اخبار خودرو جهان
قدرتمندترین اسیووی کادیلاک با قدرتی نزدیک به 700 اسب بخار!

تصاویر رسمی کادیلاک اسکالید V منتشر شد

شنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
کادیلاک اسکالید V

سالها بود که شایعاتی را در خصوص احتمال عرضه نسخه قدرتمند کادیلاک اسکالید V شنیده بودیم. حال تمام این شایعه ها به واقعیت تبدیل شده و کادیلاک رسما قصد دارد نسخه قدرتمندتر کادیلاک اسکالید V 2023 را به زودی معرفی کند.

به گزارش خودرونویس، در حال حاضر جزییات کمی در خصوص کادیلاک اسکالید V 2023 در دسترس است. ولی کادیلاک اولین تصاویر رسمی اسیووی فول سایز سوپرلوکس قدرتمند اسکالید V 2023 را منتشر کرده است. اما جدا از انتشار تصاویر کادیلاک اسکالید V 2023، چه اطلاعات مهمی در خصوص این خودرو وجود دارد؟ ظاهرا قرار است در بهار سال آینده این خودرو رسما رونمایی شد و در همان زمان اطلاعات بیشتری از این اسیووی عملکردی منتشر خواهد شد.

کادیلاک اسکالید V

مشخصات کادیلاک اسکالید V 2023

کادیلاک به خوبی توانسته تا به این لحظه جزییات مربوط به اسکالید V را پنهان نگه دارد. در این لحظه نمی توان به طور قطع گفت که چه پیشرانه ای برای این خودرو نصب می شود. ولی شایعات حاکی از این بوده که کادیلاک قصد دارد پیشرانه سوپرشارژ هشت سیلندر نصب شده برای شورولت کامارو ZL1 و کادیلاک CT5-V Blackwing را روی اسکالید V هم نصب کند. نسخه استاندارد کادیلاک اسکالید V از یک پیشرانه هشت سیلندر 6.2 لیتری تنفس طبیعی با 420 اسب بخار قدرت بهره می برد. پیشرانه هشت سیلندر سوپرشارژ احتمالی کادیلاک اسکالید V می تواند قدرتی بین 650 تا 668 اسب بخار را تولید کند که به مراتب نسبت نسخه استاندارد قدرتمندتر خواهد بود و در این صورت جزو دسته قدرتمندترین اسیووی های دنیا قرار می گیرد.

کادیلاک اسکالید V

ظاهر کادیلاک اسکالید V 2023

در حالی که در خصوص مشخصات فنی کادیلاک اسکالید V هیچ اطلاعات دقیقی نداریم، ولی پنج عکس از این خودرو منتشر شده که به کمک آنها می توان دید خوبی نسبت به استایل ظاهری این سوپراسیووی لوکس و قدرتمند داشت. تعجبی ندارد که کادیلاک اسکالید V شبیه به نسخه استاندارد اسکالید باشد! ولی این خودرو دارای طراحی منحصر به فردی در پروفیل جلو در بخش جلوپنجره و سپر است. همچنین چراغ های LED روشنایی در روز هم دارای طراحی جدیدی هستند و ظاهر اسپرت تری دارند.

کادیلاک اسکالید V

در پروفیل عقب تغییرات ظاهری کمتری دیده می شود. ولی یک قسمت اضافی در زیر سپر کادیلاک اسکالید V نصب شده و همچنین نمی توان از کنار چهار خروجی اگزوز بزرگ دایره ای شکل اسکالید V ساده عبور کرد. به لطف عکسی که از کابین منتشر شده می توان فهمید که نشان V جدیدی روی غربیلک فرمان اسکالید قرار دارد. از جمله ویژگی های ظاهری اسکالید V می توان به تریم دارک یا تیره رنگ بدنه اشاره کرد که جای تریم کرومی براق نسخه استاندارد را گرفته است.

کادیلاک اسکالید V

زمانی که کادیلاک اسکالید V در بهار رونمایی شود، می توان دید کامل تری نسبت به این خودرو و مشخصات فنی آن پیدا کرد. تاریخ دقیقی برای رونمایی اسکالید V اعلام نشده ولی کادیلاک با نزدیک شدن به زمان عرضه یقینا کمپین تیزری آغاز خواهد کرد.

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟