در روز پایانی به تعدادی از بازدیدکنندگان به قید قرعه هدایای نفیسی از اکسسوری و لایف استایل های ب ام و تعلق می گیرد.

به گزارش خودرونویس، پرشیا خودرو تنها شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش دو برند ب ام و و مینی در ایران بوده و از چند روز پیش فستیوال تجربه پریمیوم را به همراه تخفیف های ویژه برگزار کرده است. طی روزهای این جشنواره مالکین و علاقمندان به خودروهای ب ام و مینی می توانند در کارگاه خای آشنایی و آموزش آپشن این شرکت حضور پیدا کنند. همچنین بازدیدکنندگان امکان بازدید از بخش های مختلف پرشیا خودرو اعم از دیتیلینگ، پرشیا تیونینگ و بخش پرشیا کلاسیک را دارند.

فستیوال تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

پرشیا خودرو تخفیف های ویژه ای را برای علاقمندان به خرید انواع خودروهای ب ام و در فستیوال پریمیوم در نظر گرفته و در این بین انواع سبد محصولات ب ام و پرشیا خودرو از سری 1 گرفته تا سری 7 تیونینگ شده توسط منصوری و ب ام و i8 حضور دارند. همچنین در این بین خودروهای کلاسیک بازسازی شده پرشیا خودرو که عموما سری 5 E12 و سری 3 E21 هستند حضور داشته که پرشیا خودرو آنها را نیز با شرایط ویژه و تحفیف های جذاب راهی بازار می کند. مشتریان همراه خودروهای خریداری شده یک پک هدیه 24 عددی اکتان بوستر و 1 عدد کپسول آتش نشانی دریافت می کنند.

ب ام و E12 پرشیا کلاسیک

همچنین طی برگزار این جشنواره مالکین ب ام و و مینی می توانند با حضور در تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو در کیلومتر 6 جاده مخصوص آپشن های نرم افزاری خود را با تخفیف 30 درصدی بروزرسانی کنند.

در بخش خرید قطعات ووچر تخفیف 5% قطعات برای هر خرید از کانتر تعمیرگاه مرکزی و پذیرش در تعمیرگاه مرکزی در بازه کمپین فروش میسر است.

فستیوال تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

در بخش خرید اکتان پرشیا ساین برای خرید های تا 5 عدد 10%، خریدهای 10 عدد به بالا 20%، 20 عدد به بالا با 30% تخفیف ارائه می شود. در بخش خرید مکمل بنزین 35 درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

تخفیف های جذاب بخش تیونینگ شامل کاور و سرامیک تا 10% و محصولات اشنایدزر از قبیل رینگ وکیت اگزوز تا 20 % تخفیف است.

از سایر تخفیف های این فستیوال بزرگ تجربه پریمیوم پرشیا خودرو  می توان به گارانتی (30 %) BSI (30%)، اکسسوری و لایف استایل (30%)، روغن (10%) و در بخش امداد و خدمات ایاب و ذهاب سرویس در محل (Home service) به صورت رایگان و حمل خودرو با خودروبرهای مسقف با 30 درصد تخفیف اشاره کرد.

ب ام و 730li تیونینگ منصوری

حضور ب ام و سری 7 تیونینگ منصوری در پرشیا خودرو

می توان گفت گل سرسبد جشنواره پریمیوم پرشیا خودرو یک دستگاه ب ام و سری 7 تیونینگ شده توسط کمپانی در دبی بوده که امروز در شوروم مرکزی پرشیا خودرو خودنمایی می کرد. ارزش کیت نصب شده منصوری روی این خودرو چیزی در حدود یک میلیارد تومان بوده و این کیت شامل قطعات قطعات فیبر کربنی نصب شده در زیر سپر و اطراف ورودی هوا، تریم مشکی پیانویی اطراف جلوپنجره، تریم فیبر کربنی در کاب، اسپویلر لید فیبر کربنی در لبه صندوق عقب و دیفیوزر برجسته فیبر کربنی عقب می شود. درون کابین تغییراتی اعمال نشده، ولی باید اعتراف کنیم که نصب این کیت ساده چهره سری 7 را به مراتب جذابتر کرده است.

رینگ ب ام و 730li تیونینگ منصوری

هم اکنون بازدید کنندگان می توانند این ب ام و 730Li چهار نفره تیونینگ شده توسط منصوری را در شوروم مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج مشاهده کنند.

ب ام و E12 E21 2002پرشیا کلاسیک

پرشیا کلاسیک در حال گسترش

یکی از جذابیت جشنواره پریمیوم پرشیا خودرو، حضور ب ام وهای کلاسیک در کنار مدل های مدرن است. تمام این ب ام وها توسط متخصصین پرشیا خودرو به بهترین شکل بازسازی شده اند. این بازسازی شامل صافکاری و نقاشی، پیشرانه، گیربکس، تودوزی، تریم داخل و سیم کشی بوده و هر هفته پرشیا خودرو این ب ام وهای کلاسیک را در یکی از نمایندگی های خود در استان تهران به نمایش می گذارد و علاقمندان می توانند از این خودروهای جذاب بازدید به عمل آورده و در صورت تمایل آنها را خریداری کنند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟