اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری 268 اسب بخاری

تیزر تویوتا کرولا GR منتشر شد

شنبه - ۱۳ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
تیزر تویوتا کرولا GR

تویوتا تمام تلاش خود را به منظور جذاب شدن می کند. این بار دیگر مجبور نیستیم تا به کمک فوتوشاپ و قوه تخیل خود تصاویری مبنی بر واقعیت از GR کرولا ترسیم کنیم؛ بلکه خود تویوتا رسما تیزر و یک عکس از این هاچبک قدرتمند و جذاب و اسپرت خود منتشر کرده که قرار است در آینده نزدیک رسما این خودرو را رونمایی کند.

به گزارش خودرونویس، این دومین تیزری بوده که طی مدن گذشته از تویوتا کرولا GR که هاچبکی اسپرت و جذاب بوده مشاهده کرده ایم؛ ولی با این حال هنوز تویوتا هیچ بیانیه رسمی در خصوص وجود رسمی و اضافه شدن این خودرو به سبد محصولات خود اعلام نکرده است. شاید تمرکز این تصاویر منتشر شده توسط تویوتا در اکانت رسمی اینستاگرام خود کرولا GR نباشد، ولی به خوبی می توان به برخی از زوایای طراحی این هاچبک اسپرت و کامپکت پی برد.

تیزر تویوتا کرولا GR

ولی به کمک تغییر تنظیمات نور تصویر در فوتوشاپ و البته مقداری زوم و بزرگنمایی روی تصویر مقداری جزییات قابل مشاهده از تویوتا کرولا GR بیشتر شده است. صادقانه بگوییم که ما انتظار داشتیم با این تغییرات هم هیچ چیزی قابل مشاهده نباشد، چراکه خودروسازان به منظور حفظ جزییات خودرو به صورت پنهان تا پیش از رونمایی، معمولا جای چنین اقداماتی را برای رسانه ها نمی گذارند. البته به دلیل کیفیت پایین عکس نمی توان به تمام جزییات مربوط به تویوتا کرولا GR پی برد؛ ولی کاملا مشخص بوده که طراحی پروفیل جلو کرولا GR نسبت به مدل های پایه به مراتب خشن تر شده است.

تیزر تویوتا کرولا GR

همچنین ممکن است عبارت GR Four نیز در قسمت کناری بدنه این خودرو نوشته شده باشد. این به معنای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است که می تواند در زیر بدنه این تویوتا کرولا نصب شده باشد. شایعه ها از این قرار بوده که تویوتا کرولا GR به همان پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ سه سیلندر نصب شده روی GR یاریس مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید 268 اسب بخار قدرت است. با توجه به اینکه یاریس GR به یک گیربکس دستی شش سرعته مجهز شده، بدین ترتیب ممکن است کرولا GR هم با همین گیربکس راهی بازار شود که طرفداران هاچبک های اسپرت و عملکردی یقینا عاشق آن خواهند شد.

 

سخن پایانی

تیزر پیشین تویوتا کرولا GR جزییات خوبی را از این خودرو به ما نشان می داد، ولی این تیزر جدید که یا به صورت عمدا یا به صورت سهوا از سوی تویوتا تیره و پنهان سازی نشده، به مراتب اطلاعات دقیق تری از استایل ظاهری این خودرو را به ما نشان داد. بدین ترتیب طی ماه های آینده یقینا تویوتا GR کرولا رونمایی خواهد شد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟