اخبار خودرو جهان
بر پایه نسخه معمولی ولی با قابلیت های جدید

چری Small Ant Charme هاچبک برقی دخترانه چینی ها

یکشنبه - ۵ تیر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
chery-small-ant-چری اسمات انت Charme بانوان دخترانه (1)

برخی از خودروسازان سعی می کنند که خودروهای خود را از دید بانوان جذاب کنند و به همین منظور چند تریم و المان زنانه را به خودروهای خود اضافه می کنند. اما شرکت خودروسازی چری چین راه دیگری را برای جلب توجه خانم ها رفته و یک خودروی به خصوص که برای استفاده خانم ها توسعه یافته را رونمایی کرده است. این خودرو در دو نسخه به نام های Small Ant Charme Romance و Small Ant Charme Rococo به بازار عرضه شده است. چری برای انتخاب دخترانه این نام ها نیز تلاش زیادی کرده است. هر دو این خودروها دارای موتور برقی بوده و بر پایه چری اسمال انت Small Ant که سال 2017 عرضه شده بود توسعه یافته اند.

ظاهر چری Small Ant Charme

به گزارش خودرونویس، چری Small Ant Charme دارای استایل یکسانی با نسخه Small Ant قدیمی تر بوده و تنها تم رنگی بدنه آن تفاوت کرده است. مشتریان می توانند این خودرو را با رنگ صورتی Charm یا بنفش فانتوم به بازار عرضه کنند. هر دو مدل این خودرو دارای سقف و ستون A سفید رنگ است.

چری Small Ant Charme یک هاچبک الکتریکی شهری بسیار کوچک سه درب بوده که طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 3200، 1670 و 1550 میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن نیز 2150 میلی متر است.

chery-small-ant-چری اسمات انت Charme بانوان دخترانه (1)

داخل چری Small Ant Charme

چری همین تم رنگی را در داخل کابین Small Ant Charme نیز رعایت کرده است. یک نمایشگر لمسی 10.4 اینچی در میان داشبورد به صورت ایستاده نصب شده است. دو ناب بزرگ در پایین این نمایشگر طراحی شده که برای افرادی که رابطه خوبی با کلیدهای لمسی ندارند ایده مناسبی به نظر می رسد. درست در پایین این نمایشگر نیز یک جالیوانی برای قراردادن لیوان نوشیدنی شما تعبیه شده است.

chery-small-ant-چری اسمات انت Charme بانوان دخترانه (1)

غربیلک فرمان چری Small Ant Charme با چرم تودوزی شده که در دست گرفتن آن را در رانندگی های به نسبت طولانی ساده تر می کند. پشت این غربیلک فرمان یک نمایشگر دیجیتالی LCD به جای نشانگرهای آنالوگ نصب شده است. چری قابلیت فرمان پذیری صورتی را برای کنترل ساده تر سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی این خودرو لحاظ کرده است.

chery-small-ant-چری اسمات انت Charme بانوان دخترانه (1)

چری با اضافه کردن نورپردازی 7 رنگ برای داخل کابین Small Ant Charme جذابیت این خودرو را برای بانوان بیشتر کرده است. همچنین هفت رایحه مختلف برای خوشبوتر کردن داخل کابین نیز برای چری Small Ant Charme در نظر گرفته شده است. از جمله دیگر ویژگی های این هاچبک برقی شهری سوپر مینی می توان به رادار نقطه کور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و دوربین دید 360 درجه اشاره کرد.

chery-small-ant-چری اسمات انت Charme بانوان دخترانه (1)

 

مشخصات فنی چری Small Ant Charme

چری Small Ant Charme دارای یک موتور الکتریکی 45 اسب بخاری بوده که قادر به تولید 120 نیوتن متر گشتاور است. وظیفه تامین انرژی این موتور برقی بر عهده یک باتری 30.6 کیلووات ساعتی بوده که این خودرو را قادر به پیمایش 301 کیلومتر مسافت تحت سیکل تست NEDC چین ساخته است.

chery-small-ant-چری اسمات انت Charme بانوان دخترانه (1)

چری Small Ant Charme Romance قیمت پایه ای معادل 12 هزار و 750 دلار دارد. چری Small Ant Charme Rococo هم قیمت پایه ای معادل 13 هزار و 650 دلار دارد.

این اولین بار نیست که چری سعی در جلب توجه بانوان با عرضه یک محصول دارد. این شرکت در ماه می بود که خودروی QQ Ice Cream Joyous Peach را که بر پایه نسخه معمولی QQ Ice Cream توسعه یافته بود معرفی کرد. این خودرو هم مانند همین چری Ant Small Charme دارای پالت رنگی دخترانه پسند بود. لازم به ذکر است که جری Ant توسط کارخانه Chery New Energy که ویژه تولید خودروهای الکتریکی بوده تولید می شود. این کارخانه در واقع یک زیربرند از کمپانی چری محسوب می شود.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟