اخبار خودرو جهان
لوکس تر و مجلل تر از نسخه استاندارد

ماشین رنج روور SV 2022 معرفی شد

شنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
لندروور رنج روور SV 2022

نسل جدید لندروور رنج روور 2022 کمتر از دو ماه پیش رونمایی شد که طراحی بسیار جذاب این خودرو در نمای بیرونی توجه هر فردی را به خود جلب می کند. امروز لندروور تنوع نسخه های رنج روور 2022 را افزایش داده و نسخه لوکس تر و شخصی سازی شده رنج روور SV 2023 را معرفی کرده که نسبت به مدل پایه این اسیووی به مراتب مجلل تر است. لندروور تخمین زده که تقریبا بیش از 1.6 میلیون مدل مختلف SV وجود دارد و این کمپانی نسخه های SV را با استفاده از مواد اولیه لاکچری جدید توسعه داده است.

طراحی رنج روور SV 2022

به گزارش خودرونویس، بارزترین تغییر صورت گرفته در نسخه SV رنج روور 2022 اضافه شدن قطعات سرامیکی در نمای بیرونی و درونیست. لندروور روی یک پلاک سرامیکی نشان SV را نصب کرده که کوتاه شده عبارت Special Vehicle Operation بوده مربوط به بخش خودروهای شخصی سازی شده رنج روور است. این کمپانی همچنین این تریم سرامیکی را در قسمت های دیگری مانند شیفتر دنده، ولوم های کنترل صدا و کلید انتخاب نوع سطح مسیر حرکت اجرا کرده است. تولید هر دستگاه از رنج روور 2022 مدل SV حدود 10 هفته زمان می برد که در این مدت اقداماتی از قبیل پولیش الماسی، سندبلاست و … روی بدنه این خودرو صورت می گیرد. همچنین روی بدنه رنج روور SV 2022 می توان پوشش سرامیکی نیز اجرا کرد.

لندروور رنج روور SV 2022

یکی دیگر از موارد تزیینی اجرا شده در رنج روورهای SV پوشش های چوبی و همچنین به صورت آپشنال تریم چوبی موزاییکی خاتم کاری شده بوده که با استفاده از قطعات چوبی متعدد یک تریم دکوراتیو طرح دار زیبا اجرا می کنند. لندروور این پکیج SV را روی هر دو نسخه استاندارد و Long رنج روور 2022 اجرا می کند. روکش های چوبی اجرا شده در کنسول میانی فرآیند بسیار پیچیده ای دارند که شامل استفاده از صدها قطعه چوبی برش خورده با لیزر دستی بوده که اندازه برخی از آنها بین یک چهارم تا یک ششم اینچ یا چیزی معادل 8 میلی متر است. این تریم چوبی موزاییکی خاتم کاری شده در نسخه Long رنج روور 2022 از قسمت جلویی کابین تا درب محفظه کول باکس تعبیه شده در ردیف عقب امتداد یافته که زیبایی خیره کننده ای دارد.

لوگو لندروور رنج روور SV 2022

همچمنین لندروور برای این رنج روور SV جدید تودوزی چرمی تک رنگ نیمه آنیلین اجرا می کند که طراحی و دوختی ویژه این نسخه دارد. همچنین امکان استفاده از چرم آنیلین با استاندارد مبلمان خانگی نیز برای تودوزی این اسیووی فوق لوکس وجود دارد. اگر هم دوستدار محیط زیست و حیوانات هستید می توانید تودوزی پارچه ای بسیار با کیفیت که در دو رنگ خاکستری Cinderو Light Cloud را برای این رنج روور SV سفارش دهید.

کابین لندروور رنج روور SV 2022

نسخه SV رنج روور دارای تغییراتی در نمای بیرونیست که استایل آن از مدل استاندارد رنج روور 2022 متمایزتر شود. این تغییرات شامل نصب رینگ های جدید 23 اینچی سه رنگ فورج بوده که تربم قالب آن مشکی براق است. رنج روور SV همچنین دارای تزیینات فلزی روی جلوپنجره، قسمت پایینی چراغ های عقب، روی گلگیرها و گرافیکی خاص روی قسمت جانبی بدنه و سپر جلو با طراحی متفاوت نسبت به مدل استاندارد است. مشتریان می توانند برای بدنه این رنج روور SV از بین رنگ های استاندارد یا 14 رنگ اضافه شده پریمیوم پالت SV که هم از نوع براق و هم مات هستند، یکی را انتخاب کنند.

لندروور رنج روور SV 2022

مشخصات فنی رنج روور SV 2022

لندروور در خصوص زمان عرضه رنج روور SV مطلبی را بیان نکرده، ولی پیش فروش این نسخه لاکچری و شخصی سازی شده را از اوایل سال 2022 آغاز می کند. قرار است که برای اولین بار این خودرو در نسخه Long به صورت پنج نفره هم عرضه شود و قلب تپنده آن پیشرانه هشت سیلندر دو توربوشارژ 523 اسب بخاری این کمپانیست.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟