اخبار خودرو جهان
افزایش قدرت پیشرانه در کنار نصب سیستم ترمز قدرتمندتر

ارتقا تاهو و سابربن 2021 توسط شورولت پرفورمنس

پنجشنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
شورولت تاهو 2021

شورولت تاهو و سابربن مدل 2021 در حالت استاندارد حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارند، ولی باید قبول کرد که این دو خودروی غول پیکر اسیووی هایی با عملکرد بالا و سریع نیستند. اما ظاهرا کمپانی شورولت پرفورمنس برای افرادی که انتظاری بالاتر از سابربن و تاهو 2021 دارند، چندین قطعه جهت به روزرسانی و افزایش جذابیت این دو خودرو عرضه کرده است.

قطعات افترمارکت جدید برای تاهو و سابربن

به گزارش خودرونویس، یکی از قطعات جدیدی که توسط شورولت پرفورمنس برای تاهو و سابربن عرضه شده، کیت مکش هوای جدیدی به قیمت 625 دلار است. این کیت روی هر دو پیشرانه 5.3 لیتری و 6.2 لیتری تنفس طبیعی هشت سیلندر این دو خودرو قابلیت نصب شدن دارد و به موجب نصب آن تنفس پیشرانه کوچکتر 13 و پیشرانه بزرگتر 17 درصد بهبود می یابد. بدین ترتیب نصب این کیت مکش هوا مقداری باعث بهبود عملکرد این دو غول دوست داشتنی می شود.

نمای عقب شورولت سابربن 2021

کمپانی شورولت پرفورمنس یک سیستم اگزوز جدید Cat Back نیز برای سابربن و تاهو 2021 عرضه کرده است. این سیستم اگزوز جدید به لطف کاهش فشار منفی برگشتی، 11 اسب بخار قدرت و 8.1 نیوتن متر به گشتاور تولیدی پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر این دو اسیووی افزوده است. همچنین نصب این سیستم اگزوز با یک خروجی از قسمت جانبی بدنه باعث افزایش 7 اسب بخاری قدرت و 5.4 نیوتن متری گشتاور پیشرانه 5.3 لیتری این دو خودرو نیز می شود؛ البته امکان نصب این اگزوز به صورت دو خروجی از قسمت عقب نیز وجود دارد که در این صورت 4 اسب بخار به قدرت و 2.7 نیوتن متر به گشتاور آن اضافه می شود.

شورولت پرفورمنس تنها به فکر افزایش قدرت پیشرانه تاهو و سابربن نبوده و دنبال راهکاری به منظور افزایش قدرت ترمزگیری این دو اسیووی فول سایز هم بوده و به همین منظور سیستم ترمزی ارتقا یافته برای آنها عرضه کرده است. این کیت ترمز دارای کالیپرهای ترمز شش پیستونه برمبو و روتورهای Duralife بزرگتر در چرخهای جلو بوده که قیمتی معادل 2895 دلار دارد. همچنین امکان سفارش کالیپرهای ترمز عقب با رنگی مشابه با کالیپرهای جلو به قیمت 575 دلار نیز وجود دارد.

شورولت تاهو 2021

نسل جدید شورولت سابربن و تاهو دارای سیستم تعلیق چند اتصالی مستقل در محور عقب هستند که این موضوع سواری با کیفیت تر و نرم تری را برای آنها به ارمغان آورده است. همچنین به صورت آپشنال امکان سفارش سیستم مگنتیک راید کنترل و سیستم تعلیق بادی تطبیق پذیر نیز وجود دارد که کیفیت سواری با این غول های دوست داشتنی را تا حد چشمگیری افزایش می دهد. درون کابین این دو اسیووی لاکچریی می توان تا پنج نمایشگر دیجیتالی نصب کرد که یکی از آنها نشانگرهای دیجیتالی پشت فرمان بوده که به جای گیج های آنالوگ پیشین طراحی شده است.

کابشورولت تاهو 2021ین

مشخصات پیشرانه دیزلی تاهو و سابربن

شورولت تاهو و سابربن علاوه بر بهره بردن از دو پیشرانه بنزینی 5.3 و 6.2 لیتری هشت سیلندر، امکان نصب یک پیشرانه توربودیزل 3 لیتری شش سیلندر خطی Duramax را هم دارند. این پیشرانه قادر به تولید 277 اسب بخار قدرت و 623 نیوتن متر گشتاور بوده که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس 10 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

گران قیمت ترین و لوکسترین مدل شورولت تاهو 2021 برچسب قیمتی معادل 85 هزار و 200 دلار داشته که این قیمت در خصوص لوکس ترین مدل برادر بزرگتر آن یعنی سابربن چیزی در حدود 86 هزار و 465 دلار است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟