اخبار خودرو جهان
لوکس، مجلل و قدرتمند

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 هیولای بیراهه ها

پنجشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC yukon denali ultimate 2023

مدتی پیش تصاویر یک نسخه در حال تست جی ام سی یوکان GMC Yukon منتشر شده بود. حال مشخص شده این تصاویر مربوط به جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC Yukon Denali Ultimate 2023 بوده که پرچمدار جدید خانواده این شاسی بلند فول سایز فوق لوکس آمریکاییست.

ظاهر جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC Yukon Denali Ultimate 2023

به گزارش خودرونویس، با توجه به وجود عبارت آلتیمیت در نام این نسخه جی ام سی یوکان دنالی 2023، قطعا توقع ویژگی های چشمگیری را از این خودرو دارید. جی ام سی طرفدارانش را نا امید نکرده و تریم ویژه ای را هم در کابین و هم در استایل بیرونی این یوکان دنالی آلتیمیت 2023 اجرا کرده است. تریم کرومی تیره رنگی در پروفیل جلو اجرا شده و یک تریم کرومی براق اطراف قاب پنجره ها دیده می شود. همچنین در پایین درب ها باز هم تریم کرومی اجرا شده و در آخر نیز رینگ های 22 اینچی هفت پره ویژه نسخه آلتیمیت جی ام سی یوکان با تریم کروم و تیره برای این هیولای غول پیکر نصب شده است.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC yukon denali ultimate 2023

کابین جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

شاید برای پی بردن به تغییرات بیرونی نسخه آلتیمیت جی ام سی یوکان دنالی 2023 باید نگاهی ریزبینانه داشته باشید، ولی به محض ورود به کابین متوجه تفاوت این نسخه با سایر مدل های این خودرو می شوید. تمام کابین با چرم بسیار با کیفیت قهوه ای رنگ به نام آلپاین Umber تودوزی شده است. در ردیف جلو راننده و سرنشین روی صندلی های بسیار راحتی با قابلیت تنظیم در 16 جهت به صورت برقی با قابلیت ماساژ قرار می گیرند. رد دوختی زیبا در کنار تودوزی عبارت Ultimate باز هم این نسخه جی ام سی یوکان دنالی را از سایر مدل ها متمایز کرده.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC yukon denali ultimate 2023

برای تزیین قسمت های مختلف کابین نیز از چوب طبیعی قهوه ای رنگ استفاده شده که زیبایی این خودرو را دوچندان کرده است. همچنین در برخی قسمت های کابین تریم آلومینیومی نیز استفاده شده و مهم تر از همه نصب سیستم صوتی قدتمندتر استریو Bose با 18 بلندگو بوده که حتی در پشت سری های صندلی ها نیز بلندگو تعبیه شده است!

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC yukon denali ultimate 2023

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 اولین نسخه این اسیووی غول پیکر بوده که از سیستم کمکی راننده سوپر کروز جنرال موتورز بهره گرفته است. این نسخه سیستم سوپر کروز دارای قابلیت تعویض اتوماتیک خطوط حرکت بوده و حتی در مواقع یدک کشیدن تریلر نیز می توان بدون اینکه دست راننده روی فرمان قرار داشته باشد، خودرو را کنترل کرد. در میان داشبورد نیز یک نمایشگر دیجیتالی لمسی 10.2 اینچی نصب شده که به صورت استاندارد دارای اندروید اتو و اپل کار پلی است.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC yukon denali ultimate 2023

مشخصات فنی جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 مشخصات فنی جدیدی ندارد. این خودرو همچنان با یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی به بازار عرضه می شود که قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است. البته یک پیشرانه توربو دیزل Duramax 3 لیتری شش سیلندر با 277 اسب بخار قدرت و 624 نیوتن متر گشتاور نیز برای این خودرو قابل سفارش است. هر دو پیشرانه برای انتقال قدرت به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل شده اند.

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت GMC yukon denali ultimate 2023

جی ام سی یوکان دنالی آلتیمیت 2023 به صورت استاندارد دارای سیستم مگنتیک راید کنترل، سیستم تعلیق بادی تطبیق پذیر و همچنین سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک است.

 

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟