تیونینگ
شش سیلندر پلاگین هیبریدی با 888 اسب بخار قدرت!

فراری 296 GTB Squalo تیونینگ DMC

سه شنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
فراری 296 GTB Squalo

مدتیست که فراری 296 GTB وارد بازار جهان شده و تیونرها خود برای شخصی سازی و افزایش توان و بهبود عملکرد این ابرخودرو آماده می کنند. تیونر آلمانی DMC یک پکیج تقویتی به نام Squalo (کوسه) برای فراری 296 GTB معرفی کرده که به موجب آن این ابرخودرو شش سیلندر پلاگین هیبریدی ایتالیایی به مراتب قدرتمندتر شده است.

به گزارش خودرونویس، اگر نگران هستید که فراری شش سیلندر ضعیف و کند است، تیم DMC به خوبی آماده بوده تا قدرت بیشتری از فراری 296 GTB استخراج کند و توان تولیدی پیشرانه آن را افزایش دهد. البته این خودرو در مدل استاندارد هم واقعا سریع و توانمند است.

فراری 296 GTB Squalo

مشخصات فراری 296 GTB

فراری 296 GTB اولین خودرو این برند ایتالیایی بوده که به پیشرانه شش سیلندر V شکل مجهز شده که به سیستم پلاگین هیبریدی مجهز شده است. بدین ترتیب با آمدن 296 GTB سبد محصولات رو به رشد پلاگین هیبریدی فراری گسترده تر شد. قلب تپنده فراری 296 GTB یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربوشارژ بوده که قادر به تولید 653 اسب بخار قدرت است. این پیشرانه شش سیلندر قدرتمند به یک موتور الکتریکی متصل شده که بین موتور و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه این خودرو قرار گرفته که وظیفه آن کاهش لگ توربوشارژ بوده و به موجب آن قدرت مجموع سیستم پلاگین هیبریدی فراری 296 GTB به 819 اسب بخار رسیده است.

فراری 296 GTB Squalo

ولی با این وجود تیم DMC تصور می کند که 800 اسب بخار برای یک ابرخودرو کافی نیست و پکیج 296 GTB Squalo را برای این سوپراسپرت فراری عرضه کرده اند. کلمه Squalo در زبان ایتالیایی به معنای کوسه بوده که واقعا کلمه مناسب در وصف این شکارچی سریع خیابانیست! شرکت تیونر DMC موفق شده 71 اسب بخار قدرت دیگر به پیشرانه فراری 296 GTB اضافه کند که نتیجه آن مجموع قدرت تولیدی 888 اسب بخاری برای یک ابرخودرو شش سیلندر شده که واقعا خیره کننده است.

فراری 296 GTB Squalo

ظاهر فراری 296 GTB Squalo

ضمن افزایش قدرت، فراری 296 GTB Squalo دارای یک کیت بدنه آیرودینامیکی بوده که تماما توسط مهندسین DMC طراحی شده است. به منظور هماهنگی با پیشرانه قدرتمندتر شده این خودرو، DMC یک بال عقب، دیفیوزر، اسپلیتر جلو و رکاب های اسپرت را به فراری 296 GTB اضافه کرده است. نصب این قطعات آیرودینامیکی موجب افزایش نیروی رو به پایین می شوند و چهره فراری 296 GTB Squalo را نسبت به مدل استاندارد خشن تر جلوه می دهند.

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟