اخبار خودرو جهان
 دست و دلبازی در نصب پیشرانه هشت سیلندر!

شورولت تاهو و سابربن 2022

سه شنبه - ۶ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
شورولت تاهو 2022

پس از معرفی شورولت سیلورادو بروزرسانی شده، این خودروساز آمریکایی تصمیم به تازه سازی اسیووی های خود برای مدل 2022 کرده است. به همین ترتیب شورولت امروز رسما نسخه 2022 تاهو و سابربن را بروزرسانی کرده و خبرهای خوبی نیز برای طرفداران پیشرانه حجیم هشت سیلندر در خصوص نسخه 2022 تاهو و سابربن منتشر شده است.

مشخصات فنی شورولت تاهو و سابربن 2022

به گزارش خودرونویس، برای نسخه 2022، پیشرانه محبوب و پرقدرت 6.2 لیتری هشت سیلندر شورولت که قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است، روی نسخه های RST، Z71 و پریمیر قابل سفارش است. این پیشرانه هشت سیلندر به صورت استاندارد هم روی نسخه High Country نصب می شود. اما خبر خوب دیگر این بوده که مشتریانی که پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر را برای تاهو و سابربن سفارش می دهند، به صورت استاندارد سیستم مگنتیک راید کنترل نیز برای خودروی آنها نصب می شود.

نمای عقب شورولت تاهو 2022

همچنین باید یادآور شویم که پیشرانه 5.3 لیتری هشت سیلندر همچنان انجین استاندارد نصب شده روی مدل های LS، LT، Z71، RST و پریمیر است. این در حالی بوده که پیشرانه دیزلی Duramax 3 لیتری توربودیزل نیز به صورت آپشنال برای تمامی نسخه ها به جز مدل Z71 قابل سفارش است. تمامی نسخه های شورولت تاهو و سابربن 2022 جدا از نوع پیشرانه انتخابی با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک با شیفترهای الکترونیکی دکمه ای مجهز شده اند.

نمای جانبی شورولت تاهو 2022

یکی از ویژگی های جدید نسخه 2022 شورولت تاهو و سابربن، اضافه شدن دیفرانسیل الکترونیکی محدود کننده لغزش برای بهبود کشش و ترکشن است. در صورتی که نسخه آفرودی Z71 شورولت تاهو و سابربن را سفارش دهید، می توانید این قفل الکترونیکی دیفرانسیل را در حالت چهار چرخ محرک سنگین نیز استفاده کنید که توانایی بیراهه نوردی این اسیووی های غول پیکر را به مراتب افزایش داده و مانع از لغزش و گیرکردن چرخ ها در گل و شن و ماسه می شود.

کابین شورولت تاهو 2022

تکنولوژی های جدید سابربن و تاهو 2022

شورولت در زمینه تکنولوژی و فناوریهای بکار رفته نیز بروزرسانی هایی در نسخه 2022 تاهو و سابربن اعمال کرده است. علاوه بر نصب نمایشگر بزرگتر 12.3 اینچی دیجیتالی قابل شخصی سازی در پشت فرمان نسخه های LT و بالاتر، این دو اسیووی شورولت به دوربین های فعال ویژه در اطراف خودرو مجهز شده اند که دارای 13 دید مختلف شامل دید تریلر عقب، دید نمای جانبی تصویر در تصویر و همچنین یک تصویر از داخل داخل تریلر در مواقع ضروری به راننده نمایش می دهد که البته این در حالتی بوده که تریلر و دوربین آن به خودرو متصل باشند.

کابین شورولت تاهو 2022

همچنین سرویس یکپارچه گوگل نیز برای نسخه های 2022 تاهو و سابربن در تریم LT و بالاتر لحاظ شده است. راننده حال در این خودرو قادر باست به سرویس های Google Assistant، گوگل پلی و گوگل مپ از نمایشگر خودرو دسترسی داشته باشد که می تواند در کنار درگاه های دیگری مانند اندروید اتو و اپل کار پلی فعالیت کنند.

 

 

4 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟